Awariall Zgłoś #1321 Napisano 14 Grudnia 2010 A mi pali 21l po miescie przy bardzo spokojnej jezdzie Jazda może być i spokojna ale jak np. robisz krótkie odcinki na zimnym silniku lub stoisz w korkach to nie ma zmiłuj. We wrocławiu to i TDI mi 18l łyka :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1322 Napisano 14 Grudnia 2010 No odcinkow dlugich raczej nie robie... W korkach nie stoje i biegi zmieniam do 2000 obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1323 Napisano 14 Grudnia 2010 No i pewnie to jest odpowiedź - dusisz go na zbyt niskich obrotach. Ja zwykle jeżdżę pomiędzy 2 a 3tys i średnio mi wychodzi 14 litrów z czego większość przejechane w mniejszych lub większych w korkach. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1324 Napisano 14 Grudnia 2010 Tylko ze ja mam Tiptronica i na Pb najmniej udalo mi sie spalic 15... Wedlug mnie duszenie to jest zmiana biegu na wysoki i gaz do konca lub do polowy... A ja zmieniam biegi do 2000 ale w momencie kiedy jade delikatnie i powoli sie rozpedzam... Bo jak jade dynamiszniej to napewno nie zmienie tak wczesnie biegu... I jak sie dusi auto to sluchac i czuc a tu auto jedzie normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1325 Napisano 14 Grudnia 2010 Sorki, nie zauważyłem że to automat. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1326 Napisano 21 Grudnia 2010 prosze bardzo jakie te 2.8 to bezawaryjne maszyny od tygodnia nikt nie ma żadnego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1327 Napisano 21 Grudnia 2010 (edytowane) To na podtrzymanie wątku:) Mam problem w swoim B5 z obrotomierzem. Powyżej 2,5 tys obr. nie pokazuje. Dochodzi do tego momentu wskazówka dziwnie zadrga i w zależności ile gazu się dodało o tyle się przesuwa pokazywanie obrotka. Jak damy np. na 3.5tys obr. to jałowych w ogóle nie pokazuje a 2.5 tys obr będzie jako 1.5 tys obr. pokazywał. Błędów nie ma na silniku. Kabla do licznika jeszcze nie mam. Witam wszystkich jako nowy użytkownik forum i wesołych panowie i panie życzę Co by być w temacie o 2.8 przeczytałem cały wątek:) Edytowane 21 Grudnia 2010 przez Swider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #1328 Napisano 21 Grudnia 2010 prosze bardzo jakie te 2.8 to bezawaryjne maszyny od tygodnia nikt nie ma żadnego problemu no niezupełnie ....... pisałem o swoim problemie w poście "1261" dałem autko do mechanika posprawdzał wszystko, a autko dalej gaśnie przed krzyżówką Zero błędów na VAG-u Z tego co mówił to przepustnica przechodzi adaptację OK, ale to ona jest przyczyną tych problemów (posprawdzał wszystko w niej co możliwe (elektrycznie OK), ale coś z nią chyba jest nie tak) - chyba że koledzy macie jakąś inną "wizję" Z tego co sam jeszcze zaobserwowałem to wskazówka od temperatury (bardzo rzadko, ale jednak) czasem spadnie podczas jazdy na 70 czy 80 stopni, a czasem i do zera, następnie się dźwignie na 90 stopni - czy to może być przyczyna falowania obrotów lub gaśnięcia silnika ??? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1329 Napisano 21 Grudnia 2010 (edytowane) kolego lolo.lolo sprawdziłeś ten kolektor i ten "dzyndzel" czy nie jest urwany? Poza tym sam sobie odpowiedziałeś na swój problem w poście bodajże 1266. Masz problem z gazem. Polataj na PB aby mapa ECu wróciła na swoje miejsce i zobacz, albo jeszcze lepiej odłacz aku na jakies 30 min. podłącz, 100km na PB i zobacz czy jest ok. Jeśli tak to gaz kuleje. Podłączenie i zobaczenie czy są błędy czy nie sterowniku to mało mówi:) Zrób kawałek diagnostyki, przepływka, sondy czy pracują i ten czujnik temperatury na ECu. Aha i jeszcze mi się przypominało, robiłeś adaptacje przepustnicy po wymianie termostatu?! Edytowane 21 Grudnia 2010 przez Swider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #1330 Napisano 21 Grudnia 2010 kolego lolo.lolo sprawdziłeś ten kolektor i ten "dzyndzel" czy nie jest urwany? Poza tym sam sobie odpowiedziałeś na swój problem w poście bodajże 1266. Masz problem z gazem. Polataj na PB aby mapa ECu wróciła na swoje miejsce i zobacz, albo jeszcze lepiej odłacz aku na jakies 30 min. podłącz, 100km na PB i zobacz czy jest ok. Jeśli tak to gaz kuleje. Podłączenie i zobaczenie czy są błędy czy nie sterowniku to mało mówi Zrób kawałek diagnostyki, przepływka, sondy czy pracują i ten czujnik temperatury na ECu. Aha i jeszcze mi się przypominało, robiłeś adaptacje przepustnicy po wymianie termostatu?! mechanik sprawdzał ten dzyndzel i jest OK, na benzynie jeździłem już i nie przyniosło to efektów (silnik zaczął tak samo falować i gasnąć jak na LPG), Po wymianie termostatu nie wiem czy była robiona adaptacja przepustnicy (miało to znaczenie ???), ale od tego czasu była czyszczona i adaptowana kilka razy, Czy samemu mogę zrobić tą diagnostykę o której piszesz, jak tak to może jakaś podpowiedź :-) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1331 Napisano 21 Grudnia 2010 Jak miałeś walnięty termostat to nie miałeś odpowiedniej temperatury do adaptacji przepustnicy. Jak mi aku padł później też cyrki się działy z obrotami dopóki nie zrobiona została adaptacja. Nie używałem VWtool także nie podpowiem gdzie są te dane poszukaj w google które bloki to sondy lambda i zobacz czy "pływają" od 0.1V do 0.9V z przepływki logi zrobić. Widzę że wszystko u Ciebie robi mechanik także zabawa w dojście co jest grane może uderzać po kieszeni:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1332 Napisano 22 Grudnia 2010 Miałem identyczne objawy i winowajcą okazały się wtryskiwacze gazu. Samochód nie chciał równo pracować na gazie i na Pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #1333 Napisano 22 Grudnia 2010 Miałem identyczne objawy i winowajcą okazały się wtryskiwacze gazu. Samochód nie chciał równo pracować na gazie i na Pb. to nie to, wtryskiwacze gazu wymieniłem na nowe parę tygodni temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1334 Napisano 24 Grudnia 2010 Witam , wydaje mi się, że wtryskiwacze gazu nie będą miały tak dużego znaczenia przy pracy na benzynie, za to wtryskiwacze benzyny moga mieć. Jak wcześniej pisałem po wymianie listwy wtryskowej z wtryskami skończyły mi się problemy z gaśnieciem auta na dohamowaniu, nierówną pracą silnika na wolnych obrotach , ciężkim odpalaniem raz na kilka razy. Pozdrowienia i spokojnych Świąt BN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1335 Napisano 24 Grudnia 2010 Witam a spotkaliście się w naszych V6 ze stukami i to głosnym przy porannym odpalaniu, na ciepłym cisza, tak jakby przez chwile pracował bez oleju - u mnie staje sie to co raz dłuższe i głośniejsze. Z góry dzięki za wszelkie wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1336 Napisano 24 Grudnia 2010 Ja raz takie coś słyszałem ale wtedy mechanior przy wymianie oleju nalał mi go za mało! Sprawdziłem poziom i musiałem wlać jeszcze litre zeby poziom był odpowiedni. Spróbuj nalać oleju na max poziom bagnetu i sprawdz czy się zmieni cokolwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1337 Napisano 24 Grudnia 2010 Witam , wydaje mi się, że wtryskiwacze gazu nie będą miały tak dużego znaczenia przy pracy na benzynie, U mnie wtryskiwacze gazu miały bardzo duże znaczenie. Jeżeli skasowałem błędy, odpiąłem aku na parę minut i potem jeździłem tylko na Pb to było wszystko ok aż do momentu przełączenia na lpg. Wystarczało kilka km na gazie i samochód wariował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1338 Napisano 24 Grudnia 2010 VirusAlfa możesz mieć racje bo dziś dolałem sporo (400 ml) wiec rano jak odpalałem było niewiele oleju, dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1339 Napisano 24 Grudnia 2010 Dużo dolewasz oleju 1kkm ? Silnik napewno wsysa olej i myśle ze silnik lubi jak jest więcej niż połowa oleju na bagnecie. Mój nigdy nie stuka z samego rana, nawet w zime po tygodniowym postoju w garażu. Tylko nie przelej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swider Zgłoś #1340 Napisano 24 Grudnia 2010 Popychacze zaworowe klekoczą. Może być mało oleju, albo po prostu ząb czasu zrobił swoje. Jak cichną na ciepłym nie ma się czym przejmować specjalnie. Panowie i panie:) Lolo pisał ze na PB po resecie mapy efekt jest dalej taki sam. Samochód gaśnie. Także problem leży w czym innym, pisałem żeby sprawdził to i owo. Rozumiem że po sprawdzeniu nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach