Skocz do zawartości

Ven0n

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, ja się przywitam od problemu z prawą głowicą Dzieje się tak tylko wyłącznie po przegazówce do 4tys obr/min. Po trasie 100km cisza, po normalnej jezdzie np 15km również cisza. Po przegazówce jest przez 1-2 sekundy cisza i zaczyna terkotać łańcuch. Przy normalnym użytkowaniu tak się nie dzieje. Tak pozatym chciałbym was się spytać, jaka u was jest reakcja na gaz w połączeniu z pracą tiptronika? W całym zakresie płynna, pozwalająca silnikowi wkręcać się nawet do 3 tys obr/min przy ruszaniu w mieście? W tym przypadku ja mam tak że dosłownie pierwszy 1cm gazu to jest natychmiastowa reakcja do 3 tysi obr/min a potem do dechy to już tylko "szczegół" przez co praktycznie samochód jeździ z obrotami 1100-1200, przy ruszaniu maks 2.1k. Czasami nawet pod górkę przy lekkiej nodze automat nie redukuje, ewentualnie wrzuci na 1500obr/min. Dla porównania znajomego Audi A6 C5 2.5tdi cały czas jeździ z obrotami 1500 a przy ruszaniu i pod tą samą górkę ciągnie do 3.5k obr/min, nawet po zdjęciu nogi z gazu nie wrzuca wyższego biegu. U niego trzeba gaz wciskać do połowy i na 1 i 2 biegu a nawet 3cim jeszcze da się odczuć efekt ślizgającego się sprzęgła(najpierw obroty w górę a potem jedzie), czego w passacie nie ma(każdy bieg zapina na sztywno i dość energicznie wręcz agresywnie reaguje na gaz)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności