dgasek Zgłoś #3781 Napisano 13 Sierpnia 2014 Ja też wszystkim mówię że na przejechane kilometry ( a zrobiłem ponad 180tys) to przód za 1500 i tył za drugie tyle to stosunkowo niedużo. Tak czy siak , starość robi swoje i będę się upierał że większość braci forumowej i nie tylko ( i to samo tyczy się starych A6Q C5 )tył ma do zrobienia --- tak jak pisałem - tył nie puka , on się po prostu psuje i rozłazi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3782 Napisano 16 Sierpnia 2014 Witam. Mam pilne pytanie, jaki akumulator kupić do AMX? Bosch pisze, że 77ah 780, Varta poleca 85ah 800, więc już sam nie wiem, zwłaszcza, że jestem za granicą i auto nie odpala... Od jakiegoś czasu już słabo kręcił, więc codziennie go przegoniłem wokół osiedla, ale dzisiaj już zakręcił raz i wysiadł. Na szczęście jeszcze autopilot działa, ale jak całkowicie siądzie aku, to czy po wymianie nie będzie problemu z otwarciem auta z pilota? Niestety mam zepsuty zamek w drzwiach, tylne fotele nie są składane, więc pozostanie mi się tylko włamać do auta... Na wszelki wypadem zostawiłem maskę otwartą, żeby był dostęp do aku, tylko czy to coś da? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3783 Napisano 16 Sierpnia 2014 Ja kupiłem niedawno 74Ah i 680 A produkowany przez Vartę marki Perion i jest OK. Dałem 280 zł w hurtowni gordon po rabatach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3784 Napisano 17 Sierpnia 2014 Ja mam Bosch Silver S4 74Ah --- 4 lata ok , wcześniej 8 lat też był Silver. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3785 Napisano 17 Sierpnia 2014 Dzięki, w takim razie wiem jaką moc kupię Tylko jak będzie z pilotem? Narazie nie ruszam auta, aku będę miał w środę i nie wiem czy jeszcze otworzę auto... Maska otwarta, więc jak wymienię akumulator, to nie będzie problemów z otwarciem auta z pilota? Jeżeli mogą być problemy, to jeszcze teraz, puki (być może) da się je otworzyć to po prostu zostawię otwarty wóz? Tylko wiadomo, że nie jest to najbezpieczniejsza opcja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3786 Napisano 17 Sierpnia 2014 Z kluczyka nie otworzysz ? Tylko jak będzie z pilotem? Jak fabryczny to normalnie otworzysz po podłączeniu nowego akumulatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3787 Napisano 17 Sierpnia 2014 Niestety zepsuła mi się wkładka i kluczykiem mogę sobie kręcić bez żadnego efektu... Kluczyk oryginalny. Dziękuję za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #3788 Napisano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam szybkie pytanie czy passat b5 fl 2,8 amx 4motion w tiptronicu z 2002 ma chłodnice oleju skrzyni automatycznej? Dzieki Już znalazłem chłodnica jest w chłodnicy wody Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez schabo78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galazka6 Zgłoś #3789 Napisano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak jesteśmy przy zawieszce to chciałbym zapytać jakie sprężyny idą do tyłu synchro sedan 2.8 .Mam połamane - na jednej jest jedna kropka niebieska a na drugiej dwie niebieskie,poprzedni właściciel chyba wsadzał co trafił.Jeśli ktoś przerabiał temat to prosze o info.Auto rozebrane bo sprężyna zsunęła się dołem i oparła się o półoskę Jaka powinna być kropkologia,na wlepie jest 1BA 0JK-przód ,0YP-tył,proszę o info czyżby nikt nie wiedział????Dekodery tego nie pokazują.. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez galazka6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3790 Napisano 20 Sierpnia 2014 Jedna różowa lub dwie różowe i jest to 1BE do kombi 4motion i chyba pasuje tez do sedana ale to może ktoś kumaty się wypowie. Ja ostatnio zakładałem do siebie o takim oznaczeniu i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #3791 Napisano 20 Sierpnia 2014 Jedna różowa lub dwie różowe i jest to 1BE do kombi 4motion i chyba pasuje tez do sedana ale to może ktoś kumaty się wypowie. Pasuje ale może być trochę różnica miedzy przodem a tyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3792 Napisano 21 Sierpnia 2014 Chodzi o tył kombi - tył sedan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galazka6 Zgłoś #3793 Napisano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Właśnie zrobiłem zakup sprężyn na tył od audi A6 C5 quatro.Mają dwie kropki niebieskie,u mni stare połamane miały -jedna sprężyna 1kropka niebieska,-druga 2 kropki niebieskie takie popapraństwo.Ciekawe jak na tym będzie stał [no i oczwiście jeżdził],słyszałem że kropkologia w audi jest inna niż w passacie.Może jutro będą, to w sobotę wrzucę na auto i zobaczymy co i jak........ Sprężynki założone ,tył jakby troszkę wyżej. Myśle że jak troche pojeżdzi to siądzie i będzie ok..... Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez galazka6 scalenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #3794 Napisano 22 Sierpnia 2014 Czy ktoś z forumowiczów ciąga paskiem 2,8 4motionem tiptronicem kemping? Jak tak jak się to sprawuje,czy ktoś dokładał dodatkową chłodniczkę oleju. Pytam bo jak wiadomo automat jako holownik to dyskusyjna sprawa i przynajmniej trzeba się jakoś do tego przygotować. A i poszukuję haka do 4motiona mojego może ktoś ma używkę w dobrej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #3795 Napisano 23 Sierpnia 2014 Czy ktoś z kolegów posiadających 2.8 mógłby zmierzyć i podać mi średnicę końcówki rury wydechowej, czyli ta rura, która już wypluwa spaliny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geroute Zgłoś #3796 Napisano 23 Sierpnia 2014 Czy ktoś z forumowiczów ciąga paskiem 2,8 4motionem tiptronicem kemping?Jak tak jak się to sprawuje,czy ktoś dokładał dodatkową chłodniczkę oleju. Pytam bo jak wiadomo automat jako holownik to dyskusyjna sprawa i przynajmniej trzeba się jakoś do tego przygotować. A i poszukuję haka do 4motiona mojego może ktoś ma używkę w dobrej cenie. Jaka dla Ciebie jest dobra cena? Bo ja mam b5 99r z hakiem a tak myślę że on nie jest mi zbyt potrzebny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3797 Napisano 23 Sierpnia 2014 Ja za westfalię z odpinaną kulką płaciłem na allegro 400 zł + 100 montaż. Do 4motion są w cenie i trudno kupić. Kiedyś widziałem po 300 zł ale szybko zniknął Nowe polskiej produkcji ok 300 zł kosztuje w sklepie z główką na stałe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3798 Napisano 23 Sierpnia 2014 Kolega też właśnie kupił Westfalie z odpinanym hakiem za 400. Ja do swojego kupiłem z przykręcanym hakiem i bez instalacji (miałem ze starego) za 250 , ale też chwilę szukałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geroute Zgłoś #3799 Napisano 23 Sierpnia 2014 Czy ktoś z forumowiczów ciąga paskiem 2,8 4motionem tiptronicem kemping?Jak tak jak się to sprawuje,czy ktoś dokładał dodatkową chłodniczkę oleju. Pytam bo jak wiadomo automat jako holownik to dyskusyjna sprawa i przynajmniej trzeba się jakoś do tego przygotować. A i poszukuję haka do 4motiona mojego może ktoś ma używkę w dobrej cenie. ja będę miał chwilkę pewno we wtorek to podjadę na kanał do kumpla i opatrzę sprawę jak to się ma ten cały hak , jak jest montowany itp. okablowanie też by Cię interesowało kompletne ? bo powiem Ci że ja tam się na kabelkach znam średnio. Jasna sprawa że ten przewód z gniazdem nie będzie pewno trudno zdemontować ale co tam dalej idzie z tymi kablami tam do komputera czy gdzieś to już nie wiem czy będzie to takie wesołe grzebanie tam ... zobaczę to z dołu i może ukręcimy jakiś biznes ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #3800 Napisano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Odkręcenie haka jest banalne ale trzeba zdemontowac zderzak to też proste,a cała wiązka idzie z tego co wiem do tylnych lub jednej tylnej lampy.. Napisz co to za hak jaka produkcja to powiem ile mogę za niego dać.Obecnie za hak "steichofa" nowy po rabacie muszę zapłacić 350zł. Wiązka mi tak naprawdę nie potrzebna bo i tak musze zakładać 13 pinową którą muszę kupić oddzielnie bo normalnie w autach jest 7 pinowa.. A no i hak musi być mieć demontowalną kulę albo przykrecaną śrubami albo wypinaną na automacie.. Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez schabo78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach