piotraskbw Zgłoś #4781 Napisano 27 Września 2019 Dnia 27.05.2019 o 18:35, ToniK napisał: Koledzy potrzebuje pomocy diagnostyki. Ostatnio po uruchomieniu silnika słychać dziwny odgłos który próbowałem uchwycić na filmiku....co to może oznaczać bo nie pokoi mnie to Brzmi jak pompa wspomagania, sprawdź poziom płynu. Pompa jest pod cewką zapłonową. Tego rzeźnika co zakładał LPG powinni za jaja powiesić, przy tak długich wężykach opóźnienie reakcji na pedał gazu musi być tragiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToniK Zgłoś #4782 Napisano 27 Września 2019 9 godzin temu, piotraskbw napisał: Brzmi jak pompa wspomagania, sprawdź poziom płynu. Pompa jest pod cewką zapłonową. Tego rzeźnika co zakładał LPG powinni za jaja powiesić, przy tak długich wężykach opóźnienie reakcji na pedał gazu musi być tragiczne. Podobno nie dało się inaczej gazu podłączyć to słowa jednego z serwisantow od gazu ale fakt na gazie reakcja na pedał jest taka sobie... Ostatnio niepokoi mnie coś innego mianowicie podczas chęci gwałtownego startu od 0-20 km obroty wyskakują bardzo wysoko auto zachowuje się jakby nie mogło jechać a przednie koła tak jakby nie mogły złapać przyczepności, potem już jest ok... wygląda to tak jakby sprzęgło w skrzyni mogło się ślizgać lub był problem z 1 biegiem w skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #4783 Napisano 27 Września 2019 Aby wykluczyć "kierownika" zrób ta: Na podłożu o niskiej przyczepności rusz na 1 samym sprzęgłem, a jak już puścisz zupełnie sprzęgło, to ogień na maxa zobacz co się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToniK Zgłoś #4784 Napisano 27 Września 2019 34 minuty temu, piotraskbw napisał: Aby wykluczyć "kierownika" zrób ta: Na podłożu o niskiej przyczepności rusz na 1 samym sprzęgłem, a jak już puścisz zupełnie sprzęgło, to ogień na maxa zobacz co się dzieje. Przy automacie to raczej takiej diagnostyki nie da się zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #4785 Napisano 29 Września 2019 Jedź do mechanika na diagnoze bo sam i tak jej nie naprawisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał93 Zgłoś #4786 Napisano 27 Października 2019 Ja mam taki problem że wyświetla mi się błąd i silnik wchodzi w tryb awaryjny wymieniłem główny sterownik silnika jakiś czas było wszystko ok teraz sytuacja się powtórzyła dalej samochód wchodzi w tryb awaryjny co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #4787 Napisano 28 Października 2019 (edytowane) Największy problem panie to masz z ortografią. Gdybyś napisał jakie są błędy to może i ktoś by Ci pomógł a tak musisz zadzwonić do Wróżbity Macieja. Edytowane 7 Listopada 2019 przez mkpol Jeżeli jeszcze raz zacytujesz posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz to daję słowo, że dostaniesz bana na tydzień ... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xxxxxbass Zgłoś #4788 Napisano 2 Grudnia 2019 W dniu 27.09.2019 o 17:31, ToniK napisał: Podobno nie dało się inaczej gazu podłączyć to słowa jednego z serwisantow od gazu ale fakt na gazie reakcja na pedał jest taka sobie... Da radę. U mnie nie dość że krócej to i wszystko prawie niewidoczne. Jedyny widoczny element to kawałek węża z filtrem fazy lotnej. Nawet reduktor jest pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania. Węże idą pod zbiorniczkiem wyrównywawczym na silnik wchodzą od strony grodzi. Wtryski są pod osłoną. Estetycznie jest super. Wiele osób po otwarciu maski nie wierzy że mam lpg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #4789 Napisano 19 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 2.12.2019 o 08:02, Xxxxxbass napisał: Da radę. U mnie nie dość że krócej to i wszystko prawie niewidoczne. Jedyny widoczny element to kawałek węża z filtrem fazy lotnej. Nawet reduktor jest pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania. Węże idą pod zbiorniczkiem wyrównywawczym na silnik wchodzą od strony grodzi. Wtryski są pod osłoną. Estetycznie jest super. Wiele osób po otwarciu maski nie wierzy że mam lpg... U mnie tak Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Broda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToniK Zgłoś #4790 Napisano 12 Stycznia 2020 Automatyczna skrzynia biegów brak mocy w jeździe pod górkę plus nie można płynie ruszyć autem na płasko... wygląda to tak jakby sprzęgło w skrzyni mogło się ślizgać lub był problem z 1 biegiem w skrzyni biegów ktoś miał podobny problem? Dodam że poziom oleju w skrzyni jest raczej ok a kompletny remont skrzyni był robiony około 2 lat temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToniK Zgłoś #4791 Napisano 16 Lutego 2020 W dniu 12.01.2020 o 16:49, ToniK napisał: Automatyczna skrzynia biegów brak mocy w jeździe pod górkę plus nie można płynie ruszyć autem na płasko... wygląda to tak jakby sprzęgło w skrzyni mogło się ślizgać lub był problem z 1 biegiem w skrzyni biegów ktoś miał podobny problem? Dodam że poziom oleju w skrzyni jest raczej ok a kompletny remont skrzyni był robiony około 2 lat temu Po diagnostyce skrzyni biegów okazało się że skrzynia mechanicznie jest ok, wykazało tylko błąd czujnika stopu, czujnik wymieniony... Częściowo to pomogło ale nadal auto nie ma mocy na większych podjazdach... Proszę o jakieś sugestie lub pomysły co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boned123 Zgłoś #4792 Napisano 2 Sierpnia 2020 Witam, posiadam i jednocześnie walczę z A6 C5 2.8 ALG 193KM bez quattro 300k km (+/- 100k) i potrzebuje kilku wskazówek bo doszedłem do ściany: Hamownia wykres 167km w załączniku ostatnio robiona po wymianie: Rozrządu i później naprawy ustawienia, wymiany WN kable świece cewki wszystko ngk, wymiany uszczelek pokrywy zaworów oraz wężyków podciśnienia, wymiany uszczelek kolektora + czyszczenie gruszki podciśnienia i listku wewnątrz, zawór evap wymieniony przepływomierz ma około pół roku jest sprawny (raczej, żaden z mechaników nic nie mówił o nim), przepustnica zregenerowana i zaadaptowana, pompa wspomagania i alternator wymienione, zawór ciśnienia paliwa wyczyszczony, zaworki nad kolektorem tam gdzie jest zwrotny podmienione wyczyszczone.. i dalej brak pomysłów co badać dalej? wtryski, pompę paliwa? udało mi się osiągnąć wynik falowania obrotów z 640-840-440-640... na 640-680 Potrzebuję jeszcze kilku informacji odnośnie układu SAI w ALG, znalazłem przy wymianie odmy i eżektora obok przepustnicy w kolektorze dziurkę i miejsce na 2 śrubki na Internecie przeszukałem wszystkie fora (nawet u rusków) i nie mogę nic konkretnego znaleźć oprócz tego, że faktycznie takie coś występuje: Czy to tak ma być, czy czegoś brakuję? Jeżeli ktoś coś, to też prosiłbym bardzo o numer części. Dziękuję z góry i pozdrawiam serdecznie (przepraszam za długi post) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawciov6 Zgłoś #4793 Napisano 20 Października 2020 Witam, od dłuższego czasu mam problem z porannym odpaleniem samochodu. Musze chwile pokręcić aby odpalił. Jak odpali to zaraz gaśnie. Musze trzymać na gazie aby nie zgasł, ale to też nie łatwe bo nie reaguje na gaz dopiero po chwili zaczyna reagować trwa to tak z 1 minute. Jak odpalę ruszę ujade z 10m wszystko jest ok. Silnik ma moc i idzie ładnie jak na tak duza krowę. Nie ma problemu abym jechał po 240 km/h. Błędy są takie jakie na zdjęciu, jest to mój pierwszy vag wiec proszę o wyrozumiałość https://imgur.com/a/q7dL2gh Silnik 2.8 193 km 4x4 2001r w LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Śliwomistrz Zgłoś #4794 Napisano 15 Listopada 2020 W dniu 20.10.2020 o 02:55, pawciov6 napisał: Witam, od dłuższego czasu mam problem z porannym odpaleniem samochodu. Musze chwile pokręcić aby odpalił. Jak odpali to zaraz gaśnie. Musze trzymać na gazie aby nie zgasł, ale to też nie łatwe bo nie reaguje na gaz dopiero po chwili zaczyna reagować trwa to tak z 1 minute. Jak odpalę ruszę ujade z 10m wszystko jest ok. Silnik ma moc i idzie ładnie jak na tak duza krowę. Nie ma problemu abym jechał po 240 km/h. Błędy są takie jakie na zdjęciu, jest to mój pierwszy vag wiec proszę o wyrozumiałość https://imgur.com/a/q7dL2gh Silnik 2.8 193 km 4x4 2001r w LPG Pod filtrem powietrza masz pompę powietrza wtórnego. Tym powietrzem steruja zawory które wygladaja jak zawory egr, takie grzyby metalowe. Są dwa takie grzyby przy kielichach po ubu stronach silnika. Dzięki nim powietrze trafia do kolektora ssacego. Te grzybki natomiast są sterowane podciśnieniem poprzez zawor niebieski albo zielony. Dojdziesz po przewodach - sprawdz polaczenia podcisnien i plasti rury przy pompie. Zawory są nad przepustnica podloczone kostkami. Coś z tego osprzętu będzie walniete bo jak zimny silnik i kolektor wydechowy to za mieszankę odpowiada właśnie ten osprzęt. Fachowo nazywa się to SAI bodajze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawciov6 Zgłoś #4795 Napisano 21 Listopada 2020 Wymieniłem przeplywke i powoduje ona tryb awaryjny oraz zapala się kontrolka od kontroli trakcji. Pali się check engine, epc i kontrola trakcji. Nie wkręca się na obroty silnik. Na starej przeplywce nie pali się epc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polifeusz Zgłoś #4796 Napisano 4 Grudnia 2020 Dzień dobry. Mój problem z moim passatem B5 2.8 V6 jest taki.1 Szarpie ,zaraz po szarpnięciu pojawia się kontrolka ABS i ESP. 2 Po odpaleniu potrafi zaraz zgasnąc 3 dławi się i falują obroty. Proszę was o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Renvi123 Zgłoś #4797 Napisano 7 Lutego 2021 Witam Panowie serdecznie zapraszam na pierwszą grupę na FB poświęcona tylko 2.3 i 2.8 V6 ? https://www.facebook.com/groups/426977578412137/?ref=share Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdupcaj Zgłoś #4798 Napisano 14 Marca 2021 Witam wszystkich! Chcę zakupić paska b5 FL z silnikiem 2.8 z gazem, 4x4 akurat padło na egzemplarz z skrzynia autmatyczna tiptronic, bedzie to moje pierwsze auto w automacie. Na co zwrocic uwage przy zakupie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ven0n Zgłoś #4799 Napisano 20 Marca 2021 (edytowane) Witam, ja się przywitam od problemu z prawą głowicą Dzieje się tak tylko wyłącznie po przegazówce do 4tys obr/min. Po trasie 100km cisza, po normalnej jezdzie np 15km również cisza. Po przegazówce jest przez 1-2 sekundy cisza i zaczyna terkotać łańcuch. Przy normalnym użytkowaniu tak się nie dzieje. Tak pozatym chciałbym was się spytać, jaka u was jest reakcja na gaz w połączeniu z pracą tiptronika? W całym zakresie płynna, pozwalająca silnikowi wkręcać się nawet do 3 tys obr/min przy ruszaniu w mieście? W tym przypadku ja mam tak że dosłownie pierwszy 1cm gazu to jest natychmiastowa reakcja do 3 tysi obr/min a potem do dechy to już tylko "szczegół" przez co praktycznie samochód jeździ z obrotami 1100-1200, przy ruszaniu maks 2.1k. Czasami nawet pod górkę przy lekkiej nodze automat nie redukuje, ewentualnie wrzuci na 1500obr/min. Dla porównania znajomego Audi A6 C5 2.5tdi cały czas jeździ z obrotami 1500 a przy ruszaniu i pod tą samą górkę ciągnie do 3.5k obr/min, nawet po zdjęciu nogi z gazu nie wrzuca wyższego biegu. U niego trzeba gaz wciskać do połowy i na 1 i 2 biegu a nawet 3cim jeszcze da się odczuć efekt ślizgającego się sprzęgła(najpierw obroty w górę a potem jedzie), czego w passacie nie ma(każdy bieg zapina na sztywno i dość energicznie wręcz agresywnie reaguje na gaz) Edytowane 25 Marca 2021 przez Ven0n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Zibi Zgłoś #4800 Napisano 7 Kwietnia 2021 Witam Wykonuje wiązki potrzebne do przejścia na pojedyncze cewki do silników 2.8 V6 w passacie B5. Jest to lepsze rozwiązanie niż stara pojedyncza cewka główna, i przewody WN https://www.olx.pl/d/oferta/wiazka-do-przejscia-na-pojedyncze-cewki-audi-vw-2-4-v6-i-2-8-v6-CID5-IDClVkn.html https://allegrolokalnie.pl/oferta/wiazka-na-pojedyncze-cewki-audi-2-4-v6-i-2-8-v6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach