Broda Zgłoś #1481 Napisano 2 Marca 2011 Czy przed rozgrzaniem auta do 90' (przed otworzeniem termostatu) górny wąż chłodnicy oraz sam górny róg chłodnicy ma prawo być ciepły? Oczywiście że powinien być ciepły - u ciebie mogą to być oznaki zapowietrzonego układu, chociaż w w naszych V niema z tym problemu. Jakby ktoś borykał się z nieszczelnością pokrywy zaworów jakimiś wyciekami polecam sprawdzenie odmy oraz "ezektora" 058 133 753 B często się zapycha i i nie wyrównuje ciśnieni między głowicami w ASO 100 pln wymiana 30 min. A dopiero w następnej kolejności doszukiwać się uszczelniaczy i samych uszczelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pozim Zgłoś #1482 Napisano 2 Marca 2011 Witam Mam od ponad roku Passata 2.8 V6 z 2005r (ostatki B5). Czy w okolicy Trójmiasta znajdę dobry zakład do montażu gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #1483 Napisano 2 Marca 2011 (edytowane) Czy w okolicy Trójmiasta znajdę dobry zakład do montażu gazu? ja teraz jakbym gazował to albo http://www.scantel.com.pl/ albo troszkę dalej Usługi Piotr Nowotczyński ul.Gdyńska 25 06-500 Mława tel.23-655 33 55 i pocztaj na poczatek to forum http://lpg-forum.pl/ jest wiele tamatów o 2.8 V6 Edytowane 2 Marca 2011 przez waldih1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1484 Napisano 2 Marca 2011 ja teraz jakbym gazował to albo http://www.scantel.com.pl/ albo troszkę dalej Usługi Piotr Nowotczyńskiul.Gdyńska 25 06-500 Mława tel.23-655 33 55 i pocztaj na poczatek to forum http://lpg-forum.pl/ jest wiele tamatów o 2.8 V6 Ja Mławę mogę polecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #1485 Napisano 3 Marca 2011 kolega z mławy zna sie na robocie tez go polecam wielu moich znajomych tam zakładało gaz i żaden nie narzeka. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pozim Zgłoś #1486 Napisano 3 Marca 2011 Dzięki Panowie Mam jeszcze jeden problem. Widziałem na forum, że są osoby, które mają problem z katalizatorem. U mnie także zapaliła się żółta kontrolka związana z układem wydechowym. Byłem na diagnozie w warsztacie, który dobrze wspominam z usuwaniem problemów w moim poprzednim aucie (może ktoś go zna - Tuchołka Chwaszczyno k. Gdańska) no i stwierdzono, że problem jest z katalizatorem od strony pasażera. Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu VW - nowy kosztuje ponad 5 tys i powiedziano mi, że przy tym silniku ciężko będzie o zamiennik. No ale co mi mogli powiedzieć innego w serwisie. Czy jest ktoś godny polecenia w temacie katalizatorów? Może powinienem po prostu, tak jak przeczytałem w jednym z postów, kasować ten błąd i jeździć dalej? Jak na razie kasowałem 2 razy (buląc za podłączenie do kompa) i po jakimś czasie kontrolka znów się zapalała. Ostatnio sama mi zgasła - pewnie się przepaliła. Czy zakup Vaga i jego obsługa jest problemem? Czy osoba mniej obyta z mechaniką samochodową podłączy samochód do kompa, wykasuje co trzeba, a później, po przekręceniu kluczyka, usłyszy miarodajny odgłos pracy swojej V6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1487 Napisano 3 Marca 2011 Witam. Nawet średnio ogarnięta osoba (na myśli mam zarówno mechanikę jak i komputery) po zakupie kabelka i wgraniu oprogramowania poradzi sobie z kasowaniem takich błędów Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pozim Zgłoś #1488 Napisano 3 Marca 2011 To gdzie go można zakupić w dobrej cenie? Rozumiem, że soft jest w załączeniu pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1489 Napisano 3 Marca 2011 Kabelek zakupisz na Allegro za kilkadziesiąt złotych. Niestety program nie należy do "kompletu" ponieważ oryginalny, legalny program jest dużo droższy niż wspomniane kilkadziesiąt złociszy. Trzeba go skombinować na własną rękę. Na forum jest temat o interfejsach i znajdziesz w nim wszystko - od porady jaki kabelek wybrać do porady skąd wziąć program Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wołłk Maxim Zgłoś #1490 Napisano 3 Marca 2011 Witam wszystkich! (pierwszy post) Jestem właścicielem Passata V6 2.8 Syncro (1998) od stycznia. Jestem z autka bardzo zadowolony. Ostatnio zwróciłem uwagę że po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa pracuje "normalnie", aż do momentu gdy dojdzie do połowy. Wtedy zaczyna szybko ciągnąć w dół do żyda. Na odcinku 20-40 km potrafi spaść nawet o ponad dwie kreski. Czy to normalne w tym samochodzie i taka jego uroda, czy jest to wina czujnika w baku? Pytałem się poprzedniego właściciela to mówił coś o dwóch czujnikach i że jeden z nich jest wrażliwy na poziom paliwa np na pochyłościach i podaje błędne wskazanie. Nie wiem czy to prawda, więc liczę na porady fachowców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1491 Napisano 3 Marca 2011 Witam. Ja też mam problemy ze wskazaniami stanu paliwa - z tego co wyczytałem trzeba obadać pływak w baku. Niestety nie robiłem tego bo nie miałem ani czasu ani okazji a że jeżdżę na LPG to wskazanie stanu benzyny jest dla mnie drugorzędną sprawą. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1492 Napisano 3 Marca 2011 Witam wszystkich! (pierwszy post) Jestem właścicielem Passata V6 2.8 Syncro (1998) od stycznia. Jestem z autka bardzo zadowolony. Ostatnio zwróciłem uwagę że po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa pracuje "normalnie", aż do momentu gdy dojdzie do połowy. Wtedy zaczyna szybko ciągnąć w dół do żyda. Na odcinku 20-40 km potrafi spaść nawet o ponad dwie kreski. Czy to normalne w tym samochodzie i taka jego uroda, czy jest to wina czujnika w baku? Pytałem się poprzedniego właściciela to mówił coś o dwóch czujnikach i że jeden z nich jest wrażliwy na poziom paliwa np na pochyłościach i podaje błędne wskazanie. Nie wiem czy to prawda, więc liczę na porady fachowców. U mnie jest to samo. Ja bym się tym nie przejmował. U mnie kreska utrzymuje się najdłużej na pierwszej kresce. A własnie od połowy i lekko poniżej spada najszybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #1493 Napisano 4 Marca 2011 dokładnie to samo u mnie w passacie i audi, ale w mondeo to już przesada bo połowa baku jest w okolicy 3/4... Na rezerwie wystarczy zatankowac za 50zl i jest 1/2 zbiornika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1494 Napisano 4 Marca 2011 kumpel to naprawiał, podpytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wołłk Maxim Zgłoś #1495 Napisano 4 Marca 2011 Zastanawia mnie tylko czy w przypadku szybkiego opadania wskazówki rzeczywiście mam mało paliwa, czy bak jest do połowy pełny i wskazówka pokazuje błędne wskazanie. Czy to prawda że nasze Passki mają 75 litrowy bak? Tak powiedział mi wcześniejszy właściciel... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #1496 Napisano 4 Marca 2011 Panowie na chłopski rozum. Jeśli kostka w stacyjce uległa by uszkodzeniu to jak samochód odpalił by po 15 minutach. Czyżby się sama zreanimowała ? Jest to możliwe:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
presso Zgłoś #1497 Napisano 6 Marca 2011 Hmmm... z tego co kojarzę, nic u mnie nie cykało w momencie strzelenia focha - próbowałem odpalać kilkukrotnie w tym z przetwartymi drzwiami więc raczej bym słyszał. Zwrócę na to jeszcze uwagę jeśli znów nie będzie chciał zagadać. Jak nie będzie żadnych odgłosów to zacznę szukać przekaźnika na podmiankę. Pozdrówka Bywało podobnie, pomogło wyjęcie i włożenie z powrotem jednego bezpiecznika, w tej chwili nie pamiętam dokładnie z której pozycji ale postaram się dzisiaj sprecyzować info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1498 Napisano 6 Marca 2011 Będę wdzięczny jak sobie przypomnisz który to był bezpiecznik :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #1499 Napisano 11 Marca 2011 doradzicie coś panowie w związku z tymi błędami? pierwszy i ostatni znany natomiast 17538 nie:( czy lepiej wrzucić w temat kody błędów? 17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1130 - 35-10 - - - Sporadyczny 17530 - Zespół 2; sonda 2; obwód grzejny: przerwa P1122 - 35-00 - - 17548 - Zespół 2; sonda 2: rezystancja wewnêtrzna za du¿a P1140 - 35-00 - - pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexinhio10 Zgłoś #1500 Napisano 15 Marca 2011 Witajcie zastanawiam się nad zmiana Passata i znalazłem taką o to oferte : http://allegro.pl/show_item.php?item=1508930012 Cena troszkę niska... Jak się ma silnik VR6 do V6 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach