Krynio Zgłoś #141 Napisano 16 Marca 2015 napewno nie koło servo ;P jeżeli to Diesel to pompa znajduje się tam gdzie w benzynie aparat zapłonowy. Leć po czarnym plastikowym przewodzie grubym z serva i dojdziesz do pompy vacum przykręcona jest ona do bloku silnika jedną śrubą 13. "pompa vacum passat b4" wpisz w google grafika i drugie zdj ;p o widzisz elegancja francja;) dobra teraz powiedz mi w takim razie jak sprawdzić czy to ustrojstwo działa jak należy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #142 Napisano 16 Marca 2015 Zakładasz vacuometr na wyjściu z pompy i wiesz czy działa., Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #143 Napisano 16 Marca 2015 Zakładasz vacuometr na wyjściu z pompy i wiesz czy działa., A dokładnie - wartość w okolicy -0,9 bara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #144 Napisano 17 Marca 2015 trzeba taki miec;D ale z tego co czytalem to jezeli jest nie sprawny to i turbo nie dziala jak powinno a u mnie jest ok.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #145 Napisano 17 Marca 2015 dobra sprawa wygląda tak, pooglądałem to wszystko, przewody od podciśnienia wyglądaja w porządku i ten od pompy vacum do serwa też z tym że w miejscu jego wejścia do serwa obraca się dość luzno, tzn kręci nie wiem czy tak powinno być czy nie, to po pierwsze po drugie zauważyłem taką zależność, zapalam silnik na wciśniętym hamulcu, tzn tak jakby napompowanym wczesniej to schodzi troszkę w dół, ale jest dziwna sprawa przy okazji z pracą silnika bo gdy trzymam hamulec i daje gazu to schodzi on tak powoli i jest jakaś opóźniona reakcja, mułowacie reaguje na wciśnięcie z delikatnym opoźnieniem, tak jest również bez hamulca, natomiast gdy wcisne sprzęgło to reaguje na naciśnięcie gazu natychmiast i szybciutko idą obroty do góry i szybciutką spadają w gół. Co teraz, nie mam gdzie sprawdzić tej pompy vacum, także są jakieś opcje łopatlogiczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlodek83 Zgłoś #146 Napisano 17 Marca 2015 ...ale jest dziwna sprawa przy okazji z pracą silnika bo gdy trzymam hamulec i daje gazu to schodzi on tak powoli i jest jakaś opóźniona reakcja, mułowacie reaguje na wciśnięcie z delikatnym opoźnieniem... Też tak mam i jest to raczej normalne, po prostu przy wciśnięciu pedału hamulca komputer silnika ogranicza obroty mimo wciśniętego pedału gazu. Pewnie jest to jakieś zabezpieczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #147 Napisano 17 Marca 2015 wlodek Tak masz rację. jest to po prostu zabezpieczenie, tak samo będzie kiedy będziesz jechał i wciśniesz oba hamulce lekko to komputer natychmiast odcina dawkę i samochód zwalnia. wracając do tematu vacum to ze turbina działa poprawnie nie znaczy ze pompa daje dobre podciśnienie. Podjedz do jakiegoś warsztatu i niech ci sprawdza vacumetrem. To koszt około 20-30 zł a wykluczysz niewydajną pompę. po podłączeniu niech Ci też sprawdzą jakie jest ciśnienie kiedy naciskasz hamulec i puszczasz kilkakrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #148 Napisano 18 Marca 2015 wlodek Tak masz rację. jest to po prostu zabezpieczenie, tak samo będzie kiedy będziesz jechał i wciśniesz oba hamulce lekko to komputer natychmiast odcina dawkę i samochód zwalnia. wracając do tematu vacum to ze turbina działa poprawnie nie znaczy ze pompa daje dobre podciśnienie. Podjedz do jakiegoś warsztatu i niech ci sprawdza vacumetrem. To koszt około 20-30 zł a wykluczysz niewydajną pompę. po podłączeniu niech Ci też sprawdzą jakie jest ciśnienie kiedy naciskasz hamulec i puszczasz kilkakrotnie. ok;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #149 Napisano 20 Marca 2015 aha mam jeszcze jedno male pytanko, jakiej srednicy wezyk uzyc do spuszczania plynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #150 Napisano 20 Marca 2015 Ciężko określasz pytanie Krynio. Do jakiego płynu, co chcesz spuszczać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #151 Napisano 21 Marca 2015 no oczywiscie hamulcowy;) i chce założyć wężyk na te koreczki do spuszczania;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #152 Napisano 21 Marca 2015 płyn : hamulcowy, do spryskiwaczy, chłodzący "koreczki do spuszczania" masz na myśli odpowietrzniki przy zaciskach hamulcowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #153 Napisano 22 Marca 2015 płyn : hamulcowy, do spryskiwaczy, chłodzący "koreczki do spuszczania" masz na myśli odpowietrzniki przy zaciskach hamulcowych? Tak;) nie moglem sobie przypomnieć że to się nazywa odpowietrznik w danej chwili;) p.s. rozmawiamy o hamulcach wiec raczej plyn hamulcowy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #154 Napisano 23 Marca 2015 nałóż na ten czopek od odpowietrzania cienki przeźroczysty wężyk (nie wiem dokładnie jaką średnicę) i odkręć dopiero odpowietrznik wtedy na pewno nic nie narobi bałaganu ;P ps. pamiętaj aby drugi koniec wężyka wsadzić w jakiś pojemnik ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach