Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

W ACK pompka pompuje dopiero przy rozruchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się zgadza , ale po włączeniu zapłonu na moment też powinna zadziałać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działa nawet na moment ponieważ nic nie słychać i jak samochód stoi dłużej to trzeba dłużej pokręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dgasek za pomoc, dam znać o postępach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od podziękowań za szczere chęci pomocy!Chodziło o pompkę,kupiłem taką na 3bary i wózek bez zająknięcia zamruczał.Wszystko oki,jeszcze raz dzięki.Wracając do tematu słyszalności pompki przy przekręceniu kluczyka przy starej słyszałem a tej nowej jednak nie.Grunt,że działa jak należy:dance:dance:dance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,czy ktoś się orientuje czy to możliwe i ile zachodu z tym aby zamienic licznik z 1\2 fis na pełny fis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy,czy ktoś się orientuje czy to możliwe i ile zachodu z tym aby zamienic licznik z 1\2 fis na pełny fis?

Musisz immo przekodować. Albo za pomocą np. Vag Commander zmienić w liczniku wsad, ale tylko pewne linijki ze swojego starego na nowy i wtedy immo się przeniesie automatycznie. Nie jest to takie trudne jak się wydaje. Kabel kosztuje około 140zł.

Opis na forum dokładny i przyjemny jest tutaj:

http://forum.vw-passat.pl/threads/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG?highlight=zmiana+licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz immo przekodować. Albo za pomocą np. Vag Commander zmienić w liczniku wsad, ale tylko pewne linijki ze swojego starego na nowy i wtedy immo się przeniesie automatycznie. Nie jest to takie trudne jak się wydaje. Kabel kosztuje około 140zł.

Opis na forum dokładny i przyjemny jest tutaj:

http://forum.vw-passat.pl/threads/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG?highlight=zmiana+licznika

Kabelek vag tacho mam.Już epprom raz przerabiałem.Chciałem,żeby wskazówki świeciły jak przekręcam zapłon,no i świecą:)

Nigdy nie wyciągałem licznika i niewiem jak to wygląda tam w środku.Zastanawiało mnie,czy jak wypne mój 1\2 fis i wpinam full fis,wgrywam wsad i wsio,czy będę musiał coś dorabiac.

Wielkie dzięki kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie będziesz musiał. Po prostu zmieniasz wsad i działa. Też mnie kusi zmiana na zegary po lifcie ale u mnie nie ma w ogóle immo i nie wiem jak kontrolkę wyłączyć w zegarach europejskich aby nie piszczło immo i kontrolka się nie świeciłą. U mnie takiej kontrolki nie ma w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mnie kusi zmiana na zegary po lifcie

 

a jest taka możliwość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko w wersjach europejskich musi się immo zgadzać. Więc trzeba na numery zegarów uważać. W tym linku jest to opisane. Ważne czy masz swoje zegary z Can-em tzn twoje zegary muszą mieć numer xxx 920 xxx. Bez Can mają numery xxx 919 xxx. Ponoć da się też zmienić te bez can na te z canem ale to ja nie wiem jak. Czyli jeżeli masz licznik z canem przed liftem to licznik z canem po lifcie będzie pasował bez problemu. Kodujesz immo lub zmieniasz wsady w licznikach i śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez koned

 

 

dzisiaj caly dzien latalem po miescie i nic po prostu nic nie smierdzi. sam sie naprawil ....chyba

 

 

 

nie chcę krakać ale wróci u mnie tez to przerabiałem (i pewnie nie tylko ja) raz czuć raz nie czuć, ale dymu u mnie nie było nigdy tylko zapach, miałem zatkaną odmę zrobiłem, uszczelki pod pokrywami nowe i raz czuć raz nie, jak będzie cieplej zabiorę się za to od podstaw czyli, wałki do góry i wymiana wszystkich uszczelek u góry, razem z całą odmą to chyba choroba tych silników niestety :/ trzeba to zrobić raz i konkretnie

 

Dokładnie ... wróci :) ... proponuje jak najszybciej zajrzeć i sprawdzić czy nie kapie zza skrzyni na tłumiki za katalizatorami. Ja przed chwilą wróciłem od kumpla i powiedział, że bedzie smierdziec olejem dopoki tego nie zrobię. Jutro zamawiam uszczelkę i jadę wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, orientuje się ktoś może czy

pas przedni/wzmocnienie czołowe/

przy wymianie musi być dokładnie z

v6 benz czy może być z innej wersji

silnikowej?

Etka niby inne numery podaje, ale może jednak coś podejdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Witam czy orientuje się ktoś jakie są katalizatory seryjnie montowane w 2.8 v6 amx : PALLAD, PLATYNA, PLATYNA +RH czy jeszcze cos innego??

Chciałbym wiedzieć ponieważ wydłubałem dzisiaj wszystkie 4 bo były zapchane i przymierzam się do sprzedaży tego monolitu.

I jak ktoś sprzedawał z Was to jaką cenę mniej więcej można za to dostać ważyłem czysty monolit waży ok 2.2 kg??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Witam czy orientuje się ktoś jakie są katalizatory seryjnie montowane w 2.8 v6 amx : PALLAD, PLATYNA, PLATYNA +RH czy jeszcze cos innego??

Chciałbym wiedzieć ponieważ wydłubałem dzisiaj wszystkie 4 bo były zapchane i przymierzam się do sprzedaży tego monolitu.

I jak ktoś sprzedawał z Was to jaką cenę mniej więcej można za to dostać ważyłem czysty monolit waży ok 2.2 kg??

 

tak z ciekawości,jak silnik teraz pracuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak z ciekawości,jak silnik teraz pracuje?

o też jestem ciekawy bo u mnie problemy z katami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o też jestem ciekawy bo u mnie problemy z katami

U mnie wywalało cały czas błędy katów i świecił się check engine, po usunięciu auto wyraźnie lepiej przyspiesza, różnica od 0-100 między teraz a przedtem ok 1,5 s (sprawdzałem :marecek) ale to tylko dlatego że miałem wtedy zapchane i go muliło przez to. Jak na razie nie wyświetla mi żadnego błędu z powodu tych 2 sond, ale jak się pojawią to usunę je ze sterownika lub założę modulatory i po kłopocie.

Co do tych wkładów od katalizatorów to gość proponuje mi 300 zł za (2.2 kg tego monolitu). Dobra cena czy niezbyt??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie od AMX co wy z tymi kat. , awarie kat. zwiazane sa z przebiegiem czy sypia sie od tak ,(sorry jezeli to bylo glupie pytanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie od AMX co wy z tymi kat. , awarie kat. zwiazane sa z przebiegiem czy sypia sie od tak ,(sorry jezeli to bylo glupie pytanie)

Mi się posypały przy przebiegu 172 tys (udokumentowane) tylko że prawdopodobnie na skutek złej regulacji lpg(zbyt wysoka mieszanka) na której jeździł poprzedni właściciel, i doprowadziło to do wytopienia tego monolitu wewnątrz. Teraz bez Katów jest minimalne głośniejszy ale śmierdzi za nim spalinami jak z poloneza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi się posypały przy przebiegu 172 tys (udokumentowane) tylko że prawdopodobnie na skutek złej regulacji lpg(zbyt wysoka mieszanka) na której jeździł poprzedni właściciel, i doprowadziło to do wytopienia tego monolitu wewnątrz. Teraz bez Katów jest minimalne głośniejszy ale śmierdzi za nim spalinami jak z poloneza.

 

U mnie też wyskakiwał błąd niewydolności zespołu katalizatorów,pierwsze co zrobiłem to zacząłem jeździc dynamiczniej,a drugie co po nie długim czasie wyszło,to wymieniłem czujnik temp.(oryg.audi-vw) i po pewnym czasie wraz z tą niewydolnością zaczął znów wywalac błąd czujnika temperatury,a przed tym był też taki objaw,że przy jeździe po autostradzie wskaznik temp.na liczniku cofał się na około 2mm przed 90 stopni, później to i obroty na rozgrzanym silniku podchodziły na 800 obr\min.Zamówiłem nowy czujnik i jak wypiąłem kostkę z starego (prawie nowego) to na pinach czujnika zaczęły się pojawiac bąbelki płynu chłodzącego.I wszystko stało się jasne.Czujnik po prostu zaniżał temperaturę.Po założeniu nowego nie oryginalnego czujnika poprostu całkiem inny samochód.Jakby 50 koni więcej:)

Miałem ochotę je wyrzucic,ale 4 sondy i inne kombinacje mnie odstraszyły,nie mówiąc o przeglądach itd.

Z tego co czytałem,to również częsta jazda miejska potrafi wykończyc katalizatory,a niekiedy po prostu trzeba trochę je przepalic;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności