B_O_N_K Zgłoś #1501 Napisano 15 Marca 2011 Na mój gust właściciel nie wie co ma pod maską i siedzi tam normalny 2,8 V6 tak jak we wszystkich Passatach B5/B5.5 V6 Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1502 Napisano 15 Marca 2011 Witajcie zastanawiam się nad zmiana Passata i znalazłem taką o to oferte :http://allegro.pl/show_item.php?item=1508930012 Cena troszkę niska... Jak się ma silnik VR6 do V6 ? WYMIENIONA BUTLA Z GAZEM ( HOMOLOGACJA 10LAT) - ciekawe w jakiej kondycji silnik, ale cena mimo iż do opłat to atrakcyjna jeśli z nim wszytko oki. Ja następnego też bede kupował FL V6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1503 Napisano 15 Marca 2011 pali się mu check engine więc wypada podłączyc pod vag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexinhio10 Zgłoś #1504 Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) A co oznacza ta sygnalizacja ? Czekam na nst. opinie dotyczące tego auta. Pozdrawiam. Z chęcią lecz funduszy brak Edytowane 15 Marca 2011 przez Alexinhio10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1505 Napisano 15 Marca 2011 ja mam na sprzedanie za 30k zapraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1506 Napisano 15 Marca 2011 vr6 to w B4 był, chłopisko sie pomyliło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #1507 Napisano 16 Marca 2011 160tys km w 10 lat i z gazem -- tak oczywiście. Na dodatek gaz z Włoch i nie wiadomo co tam siedzi , jak pali się check na prawdopodobnie od gazu - jak się okaze że przód instalki to dziadostwo jakieś to lekko 1.5k trzeba będzie dorzucić --- ja bym nie zaryzykował , no i za tanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1508 Napisano 17 Marca 2011 Kierownica nie wygląda jak by miała 160 kkm... chyba że te 160 ktoś po parkingu się kręcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1509 Napisano 17 Marca 2011 panowie mam pytanie.... czy z napędu 4x4 da się zrobic tylko napęd na przód?? wystarczy wyciągnąć wał czy jest to bardziej skomplikowane?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1510 Napisano 18 Marca 2011 panowie mam pytanie.... czy z napędu 4x4 da się zrobic tylko napęd na przód?? wystarczy wyciągnąć wał czy jest to bardziej skomplikowane?? A po co Ci sam przód? chcesz mieć upalacza oponek? A wg mnie jak zostawisz wał w garażu tu tylny most i tak bedzie pracował i jakis opór miał, chyba że powyciągasz półośki ale ja bym tego nie robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1511 Napisano 18 Marca 2011 łatwiej jest zrobić napęd na tył niż na przód. Na tył trzeba tylko torsen zaspawac ślimaki, wykręcić przednie półosie i juz jest passat z tylnim napędem. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=zr5N9jxSgoo[/ame] wystarczy wyciągnąć wał czy jest to bardziej skomplikowane?? jak wyciągniesz wał, to samochód nie ruszy z miejsca bo moc pójdzie na torsen i będzie się swobodnie obracał w miejscu znowu jak zaspawasz torsen to 100% mocy jest stało przenoszona na tył więc RWD ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1512 Napisano 18 Marca 2011 a dzięki:) a tak tylko z ciekawości zapytałem... a z tym na tył to nawet fajna sprawa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1513 Napisano 18 Marca 2011 jak ktoś ma zapasowego torsena to na lato może wstawiać zaspawany i wyjmowac półośki a na zime może wkładać normalny torsen i wkładać półośki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1514 Napisano 18 Marca 2011 jak ktoś ma zapasowego torsena to na lato może wstawiać zaspawany i wyjmowac półośki a na zime może wkładać normalny torsen i wkładać półośki :kciuki albo można na lato przesiąść się na skuter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1515 Napisano 19 Marca 2011 żeby dostać się do torsena trzeba skrzynie zrzucać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1516 Napisano 19 Marca 2011 podobno nie ale w pn/wt jak dobierzemy sie z karolem do torsena to powiemy na pewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1517 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) żeby dostać się do torsena trzeba skrzynie zrzucać? te obrazku to S4, obudowa jest inna ale wiadomo co w środku. Manual w passacie wygląda tak, 2.8 i tdi śmiesznie by było mieć 200konne tdi w kombi RWD kolejna porcja Edytowane 19 Marca 2011 przez VirusAlfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1518 Napisano 22 Marca 2011 Panowie wymieniał ktoś już napinacz łańcuszka zmiennych faz rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1519 Napisano 22 Marca 2011 Wątpię aby to ktoś wymieniał Na ten łańcuszek działają stosunkowo małe siły więc trzeba byłoby chyba z milion kilometrów nakręcić żeby go zużyć. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1520 Napisano 22 Marca 2011 samochód chodzi jak diesel, klekocze,mechanik na to właśnie obstawia, w audi na forum jest tego dużo, u nas głównie motory 1.8 to boli, no i niestety mnie to spotkało 1700 zł więc szukam i dopytuje bo suma nie mała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach