Beny2.8 Zgłoś #1241 Napisano 23 Listopada 2010 kompresor :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1242 Napisano 23 Listopada 2010 Taaa, wspomaganie mu wyje ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1243 Napisano 23 Listopada 2010 Witam kolegow... Mam pytanie odnosnie spalanie w miescie... Ostatnio wyskoczyly mi bledy ze mieszanka BANK1 i BANK2 za slaba, skasowalem i po dluzszej jezdzie to samo... I ostatnio jak tankowalem to wyszlo ze na 100km w miescie pali mi 21L Czyli mieszanka za uboga i za duzo pali... Jak tylko zalozylem gaz to napewno tyle nie palil... Czego to moze byc wina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1244 Napisano 23 Listopada 2010 Czego to moze byc wina? Sondy lambda? A benzyny pali normalnie? Ja bym zrobił test i przejechał te 100km na benzynie... jeśli spalanie będzie odpowiadnio niższe - czyli tyle ile może spalić pb po mieście to zawęzisz poszukiwania tylko do gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1245 Napisano 23 Listopada 2010 No na Pb to nie sprawdzalem Wiec teraz bede jezdzil na Pb i zobaczymy... Odrazu zobacze czy i na Pb pokazuje te bledy ze za uboga mieszanka ---------- Post added at 05:06 ---------- Previous post was at 04:20 ---------- A nie mozna sprawdzic czy sonda dobrze dziala na Vag-u? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1246 Napisano 23 Listopada 2010 można odczytać wskazania z sondy w vagu. Nie pamiętam który to był blok. W dziale VAG zapytaj. na pewno zobaczysz różnice jeśli jest między lpg a pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartos1985 Zgłoś #1247 Napisano 23 Listopada 2010 Witam kolegow... Mam pytanie odnosnie spalanie w miescie... Ostatnio wyskoczyly mi bledy ze mieszanka BANK1 i BANK2 za slaba, skasowalem i po dluzszej jezdzie to samo... I ostatnio jak tankowalem to wyszlo ze na 100km w miescie pali mi 21L Czyli mieszanka za uboga i za duzo pali... Jak tylko zalozylem gaz to napewno tyle nie palil... Czego to moze byc wina? A jakiej firmy masz instalację gazową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1248 Napisano 24 Listopada 2010 A jakiej firmy masz instalację gazową? Uklad elektroniczny - STAG 300 Wtryskiwacze - Valtek (czerwone) Reduktor i zawor gazowy - Magic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1249 Napisano 24 Listopada 2010 Ja mam tak samo, jeżeli Valtek czerwone jedź na regulacje. Lubią się szybko rozleglowywać więc polecam zajrzeć do serwisu aby wyregulowali valteki na stole za pomocą nanometru a nie utawiać komputer. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1250 Napisano 24 Listopada 2010 Witam Czy ktoś z Was wymienią uszczelnienie- symeringi na dyfrze? Szukam co mam kupić -- jakie sa nr tych części i ile ich tam jest oraz jak wygląda wymiana - czy to bardzo skomplikowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1251 Napisano 24 Listopada 2010 Uszczelniacze półosi dostępne są praktycznie od ręki w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym w cenie 10-25zł/szt. Natomiast uszczelniacz wału wychodzi tylko i wyłącznie w oryginale i kosztuje 130-160zł (dokładnie nie pamiętam ale w tych granicach). Nigdy nie wymieniałem tych uszczelniaczy. Jeśli chodzi o uszczelniacze półosi to trzeba wykręcać na przegubach wewnętrznych i zbijać/ściągać flansze na dyfrze. Prawdopodobnie trzeba też coś rozkręcić w zawieszeniu bo półoś nie wyjdzie tak gładko i łatwo po odkręceniu z jednej i z drugiej z przegubu. W wymianie uszczelniacza wału się nie orientuję. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1252 Napisano 25 Listopada 2010 Oki dzięki w takim razie bedzie trzeba pojechac do aso zakupić materiały i próbować wymienić - postaram sie fotki jakieś zrobić - tylko niewiem jeszcze kiedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azjata87 Zgłoś #1253 Napisano 25 Listopada 2010 jednak skusiłem się na tego Passata 2.8 4x4 i mam nadzieję że będzie hulał tylko jest teraz taka sprawa że jak przełączę na wyższy bieg i obroty są w miarę wysokie to czuć szarpnięcie.. czy to coś poważnego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #1254 Napisano 25 Listopada 2010 Z tym szarpaniem to zacznij od swojej lewej nogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1255 Napisano 25 Listopada 2010 No fakt trzeba sie przyzwyczaić do zmiany biegów - ale zerknij pod spód i zobacz czy jest duży luz na wale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1256 Napisano 25 Listopada 2010 Sorki że tak wtrącę Jest do sprzedania kombiak 98r. zielony, kremowa skóra z alcantarą a reszta to co każdy 2.8n ma, no może brak grzanych dup a ma manual skrzynię i tempomat. Ceni 11 tys po opłatach ze Szwajcarii Warto ? Niby przebieg cos pod 200 , chyba 198 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1257 Napisano 25 Listopada 2010 Ja swojego kupiłem ze Szwajcarii - polecam 11 tyś to chyba dobra cena po opłatach dolicz ewentualny gaz kolo 3,5 tyś jeśli bedziesz zakladał. Spradz czy równo chodzi i takie tam podstawowe czy nie cieknie za bardzo, kupuj i ciesz sie jazdą. Oczywiscie 4Motion? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1258 Napisano 25 Listopada 2010 Oczywiscie 4Motion? Tak Spradz czy równo chodzi i takie tam podstawowe czy nie cieknie za bardzo, kupuj i ciesz sie jazdą. Ja nie kupuje Ostatnio mam dość V6 a nawet przez ostatni rok V8, teraz przesiadłem się na R4 w dieslu od bmw zobaczymy ile wytrzymam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzecht Zgłoś #1259 Napisano 26 Listopada 2010 Sorki że tak wtrącę Jest do sprzedania kombiak 98r. zielony, kremowa skóra z alcantarą a reszta to co każdy 2.8n ma, no może brak grzanych dup a ma manual skrzynię i tempomat. Ceni 11 tys po opłatach ze Szwajcarii Warto ? Niby przebieg cos pod 200 , chyba 198 Chodzi Ci o tego Passata w Lublinie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #1260 Napisano 28 Listopada 2010 Ciekawe dlaczego on taki tani. Tam tanich aut nie ma -- albo popsute albo rozbite. Pzodr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach