Skocz do zawartości

andrew530

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrew530

  • Urodziny 02.07.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrzeszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. Odp dla Wlad 1515.To prawdopodobnie będzie poduszka pod skrzynią biegów.Chociaż nie miałem takiego problemu w VW,ale przedostatnie moje auto bmw530 taki objaw właśnie demonstrowało,także Ford Scorpio mowa o manualnych skrzyniach biegów.Silnik pod obciążeniem porusza się w komorze silnikowej,do niego oczywiście przykręcona skrzynia,wszystko pracuje i taką pracę widzisz w środku,czyli na lewarku zmiany biegów.
  2. To podejrzewam,że zostaje dodatkowy pstryczek z prądem i podłączenie do lampy.Trochę wiejsko,ale na przeglądzie się uczepi i leżę.Dzięki
  3. Koledzy u mnie inny problem z przeciwmgielnym tył.Chodzi o to,że Pasek sprowadzony ze Stanów i nie pali się kontrolka na desce,a tym bardziej samo przeciwmgielne tył.Zamieniłem włącznik świateł na podwójnie wyciągany,bo przód halogeny mam nawet działają,ale co czynić dalej.Proszę o porady,względnie jakiś podpowiedż jakim programem da radę to włączyć,kabelek mam.
  4. Zacznę od podziękowań za szczere chęci pomocy!Chodziło o pompkę,kupiłem taką na 3bary i wózek bez zająknięcia zamruczał.Wszystko oki,jeszcze raz dzięki.Wracając do tematu słyszalności pompki przy przekręceniu kluczyka przy starej słyszałem a tej nowej jednak nie.Grunt,że działa jak należy:dance:dance:dance
  5. WODZU jeszcze pytanko.W momencie przekręcenia stacyjki do pozycji zapalenia kontrolek zawsze słyszałem dżwięk podawania paliwa przez pompkę póżniej to już chyba uzyskanie ciśnienia i cisza.Następnie oczywiście zapłon i wio.Teraz podłączając żarówkę pod przewody wchodzące bezpośrednio do pompki jeden przewód z samiczką szerszą drugi z węższą kluczyk w pozycję zapalenia kontrolek i nic.Dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem prąd idzie i żarówka się zapala.Tak ma być?Jak pisałem wcześniej pompkę zamówioną odesłałem i w czwartek może będę miał prawidłową.Polegam na razie na żarówce,może zanurzona pompka zachowuje się inaczej i stąd taka kolejność zapalania żarówki.Pozdrawiam.
  6. Witka ponownie.Właśnie zamówiłem wkład pompy,miałem VDO 62 33 08001 32801,ale gostek przysłał całkiem inną to póżniej.Będąc w garażu zmontowałem żarówkę z przewodami i chciałem sprawdzić,czy faktycznie jest prąd na wtyczce wchodzącej do pompki.Nic z tego.Nie ma.Co dalej.W sumie auto jak zgasło to stukając po zbiorniku paliwa(od spodu) odpaliło w momencie,gdy mój mechanik przestał stukać zgasło.Na 100% byliśmy pewni,że to pompka a tu 12v zginęło.Czy przekażnik z nr.267 jest za ten prąd odpowiedzialny,ten w głębi deski rozdzielczej za bezpiecznikami koło kierownicy.Napiszcie poradę.
  7. No właśnie kucze zapomniałem,ale spróbuję w poniedziałek
  8. Witam.Ze względu na brak możliwości napisania nowego pytanka zapodam tak.W piątek jadąc z pracy autko zgasło i ani tak ani tak.Wezwałem nadwornego mechanika i od razu powiedziałem,że nie słyszę pompki paliwowej po przekręceniu kluczyka.Zaczął stukać po zbiorniku a ja w tym momencie próbowałem odpalać i zagadał.Przestał pukać i zgasł.Wyciągnąłem wczoraj pompkę ze zbiornika podłączyłem do prostownika i działa.Podłączyłem z powrotem do przewodów przy zbiorniku i nic.O co chodzi??? Napiszcie.Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności