Skocz do zawartości

galazka6

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O galazka6

  • Urodziny 04.10.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sokolow podlaski

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Właśnie zrobiłem zakup sprężyn na tył od audi A6 C5 quatro.Mają dwie kropki niebieskie,u mni stare połamane miały -jedna sprężyna 1kropka niebieska,-druga 2 kropki niebieskie takie popapraństwo.Ciekawe jak na tym będzie stał [no i oczwiście jeżdził],słyszałem że kropkologia w audi jest inna niż w passacie.Może jutro będą, to w sobotę wrzucę na auto i zobaczymy co i jak........ Sprężynki założone ,tył jakby troszkę wyżej. Myśle że jak troche pojeżdzi to siądzie i będzie ok.....
  2. Jak jesteśmy przy zawieszce to chciałbym zapytać jakie sprężyny idą do tyłu synchro sedan 2.8 .Mam połamane - na jednej jest jedna kropka niebieska a na drugiej dwie niebieskie,poprzedni właściciel chyba wsadzał co trafił.Jeśli ktoś przerabiał temat to prosze o info.Auto rozebrane bo sprężyna zsunęła się dołem i oparła się o półoskę. Jaka powinna być kropkologia,na wlepie jest 1BA 0JK-przód ,0YP-tył,proszę o info czyżby nikt nie wiedział????Kalkulatory tego nie pokazują..
  3. Prezes156 ja tego problemu nie mam, ja tylko próbuje pomoc Vakosowi... ---------- Dodano o 22:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:47 ---------- Maciares83 tak z ciekawości -w jakich rocznikach passatów b5 te moduły komfortu montowali. 03B 959 799 A ?....
  4. Nie chce się wcinać KAJOSOWI ale ja nigdy nie grzebałbym dalej bez wyjaśnienia sprawy samego modułu. Moduł odpowiada za wszystkie usterki które występują u Ciebie-pomijając oczywiście światła drogowe.Pisałeś że znalazłeś tylko wtyczke i kable od modułu-modułu brak.Moduł z jedną wtyczką to chyba 1JO959799Q lub bez litery,te moduły w passatach przed liftem różnią się literą na końcu i i w tym problem że te moduły chyba nie obsługiwały pilotów.Ty piszesz że zamki "reagują na pilota", i teraz pytanie -z czym gada twój pilot.Czy ktoś zmienił moduł na taki który działa z pilotem i przeniósł go gdzie indziej,czy dołożył coś nie fabrycznego.Najlepiej jakbyś strzelił kilka fotek pilota ,wtyczki od modułu i pociętych kabli.Oczywiście posprawdzaj jak pisze KAJOS kable w przelotkach drzwi, ale co dalej będziesz zdejmował boczki wszystkich drzwi , sprawdzał czy dochodzi prąd do zamków, a może jeszcze wymiana wszystkich mikrowłączników.To przecież sporo dłubania,nie wykluczam ze to Cie nie czeka. Ale bez wyjaśnienia sprawy samego komfortu ja nie zaczołbym grzebać dalej, bo jak wynika z twoich opisów to jest za dużo niejasności. Jeżeli się myle to nich ktoś znający lepiej temat mnie poprawi.Może poszperaj na forum o modułach na jedną wtyczke.
  5. Dobrze prawisz KAJOS,może za szybko chciałby to zrobić i lata wzdłuż i w poprzek auta.W tym przypadku wystarczy miernik lub kawałek probówki i powoli dokładnie do przodu i:lol:mniam Mateusz zdziałałeś coś,jesteś przecież na forum....
  6. Rozbieżesz będziesz widział,ale nie zapomnij o kablach. ---------- Dodano o 20:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:15 ---------- KAJOS dlaczego piszesz że wszelkie porady nic nie są warte.Na forum staramy się sobie pomagać przynajmiej tyle co znamy z własnych doświadczeń.Przeczytaj dokładnie co pisałem ....[sprawdz dokładnie żarówki i bezpieczniki,bo niby się wydaje OK ,a po rozbebeszeniu połowy auta wychodzi że jednak.........]i wiele innych, chyba o sprawdzeniu prądu nie trzeba wspominać. Dziwi mnie fakt że twierdzisz że nie ma żadnego podświetlenia włączników sterowania szybami-jeżeli jest sterowanie to nie spotkałem aby nie było podświetlane.Twoja propozycja aby oddać tego ulepa do elektryka [oby nie lepa] może i nie głupia ale napewno dużo droższa.Paska kupił ponoć tanio to niech się uczy i troche dokładniej po kolei sprawdza.Piszesz że to wyższa szkoła jazdy,myśle że to zwykła kabelkologia a nie długie kodowanie.Skrzyczałeś chłopaka i się nie odezwie.co z modułem.POZDRAWIAM
  7. Miałem ten sam problem u siebie ,nie pamiętam jak z kontrolką.Nie jest wiele roboty [5 minut]żeby go sprawdzić,nie czujesz spalonego plastiku z włącznika?.-wyjmowałeś go?Masz chwilowe długie na manetce?
  8. Oj nie wiem czy by ci działał centralny bez modułu,piszesz że wciskasz na pilocie i coś tam się odzywa-to z czym pilot [jest orginalny?]gada?Sprawdz czy jest jakieś zasilanie na tej wtyczce? Może ta wiązkę ktoś chlasnął izarobił na nowo pod konsolą,zostawiając pognite kablez wtyczką. Co do świateł- podmień od kogoś włącznik świateł [wciskasz pokrętło -lekko w prawo-i do siebie] może zjarany.Tu masz temat o naprawie http://forum.vw-passat.pl/threads/73467-Naprawa-wlacznika-swiatel-Passat-B5?highlight=brak+%B6wiate%B3+drogowych Sprawdz dokładnie żarówki i bezpieczniki,bo niby się wydaje OK ,a po rozbebeszeniu połowy auta wychodzi że jednak..............
  9. Ja zaczołbym od modułu komfortu.bo troche za dużo u ciebie tych cudactw się dzieje.Sprawdz dokładnie sam moduł ,wiązkę kabli idącą od modułu, czy jest sucho .Nawet jakby to ładnie wyglądało to przy progu rozbebesz tą wiązkę która jest fabrycznie zaizolowana.Są tam kable łączone ,sprawdż je dokładnie.Jakby co to połącz to wszystko porządnie a napewno sporo problemów ci zniknie.Dalszym etapem mogą być mikrostyki w drzwiach,ale narazie spróbuj z modułem komfortu.PS...moduł jest pod wykładziną pod nogami kierowcy-możesz troche poluzować siedzenie i odchylić do tyłu.Może odłącz dokładany alarm .Napisz o postępach to pomyślimy................ ---------- Dodano o 22:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:34 ---------- Vakos8 myśle że poprzedni właściciel przeniósł moduł w inne miejsce.Pewno poszła woda przez podszybie i uciekł z modułem np.pod konsole nad nogami kierowcy.Sprawdż....podobny problem jak u BOONIEK wyżej.....
  10. Jeszcze raz wielkie dzięki dla POGROMCY ,wielka wiedza i bezinteresowna pomoc.Gdyby nie to Forum zapewne bujałbym się po tych pseudomechanikach,a tak to szybka robota i grosza w kieszonce zostało.[Który to jest eprom?]
  11. To mam rozumieć że nie muszę dopasowywać licznika do ECU?-przerabiać wsadu nowego licznika? Kupuję licznik wkładam do samochodu,adaptacja,koduję klucze i odpalam-czy tylko tyle? pastylek nie muszę zmienieć w kluczach -niedawno dorabiałem drugi klucz to poszło na starych.Starczy com i tacho.Który to jest eprom, ale chyba nie ma sensu go przelutowywać do nowego licznika. No i po kłopocie .Licznik założony i prawie wszystko OK. Przy teście licznika wskazówki nie zatrzymują się w połowie lecz na 3000obr. i około 105 km/godz temperatura i paliwo idealnie w pionie.Licznik wyskalowany do 260 km/godz.W poprzednim liczniku było identycznie. Może w 2.8 4x4 z 1998 tak ma być,czy należało by to skorygować wsadem?Dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam...do zamknięcia
  12. Dzięki za zainteresowanie.Może po podmianie tego rozerwanego sterownika co wspomniał widmoxxx będzie możliwość zgrania wsadu do nowego licznika.Jeżeli nie czy trzeba będzie wyciągać pin z ECU silnika-czy kupować commandera i którego.Który z podanych sposobów reanimacji będzie dla mnie najkorzystniejsze.Troche ochłonąłem,punkciki dla Was.---------- Dodano o 21:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:12 ----------Który to jest eprom w liczniku-sumbol
  13. I mnie dopadła głupota wielkich rozmiarów i redukcja etatów w pracy.Duuużo wolnego czasu brak zajęcia i tragedia gotowa.Ale do rzeczy- postanowiłem dołożyć kontrolkę tempomatu w liczniku,zrobiłem jakieś zwarcie w niebieskiej kostce i bum.Nie wiem czy to eprom ,ale wyrwało w nim dziure[TFK36402 U6803B 5x5mm i 8 nóżek] blisko zielonej wtyczki. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki OK immo gaśnie ale samochód odpala tylko na chwile.Nia mogę vagiem wejść w licznik i silnik,do pozostałych wchodzę tylko wtedy jak odłączę licznik.Do silnika niestety nie pomaga i odł. licznika i aku.Były błędy w ABS 01203 i w climatroniku 01206. Licznik 3B0 919 881 GX ,znalazłem ten temat Vikinga ale on dotyczy passata po lifcie i pewno procedury nie będą zapewne takie same.Czytam już drugi tydzień to forum i postanowiłem swoją głupotę ujawnić publicznie ,może ktoś pomoże-bo na serwis to mnie cheba teraz nie stać.Samochód jak w podpisie. Mam vag-coma i vag-tacho.Czy będzie potrzebny commander?.
  14. Może się myle.ale obstawiałbym na manetkę od sterowania radiotelefonu z taxi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności