rogalwojtek Zgłoś #1621 Napisano 16 Maja 2011 witam mam w swoim Passacie problem z nastawnikami rozrządu. auto nie ma "jadu", nie jest zbyt zrywne z niskich obrotów, i trochę przymulone jak na 190KM w vagu pokazuje błąd sterowania fazami rozrządu- błąd mechaniczny. sprawdzone: - ustawienie paska rozrządu - Oki - sterowniki działają po podaniu na nie bezpośrednio prądu tzn fazy rozrządu zmieniają kąt - wszystkie przewody oraz bezpiecznik sprawdzone wszystko Oki - wymieniony sterownik silnika - w starym były zimne luty - brak poprawy - po podłączeniu do komputera sterownik nie przechodzi testu wyjścia tj. w momencie testu sterownika faz rozrządu pokazuje iż nie można go wykonać i test wyjścia się wyłącza. czy ktoś ma jakieś pomysły?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1622 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) Dla przepustnicy z linką grupa 27, dla elektronicznej grupa 90. Pola 1, 3 i 4. Na wolnych obrotach 1: 0 3: 3-6°CA 4: 3-6°CA Podczas jazdy: 1: 1 3: 16-25°CA 4: 16-25°CA o Ciebie bedzie kanał 90 Tym sposobem sprawdzisz poprawne działanie nastawnika i polecałbym zdjąć pokrywę i obejrzeć ślizgi na nastawniku. Edytowane 17 Maja 2011 przez Broda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #1623 Napisano 17 Maja 2011 o Ciebie bedzie kanał 90 Kolego w ACK jest na pewno przepustnica na linkę, więc raczej 27... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalwojtek Zgłoś #1624 Napisano 17 Maja 2011 witam problem rozwiązany!!!!! gazownicy coś namieszali w kablach. ale podstawa to ambitny i pojętny mechanik. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1625 Napisano 18 Maja 2011 Broda a jak u ciebie z tym napinaczem? cos wspominałes że ci rzęzi i miałeś rozbierac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1626 Napisano 18 Maja 2011 Koćko Rozebrałem, zobaczyłem, żadnych uszkodzeń mechanicznych i dałem sobie spokój. Na VAGu widać delikatną różnice na prawej głowicy w pracy napinacza jakby do końca się nie otwierał i jakby oleju nie trzymał dlatego po dłuższym postoju nim sie napąpuje to łańcuszek szaleje ale stwierdziłem, że nie będę się tym przejmował co 3 odpalenie z rana słychać głośne stukanie przez 1-2s. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #1627 Napisano 18 Maja 2011 szwagier mial to samo, takie same objawy i do dziś dnia nie rozwiazal przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1628 Napisano 18 Maja 2011 Wymieniał ktoś uszczelniacze w 2.8? Jaki jest tego koszt? Jaki koszt regeneracji głowic? i ile płaciliście za rocizne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #1629 Napisano 19 Maja 2011 szwagier robil generalke zapytam sie jak cos sie dowiem to dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1630 Napisano 19 Maja 2011 ok dzięki kolego, czekam na info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #1631 Napisano 19 Maja 2011 czesc niestety nie pomoge robil generalke ale powiewdzial ze nic nie doradzi niestety w przydatnej dla ciebie kwesttii sory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzecht Zgłoś #1632 Napisano 19 Maja 2011 Dla przepustnicy z linką grupa 27, dla elektronicznej grupa 90. Pola 1, 3 i 4. Na wolnych obrotach 1: 0 3: 3-6°CA 4: 3-6°CA Podczas jazdy: 1: 1 3: 16-25°CA 4: 16-25°CA W moim przypadku we wszystkich polach pokazuje wartość 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DziunekPio Zgłoś #1633 Napisano 19 Maja 2011 Witam serdecznie. Mam pewną zagwozdkę. Szukam dla siebie paska b5/b5 fl syncro/4motion 2.8 (jakby ktoś miał namiary na coś sensownego w małopolsce lub na śląsku: manual, ciemny środek, kombi proszę o kontakt , i tak przeglądam otomoto, i znalazłem kilka passatów oznaczonych jako 4x4/syncro/4motion z silnikami benzynowymi 1.8 i 2.0. Znajomy sprowadzający auta z zagranicy też takie 2 ściągnął i sprzedał. Pytanie czy te modele mają też torsena? Czy jakiś inny wynalazek? Kumpel mówił coś o dziwnej "puszce" na wale. W każdym bądź razie i tak wolałbym 2.8 (brat takie ma... stare... kupił jak miało "200tkm na liczniku", już zagazowane, biorące olej i trochę cieknące, uderzone kiedyś... zrobił 100tkm bez żadnego problemu, auto nigdy nie stanęło, naprawy części zuzywających się tzn. zawieszenie, hamulce, rozrząd, raz sprzęgło... imho najlepsze auto świata! a na pewno w tych pieniądzach, oczywiście bliźniacze a6 też). Ale temat mnie frapuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1634 Napisano 19 Maja 2011 Torsen - silnik wzdłużnie Haldex - silnik poprzecznie Syncro/4motion to oczywiście tylko nazwa - mechanika ta sama (4x4 oznaczenia nie było ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1635 Napisano 20 Maja 2011 Cytat:Napisał Broda Dla przepustnicy z linką grupa 27, dla elektronicznej grupa 90. Pola 1, 3 i 4. Na wolnych obrotach 1: 0 3: 3-6°CA 4: 3-6°CA Podczas jazdy: 1: 1 3: 16-25°CA 4: 16-25°CA W moim przypadku we wszystkich polach pokazuje wartość 0. Nawet w czasie jazdy przy gazie w podłodze do 4 tys. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wgorny5 Zgłoś #1636 Napisano 20 Maja 2011 jak by ktoś szukał 1,9 TDI 4 Motion to sprzedaje mojego: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=103768 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DziunekPio Zgłoś #1637 Napisano 20 Maja 2011 Torsen - silnik wzdłużnie Haldex - silnik poprzecznie Syncro/4motion to oczywiście tylko nazwa - mechanika ta sama (4x4 oznaczenia nie było ) Wiem, wiem, wiem... wszystko to już tu było 1000 razy, aż takim ignorantem nie jestem. Pisząc "oznaczone 4x4" miałem na myśli opisy aukcji / zaznaczone jako cecha w opisie. Interesuje mnie co innego. Czy napęd 4x4 w benzynach 1.8, 2.0 to taka sama konstrukcja napędu jak 2.8 czy może jednak nie? Powinna być taka sama bo silniki wzdłużnie. Ale jeśli taka sama to czemu właściwie wspomina się w kontekście s/4m tylko o 1.9tdi/2.5tdi/2.8 benz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #1638 Napisano 21 Maja 2011 Panowie proszę o pomoc w diagnozie... jak zwykle zagadka wypadają mi zapłony prawie na wszystkich garach (tylko chyba na 2 i 5 nie) trwa to zazwyczaj chwilę, za którymś odpaleniem jest tak jakby nic wcześniej się nie działo, tzn. pracuje równo, nie trzęsie... i tak przewody nówki, cewka org. 5 miesięczna, świece jakieś 20 tys. km. Tak sobie myślę że jakby to była wina cewki to jakby padła to by padła a nie po chwili wszystko si qrde... jakieś sugestie? proszę o pomoc bo pieniędzy szkoda na kolejną wymianę wszystkiego po kolei.... ps. na vagu tylko wypadające zapłony, nic na temat sondy itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalwojtek Zgłoś #1639 Napisano 21 Maja 2011 kolego widzę że jesteś z Białegostoku możemy się spotkać mogę dać ci cewkę na podmianę to sprawdzisz czy to oby nie cewka.podobno jak się badzie kupi to 6 mies to max na nowej. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #1640 Napisano 21 Maja 2011 kolego ten olej do automatu to esso atf lt 71141,niedawno zmieniałem u siebie i obdzwoniłem większość serwisów skrzyń i taki polecają ,oleju pewnie nie znajdziesz w mniejszych ilościach jak bańki 20litrowe,ja taką zakupiłem jak będziesz zainteresowany to mogę odsprzedać pare litrów,poszukaj może coś trafisz,a co do wymiany itp to polecam http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=76853 bardzo dokładnie wszystko opisane,co gdzie i jak.wymieniałem zgodnie z danymi z tego linku,wymiana statyczna czas około 1h bez pośpiechu można się wyrobić.pozdrawim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach