Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

witam. w mroźne dni od wewnątrz mam szron na przedniej szybie co może być przyczyną?

doczytałem teraz ze winny może być filtr kabinowy lub poprostu wilgoć sie zebrała w samochodzie. jakieś sprawdzone patenty na tą wilgoć ktoś zna?

Edytowane przez areks90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzuć skarpetke z solą do auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przekładałem swojego, prosta sprawa ogólnie jak się ma trochę pojęcia, wsteczny jak 6, pisz priv jak coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w mroźne dni od wewnątrz mam szron na przedniej szybie co może być przyczyną?

 

Po zakończonej jeździe wychładzasz wnętrze auta? Jeśli nie to tu przyczyna - kończysz jazdę, otwierasz auto (wszystkie drzwi i studzisz przez 2-3 min).

 

Kolejna sprawa szyby - jak będą tłuste to i szron będzie też się częściej pojawiał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie powiecie mi jakie łożysko jest w łapie wiskozy?? Wczoraj dzwoniłem do wv i się załamałem ceną bo to tylko występuje w całości nr części 078121235 F ale już troszkę poczytałem że ta litera F to może być inną literą bo np w audi ta sama część ma litera z tego co pamiętam G i w superb itd. Proszę o pomoc

Edytowane przez GzyGzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest jakaś róźnica między olejami 10w40 valvoline i motul oprócz ceny ? :D gdzies czytałem ze te silniki nei lubia półsyntetyka, prawda to? jak tak by było to lipa bo z tego co wiem to nei da rady wrócić z polowna na full syntetyk ;/

Edytowane przez areks90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego co do katów....to przerabiałem ten temat od lata do jesieni...mianowicie zaczęły mi hałasować w sierpniu w drodze powrotnej do PL z DK jak wiozłem rodzinke do domu potem jeszcze dwa kursy do DK i po katach ani śladu mialem je zamiar wybebeszyć ale same sie opustoszyły...i żadnego checku nawet nie widzialem katy wypalone po 40000 tys. na lpg...Przed założeniem lpg mruczał jak ferrari....teraz warczy...

 

 

to do tomka_n....miałem napisać.....sorki

Edytowane przez sylwek_gsii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego co do katów....to przerabiałem ten temat od lata do jesieni...mianowicie zaczęły mi hałasować w sierpniu w drodze powrotnej do PL z DK jak wiozłem rodzinke do domu potem jeszcze dwa kursy do DK i po katach ani śladu mialem je zamiar wybebeszyć ale same sie opustoszyły...i żadnego checku nawet nie widzialem katy wypalone po 40000 tys. na lpg...Przed założeniem lpg mruczał jak ferrari....teraz warczy...

 

 

to do tomka_n....miałem napisać.....sorki

 

Bo masz kolego APR w którym są bodajże 2 sondy a nie 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jest jakaś róźnica między olejami 10w40 valvoline i motul oprócz ceny ? :D gdzies czytałem ze te silniki nei lubia półsyntetyka, prawda to? jak tak by było to lipa bo z tego co wiem to nei da rady wrócić z polowna na full syntetyk ;/

 

Po zlaniu pół-syntetyka zalewasz pełny syntetyk i to tyle w kwestii powrotu :) Nie słuchaj żadnych bajek, że się nie da wrócić, i że można tylko iść w dół synt -> poł -> minerał .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam już nalatane 310kkm, syntetyk bedzie lepszy niż półsyntetyk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie będzie lepszy, po coś wymyślili ten syntetyk i półsyntetyk. Jak możesz to lej syntetyk. Przebieg ma tu mniejsze znaczenie niż ogólny stan silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam już nalatane 310kkm, syntetyk bedzie lepszy niż półsyntetyk?

 

Kolego bez obaw zmieniaj na syntetyk. Ja tak zrobiłem, najpierw autko na fullsyntetyku przejechało 150 tys potem na półsyntetyku 80 tys. a potem autko wpadło w moje ręce i zmieniłem na full syntetyk i tak już jezdzę 40 tys , wymiana co 10-12 tys i zawsze przed wymianą płukanka engine flush i narazie wszystko ok żadnych wycieków, nawet spalanie oleju mi zmalało ,teraz przebieg ponad 270 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wywala mi takie błędy, również minutę po skasowaniu.

 

2 Faults Found:

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

 

P0130 - 35-00 - -

 

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit

 

P0150 - 35-00 - -

 

Czy oznacza to, że dwie sondy do wymiany? Dodam, że silnik pali dużo gazu a na benzynie w ogóle nie ma jazdy, bo ma połowę mocy i przerywa i nie da się go odpalić za bardzo. Czy błędy sondy mają też wpływ na pracę silnika na gazie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że mają. instalacja sekwencyjna sterowana jest czasami wtrysków benzyny, które sterowane są między innymi sondami lambda, które badają skład spalin nizeależnie czy na benzynie czy na gazie. Uszkodzona lambda, auto źle steruje benzyną - benzyna źle steruje gazem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę duży zbieg okoliczności dwie na raz.

sprawdź kostki czy nie zaśniedziały piny, kostki sond masz pod maską po lewej i prawej stronie czarne wtyki 4pinowe.

dobrze by było kompem sprawdzić ich pracę.

Są to sondy pierwsze dojście do nich bez podnośnika od góry je demontujesz.

nie baw się w nowe zamienniki szkoda czasu. jak potwierdzisz ze twoje padnięte kupuj odrazu używane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a co ciekawe takie problemy są już od dłuższego czasu z silnikiem a podłączałem wcześniej wiele razy pod vaga to nie przypominam sobie żadnego błędu związanego z lambdą.

Czyli to nie są wszystkie sondy? W razie potrzeby wymiany czy obie są takie same, bo z tego co się orientowałem nie są jakoś rozróżniane. Pozdrawiam.

Edytowane przez hakirim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przednie są inne tylne inne. Te drugie raczej u ciebie nie występuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo je mogę znaleźć pod maską :/ Mógłbyś jakoś mi nakreślić gdzie ich szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego od strony kierowcy między zbiorniczkiem wyrównawczym a silnikiem głęboko w dole. Przy uszczelce na ścianie masz kostki do tej sondy czarna to od niej. i po kabelku dojdziesz. Z drugiej strony jest tak samo po przewodzie dojdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro to sprawdzę. Mam nadzieję, że da się tam ręce wsadzić i coś zrobić. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności