Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Przy gazie to chyba emulatory zakładają(?)gazu nie mam więc nie wiem dokładnie.Co do zmian w sofcie to za 400 zł.wydaje się to sensowniejsze,a to czy nie będzie z tym problemu to już zależy chyba od tego jak dobry jest fachowiec który to zrobi.

 

Polecacie kogoś w okolicach Bolesławca, Legnicy, Wrocławia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak ? miał może ktoś już taki problem z tym Visco?? Co może być przyczyną ułamywania łopatek wiatraka?

 

Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust muszą o coś zahaczać. Same z siebie się nie połamały - cudów nie ma. Może podczas wyższych prędkości pęd powierza powoduje że jakiś element (przewód, kabel, plastik, cokolwiek) przemieszcza się pod maską w stronę wiatraka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nie mam dwóch katalizatorów,a sondy są umocowane na adapterach (dystansach),a zamiast katów są dwie strumienice.

Koszt całej zabawy z robocizną 350 zł.Ty musisz doliczyc koszt sondy nowej bądź używanej.Nie ma żadnych błędów czy dziwnych zachowań.

 

Ogólnie myślałem, żeby wspawać rurę, ale jak wspawam strumienice, to chyba nie będzie aż taki głośny? Proszę napiszcie jak wam chodzi ze strumienicami, bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam!

znaczy się będziesz wgrywał ten program za 400pln ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znaczy się będziesz wgrywał ten program za 400pln ?

 

 

Wydaje mi się najrozsądniejsza opcja, ponieważ raz wgram i mam spokój. A jak teraz kupię katy i sondy, to kto wie czy za 10 tys km znowu nie zapali się jakiś błąd.

Czytałem też, że przy emulatorach nie zawsze pomaga i często zapala się, ale po prostu po dłuższym czasie.

Czy macie jakieś zastrzeżenia co do nowego programu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie myślałem, żeby wspawać rurę, ale jak wspawam strumienice, to chyba nie będzie aż taki głośny? Proszę napiszcie jak wam chodzi ze strumienicami, bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam!

 

Ja mam końcowe tłumiki remusa i po zamontowaniu strumienic nie zauważyłem jakiejś różnicy w głośności.Lekko buczały i nadal lekko buczą;)

Daj znac jak wgrasz program,czy wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bolek1

Witam, posiadam paska b5 2.8 v6 i moj problem dotyczy ciezkiego odpalania na zimnym silniku, wymienilem swiece i przewody i nadal to samo, za kazdym przekreceniem czuc jak by chcial coraz bardziej zalapac ale odpala normalnie dopiero za 7,8 razem, na cieplym nie ma problemu pali od razu ale czuc ze jest troche slabszy na benzynie niz na gazie, wie ktos moze czego to moze byc wina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj we Wrocławiu w trzech firmach i w jednej z nich całkowicie odradzano mi, ponieważ jest to silnik wolnossący i nie powinno się wycinać katalizatorów, ponieważ obniża się ciśnienie i można odczuć spadek mocy. Słyszeliście kiedyś o tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem wczoraj we Wrocławiu w trzech firmach i w jednej z nich całkowicie odradzano mi, ponieważ jest to silnik wolnossący i nie powinno się wycinać katalizatorów, ponieważ obniża się ciśnienie i można odczuć spadek mocy. Słyszeliście kiedyś o tym?

ja zawsze słyszałem,że jest odwrotnie.Tak logicznie myśląc,to jak ktoś widział katalizator od środka,to trzeba troche siły żeby przedmuchac spaliny przez to sitko.Ale logika jedno,a jak jest...?

 

Mam jeszcze takie pytanko,niezależnie od temperatury zewnętrznej czy to 8 czy 20 stopni,jak odpale samochód,powiedzmy pochodzi te 2 minutki i ruszam,to do momentu aż się zagrzeje do tych 90 stopni to trzeba tak jakby spokojnie przyśpieszac,bo jak mu dac trochę więcej gazu,nie mówię,że na full to się przydławia.Trochę to drażni,bo jak jade rano do pracy to do głównej drogi mam jakieś 2 km,a tam z reguły to trzeba trochę depnąc na skrzyżowaniu,bo dużo aut jedzie a tu takie dławienie.Przypomina mi to simsona na sssaniu;) Ktoś z tym walczył?przerabiał to?Proszę o jakieś sugestie,co sprawdzic.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to się przydławia

 

Może aż tak nie miałem ale też kilka razy zauważyłem delikatne "przyduszenie". Wyczyściłem przepustnicę u mecha przy okazji wymiany łozyska i problem jakby zniknął ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może aż tak nie miałem ale też kilka razy zauważyłem delikatne "przyduszenie". Wyczyściłem przepustnicę u mecha przy okazji wymiany łozyska i problem jakby zniknął ;)

 

No to trzeba tam zajrzec w najbliższą sobotę.To może i ma sens,bo na chwile podkuśiło mnie założyc stożek i może na wciągało syfu.

Dzięki kuczlaw.

 

Kiedyś była tu mała dyskusja na temat 6 skrzyni w passacie.Moja tyrkocze na pierwszym biegu od kiedy mam ten samochód,wiem co jest przyczyną i że niczym to nie grozi,ale strasznie mnie to wku...rza;) Ostatnio jechałem z znajomym audi a4 b5 2.5 tdi 150 km.i za uwarzyłem,że nie ma różnicy na piątym biegu w stosunku obroty-prędkośc.Tzn.2000obr.=około 80 km\h,jak wrzuca 6 to spadają jeszcze o około 500 obr.Na moje oko,to dlaczego 2.8 nie miał by tego uciągnąc.Nawet sprzęgło też 240mm.Niewiem jak by było z skrzynią z wersji 180 km.Dziwi fakt,że nie ma szóstki dla silnika 2.8,tak już myślałem,czy to nie przez to,żę bynajmniej w tamtych czasach to jednak tdi był tym droższym,lepszym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, posiadam paska b5 2.8 v6 i moj problem dotyczy ciezkiego odpalania na zimnym silniku, wymienilem swiece i przewody i nadal to samo, za kazdym przekreceniem czuc jak by chcial coraz bardziej zalapac ale odpala normalnie dopiero za 7,8 razem, na cieplym nie ma problemu pali od razu ale czuc ze jest troche slabszy na benzynie niz na gazie, wie ktos moze czego to moze byc wina?

 

Cześć

 

Może sprawdź co pokazuje czujnik temperatury powietrza dolotowego - być może jest uszkodzony . Ale zaraz zaraz kolega gaz ma --- to najpierw zobacz jak wyglądają korekty w twoim autku --- pewnie rozjechane są na maksa i stąd problem . Zrób to samo co kolega z forum audi : odłącz aku, a po paru minutach podłącz , włącz zapłon na dwie minuty (bez odpalania ) a następnie odpal i tak z 50km na samej benzynie , nie przełączaj na gaz - później napisz czy miałeś problemy z odpaleniem na zimno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wygląda sprawa wymiany tulei tylnego zawieszenia robił to ktoś ostatnio jaki koszt ?

 

// Poprawiłem błędy i stylistykę oraz usunąłem ogłoszenie sprzedaży - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem :) Tulei udało mi się kupić 14 , nie było tylko do górnych wahaczy. Tak czy siak z robotą w granicach 1.5k

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów albo źle szukam albo nie mogę znaleźć tematu zamiany skrzyni TIPTRONICA na manual w 4motion. Powoli gonitwa za większymi osiągami,mniejszym spalaniem skłoniła mnie to przeróbki automata na manual ale puki co nie wiem co potrzebne więcej poza

 

-skrzynia 6 biegowa z łapami

-sprzegło z dwumasą

-łozysko igiełkowe w koło zamachowe

-półosie 2

-pedały

-wybierak biegów

-wał napedowy

-chyba dyfer

-pompka wysprzeglajaca i przewody do niej

-konieczne przeprogramowanie potem

 

Jesli coś wiecie na ten temat prosze o wszelkie informacje.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam problem z ustawieniem zbieżności i geometrii w passacie. Tylne śruba mimośrodowa jest zapieczona z tuleją. Jak próbować ja zruszyć? Ewentualnie da się dokupić samą tulejkę? Bo starą bym rozciął. A jeśli nie to jak próbować ją wybić z tulei? Tylna nakrętka z podkładką zdjęta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, Mam problem z ustawieniem zbieżności i geometrii w passacie. Tylne śruba mimośrodowa jest zapieczona z tuleją. Jak próbować ja zruszyć? Ewentualnie da się dokupić samą tulejkę? Bo starą bym rozciął. A jeśli nie to jak próbować ją wybić z tulei? Tylna nakrętka z podkładką zdjęta.

 

Ja już to przerabiałem.Z obu stron.

Musisz kupic nowe,a co do tej zapieczonej,to bynajmniej u mnie to wszystko szło w ruch,od palnika po szlifierki.To było gorzej niż zespawane.

Ja kupowałem ori w VW i nie pamiętam ceny,ale NIE uśmiechniesz się jak Ci powią.Wiem,żę trochę mnie to kosztowało.Są też zamienniki z bilsteina,ale mi je odradzano,bo podobno coś im wracało.U mnie po roku od wymiany nie było najmniejszego problemu z ustawieniem zbieżności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć

 

Może sprawdź co pokazuje czujnik temperatury powietrza dolotowego - być może jest uszkodzony . Ale zaraz zaraz kolega gaz ma --- to najpierw zobacz jak wyglądają korekty w twoim autku --- pewnie rozjechane są na maksa i stąd problem . Zrób to samo co kolega z forum audi : odłącz aku, a po paru minutach podłącz , włącz zapłon na dwie minuty (bez odpalania ) a następnie odpal i tak z 50km na samej benzynie , nie przełączaj na gaz - później napisz czy miałeś problemy z odpaleniem na zimno[/QU

 

dgasek chyba chodziło Ci o czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Zobacz temp cieczy chłodzącej vagiem przed odpaleniem, ja miałem podobnie ale u mnie na zimnym dobrze palił a po rozgrzaniu czujnik pokazywał -40 C(czytałem na forum audi że podobno jest blokada że poniżej -40 c komputer blokuje pompe paliwa i nie można odpalić). I objaw był taki sam krecenie i po którymś tam razie zapalał myślałem że pompa siada a tu czujnik do wymiany. Ale tak jak kolega Damian napisał być moze masz rozjechane mapy paliwa przez gaz bądz przycina Ci się zawór odcinający gaz po zgaszeniu autka i jeszcze gaz zostaje w dolocie i wtedy jest problem z odpaleniem.

Edytowane przez Prezes007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności