Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Na mój gust właściciel nie wie co ma pod maską i siedzi tam normalny 2,8 V6 tak jak we wszystkich Passatach B5/B5.5 V6 :)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie zastanawiam się nad zmiana Passata i znalazłem taką o to oferte :

http://allegro.pl/show_item.php?item=1508930012

 

Cena troszkę niska... Jak się ma silnik VR6 do V6 ?

 

WYMIENIONA BUTLA Z GAZEM ( HOMOLOGACJA 10LAT) - ciekawe w jakiej kondycji silnik, ale cena mimo iż do opłat to atrakcyjna jeśli z nim wszytko oki.

Ja następnego też bede kupował FL V6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pali się mu check engine więc wypada podłączyc pod vag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co oznacza ta sygnalizacja ? Czekam na nst. opinie dotyczące tego auta. Pozdrawiam.

 

Z chęcią lecz funduszy brak ;)

Edytowane przez Alexinhio10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam na sprzedanie za 30k zapraszam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vr6 to w B4 był, chłopisko sie pomyliło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

160tys km w 10 lat i z gazem -- tak oczywiście. Na dodatek gaz z Włoch i nie wiadomo co tam siedzi , jak pali się check na prawdopodobnie od gazu - jak się okaze że przód instalki to dziadostwo jakieś to lekko 1.5k trzeba będzie dorzucić --- ja bym nie zaryzykował , no i za tanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownica nie wygląda jak by miała 160 kkm... chyba że te 160 ktoś po parkingu się kręcił :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanie.... czy z napędu 4x4 da się zrobic tylko napęd na przód?? wystarczy wyciągnąć wał czy jest to bardziej skomplikowane??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie mam pytanie.... czy z napędu 4x4 da się zrobic tylko napęd na przód?? wystarczy wyciągnąć wał czy jest to bardziej skomplikowane??

 

A po co Ci sam przód? chcesz mieć upalacza oponek?

A wg mnie jak zostawisz wał w garażu tu tylny most i tak bedzie pracował i jakis opór miał, chyba że powyciągasz półośki ale ja bym tego nie robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łatwiej jest zrobić napęd na tył niż na przód.

 

Na tył trzeba tylko torsen zaspawac ślimaki, wykręcić przednie półosie i juz jest passat z tylnim napędem.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=zr5N9jxSgoo[/ame]

 

 

wystarczy wyciągnąć wał czy jest to bardziej skomplikowane??

 

jak wyciągniesz wał, to samochód nie ruszy z miejsca bo moc pójdzie na torsen i będzie się swobodnie obracał w miejscu :)

 

znowu jak zaspawasz torsen to 100% mocy jest stało przenoszona na tył więc RWD ... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dzięki:) a tak tylko z ciekawości zapytałem... a z tym na tył to nawet fajna sprawa:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś ma zapasowego torsena to na lato może wstawiać zaspawany i wyjmowac półośki a na zime może wkładać normalny torsen i wkładać półośki :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak ktoś ma zapasowego torsena to na lato może wstawiać zaspawany i wyjmowac półośki a na zime może wkładać normalny torsen i wkładać półośki
:kciuki albo można na lato przesiąść się na skuter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby dostać się do torsena trzeba skrzynie zrzucać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno nie ale w pn/wt jak dobierzemy sie z karolem do torsena to powiemy na pewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
żeby dostać się do torsena trzeba skrzynie zrzucać?

 

DSC01374.JPG

DSC01376.JPG

DSC013771.JPG

 

te obrazku to S4, obudowa jest inna ale wiadomo co w środku.

 

Manual w passacie wygląda tak, 2.8 i tdi

 

śmiesznie by było mieć 200konne tdi w kombi RWD :>

 

 

kolejna porcja :P

audi_repair_114.jpg

audi_repair_116.jpg

audi_repair_117.jpg

1494791344_1.jpg

td99.jpg

Edytowane przez VirusAlfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wymieniał ktoś już napinacz łańcuszka zmiennych faz rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię aby to ktoś wymieniał :)

 

Na ten łańcuszek działają stosunkowo małe siły więc trzeba byłoby chyba z milion kilometrów nakręcić żeby go zużyć.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochód chodzi jak diesel, klekocze,mechanik na to właśnie obstawia, w audi na forum jest tego dużo, u nas głównie motory 1.8 to boli, no i niestety mnie to spotkało :/ 1700 zł :/ więc szukam i dopytuje bo suma nie mała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności