Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Czy przed rozgrzaniem auta do 90' (przed otworzeniem termostatu) górny wąż chłodnicy oraz sam górny róg chłodnicy ma prawo być ciepły?

 

Oczywiście że powinien być ciepły - u ciebie mogą to być oznaki zapowietrzonego układu, chociaż w w naszych V niema z tym problemu.

 

Jakby ktoś borykał się z nieszczelnością pokrywy zaworów jakimiś wyciekami polecam sprawdzenie odmy oraz "ezektora" 058 133 753 B często się zapycha i i nie wyrównuje ciśnieni między głowicami w ASO 100 pln wymiana 30 min. A dopiero w następnej kolejności doszukiwać się uszczelniaczy i samych uszczelek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam od ponad roku Passata 2.8 V6 z 2005r (ostatki B5). Czy w okolicy Trójmiasta znajdę dobry zakład do montażu gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w okolicy Trójmiasta znajdę dobry zakład do montażu gazu?

ja teraz jakbym gazował to albo http://www.scantel.com.pl/ albo troszkę dalej Usługi Piotr Nowotczyński

ul.Gdyńska 25 06-500 Mława tel.23-655 33 55 i pocztaj na poczatek to forum http://lpg-forum.pl/ jest wiele tamatów o 2.8 V6

Edytowane przez waldih1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja teraz jakbym gazował to albo http://www.scantel.com.pl/ albo troszkę dalej Usługi Piotr Nowotczyński

ul.Gdyńska 25 06-500 Mława tel.23-655 33 55 i pocztaj na poczatek to forum http://lpg-forum.pl/ jest wiele tamatów o 2.8 V6

 

Ja Mławę mogę polecić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega z mławy zna sie na robocie tez go polecam wielu moich znajomych tam zakładało gaz i żaden nie narzeka. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie :))

Mam jeszcze jeden problem. Widziałem na forum, że są osoby, które mają problem z katalizatorem. U mnie także zapaliła się żółta kontrolka związana z układem wydechowym. Byłem na diagnozie w warsztacie, który dobrze wspominam z usuwaniem problemów w moim poprzednim aucie (może ktoś go zna - Tuchołka Chwaszczyno k. Gdańska) no i stwierdzono, że problem jest z katalizatorem od strony pasażera. Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu VW - nowy kosztuje ponad 5 tys :zeco i powiedziano mi, że przy tym silniku ciężko będzie o zamiennik. No ale co mi mogli powiedzieć innego w serwisie. Czy jest ktoś godny polecenia w temacie katalizatorów? Może powinienem po prostu, tak jak przeczytałem w jednym z postów, kasować ten błąd i jeździć dalej? Jak na razie kasowałem 2 razy (buląc za podłączenie do kompa) i po jakimś czasie kontrolka znów się zapalała. Ostatnio sama mi zgasła - pewnie się przepaliła. Czy zakup Vaga i jego obsługa jest problemem? Czy osoba mniej obyta z mechaniką samochodową podłączy samochód do kompa, wykasuje co trzeba, a później, po przekręceniu kluczyka, usłyszy miarodajny odgłos pracy swojej V6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Nawet średnio ogarnięta osoba (na myśli mam zarówno mechanikę jak i komputery) po zakupie kabelka i wgraniu oprogramowania poradzi sobie z kasowaniem takich błędów ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To gdzie go można zakupić w dobrej cenie? Rozumiem, że soft jest w załączeniu

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelek zakupisz na Allegro za kilkadziesiąt złotych. Niestety program nie należy do "kompletu" ponieważ oryginalny, legalny program jest dużo droższy niż wspomniane kilkadziesiąt złociszy. Trzeba go skombinować na własną rękę. Na forum jest temat o interfejsach i znajdziesz w nim wszystko - od porady jaki kabelek wybrać do porady skąd wziąć program ;)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! (pierwszy post)

 

Jestem właścicielem Passata V6 2.8 Syncro (1998) od stycznia. Jestem z autka bardzo zadowolony. Ostatnio zwróciłem uwagę że po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa pracuje "normalnie", aż do momentu gdy dojdzie do połowy. Wtedy zaczyna szybko ciągnąć w dół do żyda. Na odcinku 20-40 km potrafi spaść nawet o ponad dwie kreski. Czy to normalne w tym samochodzie i taka jego uroda, czy jest to wina czujnika w baku?

 

Pytałem się poprzedniego właściciela to mówił coś o dwóch czujnikach i że jeden z nich jest wrażliwy na poziom paliwa np na pochyłościach i podaje błędne wskazanie. Nie wiem czy to prawda, więc liczę na porady fachowców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ja też mam problemy ze wskazaniami stanu paliwa - z tego co wyczytałem trzeba obadać pływak w baku. Niestety nie robiłem tego bo nie miałem ani czasu ani okazji a że jeżdżę na LPG to wskazanie stanu benzyny jest dla mnie drugorzędną sprawą.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich! (pierwszy post)

 

Jestem właścicielem Passata V6 2.8 Syncro (1998) od stycznia. Jestem z autka bardzo zadowolony. Ostatnio zwróciłem uwagę że po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa pracuje "normalnie", aż do momentu gdy dojdzie do połowy. Wtedy zaczyna szybko ciągnąć w dół do żyda. Na odcinku 20-40 km potrafi spaść nawet o ponad dwie kreski. Czy to normalne w tym samochodzie i taka jego uroda, czy jest to wina czujnika w baku?

 

Pytałem się poprzedniego właściciela to mówił coś o dwóch czujnikach i że jeden z nich jest wrażliwy na poziom paliwa np na pochyłościach i podaje błędne wskazanie. Nie wiem czy to prawda, więc liczę na porady fachowców.

 

U mnie jest to samo. Ja bym się tym nie przejmował. U mnie kreska utrzymuje się najdłużej na pierwszej kresce. A własnie od połowy i lekko poniżej spada najszybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to samo u mnie w passacie i audi, ale w mondeo to już przesada bo połowa baku jest w okolicy 3/4... Na rezerwie wystarczy zatankowac za 50zl i jest 1/2 zbiornika :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kumpel to naprawiał, podpytam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie tylko czy w przypadku szybkiego opadania wskazówki rzeczywiście mam mało paliwa, czy bak jest do połowy pełny i wskazówka pokazuje błędne wskazanie.

 

Czy to prawda że nasze Passki mają 75 litrowy bak? Tak powiedział mi wcześniejszy właściciel...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie na chłopski rozum. Jeśli kostka w stacyjce uległa by uszkodzeniu to jak samochód odpalił by po 15 minutach. Czyżby się sama zreanimowała ?

Jest to możliwe:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm... z tego co kojarzę, nic u mnie nie cykało w momencie strzelenia focha - próbowałem odpalać kilkukrotnie w tym z przetwartymi drzwiami więc raczej bym słyszał. Zwrócę na to jeszcze uwagę jeśli znów nie będzie chciał zagadać.

 

Jak nie będzie żadnych odgłosów to zacznę szukać przekaźnika na podmiankę.

 

Pozdrówka :)

 

Bywało podobnie, pomogło wyjęcie i włożenie z powrotem jednego bezpiecznika, w tej chwili nie pamiętam dokładnie z której pozycji ale postaram się dzisiaj sprecyzować info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę wdzięczny jak sobie przypomnisz który to był bezpiecznik :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doradzicie coś panowie w związku z tymi błędami? pierwszy i ostatni znany natomiast 17538 nie:( czy lepiej wrzucić w temat kody błędów?

17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga

P1130 - 35-10 - - - Sporadyczny

17530 - Zespół 2; sonda 2; obwód grzejny: przerwa

P1122 - 35-00 - -

17548 - Zespół 2; sonda 2: rezystancja wewnêtrzna za du¿a

P1140 - 35-00 - -

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności