areks90 Zgłoś #4201 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) witam. w mroźne dni od wewnątrz mam szron na przedniej szybie co może być przyczyną? doczytałem teraz ze winny może być filtr kabinowy lub poprostu wilgoć sie zebrała w samochodzie. jakieś sprawdzone patenty na tą wilgoć ktoś zna? Edytowane 5 Stycznia 2016 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4202 Napisano 5 Stycznia 2016 wrzuć skarpetke z solą do auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziobek88 Zgłoś #4203 Napisano 5 Stycznia 2016 Ja przekładałem swojego, prosta sprawa ogólnie jak się ma trochę pojęcia, wsteczny jak 6, pisz priv jak coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #4204 Napisano 5 Stycznia 2016 w mroźne dni od wewnątrz mam szron na przedniej szybie co może być przyczyną? Po zakończonej jeździe wychładzasz wnętrze auta? Jeśli nie to tu przyczyna - kończysz jazdę, otwierasz auto (wszystkie drzwi i studzisz przez 2-3 min). Kolejna sprawa szyby - jak będą tłuste to i szron będzie też się częściej pojawiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #4205 Napisano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Witajcie powiecie mi jakie łożysko jest w łapie wiskozy?? Wczoraj dzwoniłem do wv i się załamałem ceną bo to tylko występuje w całości nr części 078121235 F ale już troszkę poczytałem że ta litera F to może być inną literą bo np w audi ta sama część ma litera z tego co pamiętam G i w superb itd. Proszę o pomoc Edytowane 6 Stycznia 2016 przez GzyGzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4206 Napisano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Jest jakaś róźnica między olejami 10w40 valvoline i motul oprócz ceny ? gdzies czytałem ze te silniki nei lubia półsyntetyka, prawda to? jak tak by było to lipa bo z tego co wiem to nei da rady wrócić z polowna na full syntetyk ;/ Edytowane 6 Stycznia 2016 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #4207 Napisano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Kolego co do katów....to przerabiałem ten temat od lata do jesieni...mianowicie zaczęły mi hałasować w sierpniu w drodze powrotnej do PL z DK jak wiozłem rodzinke do domu potem jeszcze dwa kursy do DK i po katach ani śladu mialem je zamiar wybebeszyć ale same sie opustoszyły...i żadnego checku nawet nie widzialem katy wypalone po 40000 tys. na lpg...Przed założeniem lpg mruczał jak ferrari....teraz warczy... to do tomka_n....miałem napisać.....sorki Edytowane 6 Stycznia 2016 przez sylwek_gsii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4208 Napisano 6 Stycznia 2016 Kolego co do katów....to przerabiałem ten temat od lata do jesieni...mianowicie zaczęły mi hałasować w sierpniu w drodze powrotnej do PL z DK jak wiozłem rodzinke do domu potem jeszcze dwa kursy do DK i po katach ani śladu mialem je zamiar wybebeszyć ale same sie opustoszyły...i żadnego checku nawet nie widzialem katy wypalone po 40000 tys. na lpg...Przed założeniem lpg mruczał jak ferrari....teraz warczy... to do tomka_n....miałem napisać.....sorki Bo masz kolego APR w którym są bodajże 2 sondy a nie 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4209 Napisano 6 Stycznia 2016 Witam. Jest jakaś róźnica między olejami 10w40 valvoline i motul oprócz ceny ? gdzies czytałem ze te silniki nei lubia półsyntetyka, prawda to? jak tak by było to lipa bo z tego co wiem to nei da rady wrócić z polowna na full syntetyk ;/ Po zlaniu pół-syntetyka zalewasz pełny syntetyk i to tyle w kwestii powrotu Nie słuchaj żadnych bajek, że się nie da wrócić, i że można tylko iść w dół synt poł minerał . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4210 Napisano 7 Stycznia 2016 mam już nalatane 310kkm, syntetyk bedzie lepszy niż półsyntetyk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4211 Napisano 7 Stycznia 2016 pewnie będzie lepszy, po coś wymyślili ten syntetyk i półsyntetyk. Jak możesz to lej syntetyk. Przebieg ma tu mniejsze znaczenie niż ogólny stan silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #4212 Napisano 7 Stycznia 2016 mam już nalatane 310kkm, syntetyk bedzie lepszy niż półsyntetyk? Kolego bez obaw zmieniaj na syntetyk. Ja tak zrobiłem, najpierw autko na fullsyntetyku przejechało 150 tys potem na półsyntetyku 80 tys. a potem autko wpadło w moje ręce i zmieniłem na full syntetyk i tak już jezdzę 40 tys , wymiana co 10-12 tys i zawsze przed wymianą płukanka engine flush i narazie wszystko ok żadnych wycieków, nawet spalanie oleju mi zmalało ,teraz przebieg ponad 270 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4213 Napisano 10 Stycznia 2016 Witam. Wywala mi takie błędy, również minutę po skasowaniu. 2 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit P0150 - 35-00 - - Czy oznacza to, że dwie sondy do wymiany? Dodam, że silnik pali dużo gazu a na benzynie w ogóle nie ma jazdy, bo ma połowę mocy i przerywa i nie da się go odpalić za bardzo. Czy błędy sondy mają też wpływ na pracę silnika na gazie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #4214 Napisano 11 Stycznia 2016 oczywiście, że mają. instalacja sekwencyjna sterowana jest czasami wtrysków benzyny, które sterowane są między innymi sondami lambda, które badają skład spalin nizeależnie czy na benzynie czy na gazie. Uszkodzona lambda, auto źle steruje benzyną - benzyna źle steruje gazem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4215 Napisano 11 Stycznia 2016 trochę duży zbieg okoliczności dwie na raz. sprawdź kostki czy nie zaśniedziały piny, kostki sond masz pod maską po lewej i prawej stronie czarne wtyki 4pinowe. dobrze by było kompem sprawdzić ich pracę. Są to sondy pierwsze dojście do nich bez podnośnika od góry je demontujesz. nie baw się w nowe zamienniki szkoda czasu. jak potwierdzisz ze twoje padnięte kupuj odrazu używane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4216 Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) No a co ciekawe takie problemy są już od dłuższego czasu z silnikiem a podłączałem wcześniej wiele razy pod vaga to nie przypominam sobie żadnego błędu związanego z lambdą. Czyli to nie są wszystkie sondy? W razie potrzeby wymiany czy obie są takie same, bo z tego co się orientowałem nie są jakoś rozróżniane. Pozdrawiam. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez hakirim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4217 Napisano 11 Stycznia 2016 przednie są inne tylne inne. Te drugie raczej u ciebie nie występuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4218 Napisano 11 Stycznia 2016 Nie bardzo je mogę znaleźć pod maską Mógłbyś jakoś mi nakreślić gdzie ich szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4219 Napisano 11 Stycznia 2016 Kolego od strony kierowcy między zbiorniczkiem wyrównawczym a silnikiem głęboko w dole. Przy uszczelce na ścianie masz kostki do tej sondy czarna to od niej. i po kabelku dojdziesz. Z drugiej strony jest tak samo po przewodzie dojdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hakirim Zgłoś #4220 Napisano 11 Stycznia 2016 Jutro to sprawdzę. Mam nadzieję, że da się tam ręce wsadzić i coś zrobić. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach