Skocz do zawartości

vr666

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vr666

  • Urodziny 03.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Arkadiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (ATQ)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Panowie, mam Passata 2.8 2002 r. automat tiptronic. Autko ma przebieg 90 tys. km i ostatnie 6 lat stało nie jeżdżone. Myślicie, że po takim przebiegu czy postoju warto zmienić olej w skrzyni?
  2. Chłopaki, wiecie co może być, jeśli sam wciska się pedał hamulca? Po odpaleniu samochodu normalnie widać jak wciską się sam pedał hamulca i nie ma szans żeby ruszyć samochód z miejsca. Dopiero po zgaszeniu hamulec wraca na swoje miejsce i można auto przepchać. Po odpaleniu znowu pedał się wciska i auto stoi. Passacik miał zatkany odpływ na podszybiu i zalało serwo. Czy może to być przyczyną problemu?
  3. Witam! Kilka dni temu skradziono mi nawigacje z Passata B5 FL. Miałem nawigacje Radio Navigation System MFD. Poszukując nowej, kolega zaproponował mi z VW T4 nawigacje Radio Navigation System. Wizualnie wyglądają tak samo, ale ta z T4 nie ma MFD. Co to jest MFD i czy mogę założyć u siebie bez tego?
  4. Byłem wczoraj we Wrocławiu w trzech firmach i w jednej z nich całkowicie odradzano mi, ponieważ jest to silnik wolnossący i nie powinno się wycinać katalizatorów, ponieważ obniża się ciśnienie i można odczuć spadek mocy. Słyszeliście kiedyś o tym?
  5. Wydaje mi się najrozsądniejsza opcja, ponieważ raz wgram i mam spokój. A jak teraz kupię katy i sondy, to kto wie czy za 10 tys km znowu nie zapali się jakiś błąd. Czytałem też, że przy emulatorach nie zawsze pomaga i często zapala się, ale po prostu po dłuższym czasie. Czy macie jakieś zastrzeżenia co do nowego programu?
  6. Ogólnie myślałem, żeby wspawać rurę, ale jak wspawam strumienice, to chyba nie będzie aż taki głośny? Proszę napiszcie jak wam chodzi ze strumienicami, bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam!
  7. Właśnie zastanawiam się czy nie lepiej całkowicie wyrzucić te sondy, ponieważ powiedziano mi, że nie ma różnicy czy są sondy czy nie ma, ponieważ one są odpowiedzialne tylko za sprawdzanie sprawności katalizatora. Teraz zapłacę 400 zł za wgranie programu, ale mam pewność, że za kilkadziesiąt tys. km. nie padnie mi sonda i nie będę miał kolejnych kosztów. Myślałem też o wrzuceniu gazu, a przy gazie podobno też jakieś problemy są. Chodzi tylko o to, czy na pewno jest tak, że całkowite wyłączenie tych sond, faktycznie nie ma wpływu na pracę silnika, moc, spalanie, itd...
  8. Witam! Pewnie temat już był, ale raczej szybko się nie doszukam, a muszę podjąć szybką decyzję, ponieważ autko stoi na warsztacie. Mam Passata 2.8 V6 2002 r. Wczoraj w nocy ktoś wczołgał mi się pod auto i ukradł katalizatory! Mechanik mówi, że trzeba 2 katalizatory i jedną sondę. Trochę poczytałem, podzwoniłem do wrocławia do ECUPROJECT, ADT TUNING i chłopaki powiedzieli, żeby lepiej wspawać przelot a oni wgrają mi nowy program bez sond. Powiedziano mi, że to nie ma żadnego wpływu na silnik, ponieważ te sondy tylko diagnozują czy katalizator jest sprawny, a te ważniejsze sondy, które analizują spaliny z silnika zostają. Czy ktoś z was to robił? Czy spotkaliście sięz jakimiś nieprzyjemnościami po takim zabiegu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności