Skocz do zawartości

pawciov6

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymieniłem przeplywke i powoduje ona tryb awaryjny oraz zapala się kontrolka od kontroli trakcji. Pali się check engine, epc i kontrola trakcji. Nie wkręca się na obroty silnik. Na starej przeplywce nie pali się epc
  2. Witam, od dłuższego czasu mam problem z porannym odpaleniem samochodu. Musze chwile pokręcić aby odpalił. Jak odpali to zaraz gaśnie. Musze trzymać na gazie aby nie zgasł, ale to też nie łatwe bo nie reaguje na gaz dopiero po chwili zaczyna reagować trwa to tak z 1 minute. Jak odpalę ruszę ujade z 10m wszystko jest ok. Silnik ma moc i idzie ładnie jak na tak duza krowę. Nie ma problemu abym jechał po 240 km/h. Błędy są takie jakie na zdjęciu, jest to mój pierwszy vag wiec proszę o wyrozumiałość https://imgur.com/a/q7dL2gh Silnik 2.8 193 km 4x4 2001r w LPG
  3. Witam od niedawna jestem posiadaczem passata b5 fl z 2001r przedwczoraj 6 września zaczął się problem z wieszajacym się licznikiem oraz resetujacym. Resetuje zegar, dzienny przebieg oraz cały fis. Nie ważne, że za chwilę chce go odpalić i kluczyk zostaje w stacyjce czy nie. Dostrzegłem to gdy zrobiłem około 60km w porze deszczowej i zmieniłem klimatroniki z myślą o podświetleniu go. W drodze powrotnej zauważyłem zresetowanie się danych na fisie. https://imgur.com/a/wRjC8y6 zdjęcie o co mi chodzi z zawieszonym licznikiem. Jak silnik pracuje jest ok. Passat b5fl 2.8 4x4 kombi jeżeli ma to znaczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności