Skocz do zawartości
Gość koniu12321

bardzo słabe hamulce vw passat b4 1.9 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

napewno nie koło servo ;P jeżeli to Diesel to pompa znajduje się tam gdzie w benzynie aparat zapłonowy. Leć po czarnym plastikowym przewodzie grubym z serva i dojdziesz do pompy vacum ;) przykręcona jest ona do bloku silnika jedną śrubą 13.

 

"pompa vacum passat b4" wpisz w google grafika i drugie zdj ;p

 

o widzisz elegancja francja;) dobra teraz powiedz mi w takim razie jak sprawdzić czy to ustrojstwo działa jak należy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładasz vacuometr na wyjściu z pompy i wiesz czy działa.,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zakładasz vacuometr na wyjściu z pompy i wiesz czy działa.,

 

A dokładnie - wartość w okolicy -0,9 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba taki miec;D ale z tego co czytalem to jezeli jest nie sprawny to i turbo nie dziala jak powinno a u mnie jest ok..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra sprawa wygląda tak, pooglądałem to wszystko, przewody od podciśnienia wyglądaja w porządku i ten od pompy vacum do serwa też z tym że w miejscu jego wejścia do serwa obraca się dość luzno, tzn kręci nie wiem czy tak powinno być czy nie, to po pierwsze po drugie zauważyłem taką zależność, zapalam silnik na wciśniętym hamulcu, tzn tak jakby napompowanym wczesniej to schodzi troszkę w dół, ale jest dziwna sprawa przy okazji z pracą silnika bo gdy trzymam hamulec i daje gazu to schodzi on tak powoli i jest jakaś opóźniona reakcja, mułowacie reaguje na wciśnięcie z delikatnym opoźnieniem, tak jest również bez hamulca, natomiast gdy wcisne sprzęgło to reaguje na naciśnięcie gazu natychmiast i szybciutko idą obroty do góry i szybciutką spadają w gół. Co teraz, nie mam gdzie sprawdzić tej pompy vacum, także są jakieś opcje łopatlogiczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...ale jest dziwna sprawa przy okazji z pracą silnika bo gdy trzymam hamulec i daje gazu to schodzi on tak powoli i jest jakaś opóźniona reakcja, mułowacie reaguje na wciśnięcie z delikatnym opoźnieniem...

 

Też tak mam i jest to raczej normalne, po prostu przy wciśnięciu pedału hamulca komputer silnika ogranicza obroty mimo wciśniętego pedału gazu. Pewnie jest to jakieś zabezpieczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlodek Tak masz rację. jest to po prostu zabezpieczenie, tak samo będzie kiedy będziesz jechał i wciśniesz oba hamulce lekko to komputer natychmiast odcina dawkę i samochód zwalnia.

wracając do tematu vacum to ze turbina działa poprawnie nie znaczy ze pompa daje dobre podciśnienie. Podjedz do jakiegoś warsztatu i niech ci sprawdza vacumetrem. To koszt około 20-30 zł a wykluczysz niewydajną pompę.

po podłączeniu niech Ci też sprawdzą jakie jest ciśnienie kiedy naciskasz hamulec i puszczasz kilkakrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlodek Tak masz rację. jest to po prostu zabezpieczenie, tak samo będzie kiedy będziesz jechał i wciśniesz oba hamulce lekko to komputer natychmiast odcina dawkę i samochód zwalnia.

wracając do tematu vacum to ze turbina działa poprawnie nie znaczy ze pompa daje dobre podciśnienie. Podjedz do jakiegoś warsztatu i niech ci sprawdza vacumetrem. To koszt około 20-30 zł a wykluczysz niewydajną pompę.

po podłączeniu niech Ci też sprawdzą jakie jest ciśnienie kiedy naciskasz hamulec i puszczasz kilkakrotnie.

 

ok;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha mam jeszcze jedno male pytanko, jakiej srednicy wezyk uzyc do spuszczania plynu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko określasz pytanie Krynio. Do jakiego płynu, co chcesz spuszczać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no oczywiscie hamulcowy;) i chce założyć wężyk na te koreczki do spuszczania;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płyn : hamulcowy, do spryskiwaczy, chłodzący ;)

 

"koreczki do spuszczania" masz na myśli odpowietrzniki przy zaciskach hamulcowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
płyn : hamulcowy, do spryskiwaczy, chłodzący ;)

 

"koreczki do spuszczania" masz na myśli odpowietrzniki przy zaciskach hamulcowych?

 

Tak;) nie moglem sobie przypomnieć że to się nazywa odpowietrznik w danej chwili;) p.s. rozmawiamy o hamulcach wiec raczej plyn hamulcowy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nałóż na ten czopek od odpowietrzania cienki przeźroczysty wężyk (nie wiem dokładnie jaką średnicę) i odkręć dopiero odpowietrznik ;) wtedy na pewno nic nie narobi bałaganu ;P

ps. pamiętaj aby drugi koniec wężyka wsadzić w jakiś pojemnik ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności