jaco78 Zgłoś #1181 Napisano 1 Listopada 2010 Byłem niedawno w Stanach i tam prawie kazdy Passat b5/b5fl to 2.8 v6. Innych się prawie nie spotyka( z rzadka 1.8 t) ciekawe zjawisko nie sądzicie? dokladnie odwrotnie jak u nas gdzie prawie kazdy pasek to TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1182 Napisano 1 Listopada 2010 (edytowane) jestok Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1183 Napisano 1 Listopada 2010 Byłem niedawno w Stanach i tam prawie kazdy Passat b5/b5fl to 2.8 v6. Innych się prawie nie spotyka( z rzadka 1.8 t) ciekawe zjawisko nie sądzicie? dokladnie odwrotnie jak u nas gdzie prawie kazdy pasek to TDI Tez pare lat tam posiedzialem i faktycznie wiekszosc to V6 a reszta 1.8T... TDI to widzialem osobiscie na 3 lata 4 Jetty i jednego Passata... No ale jak by u nas bylo takie tanie paliwo to wszyscy by jezdzili V6 ---------- Post added at 07:21 ---------- Previous post was at 07:18 ---------- poszły uszczelki pod hydronapinaczami wałka rozrządu. Wymienilem i jest ok. Rozumiem ze to jest to samo co "uszczelniacze napinaczy łańcuszków łączących wałki rozrządu" tak??? ---------- Post added at 07:27 ---------- Previous post was at 07:21 ---------- ehh chyba zaczynam załować że kupiłem ten samochód Widze ze masz to samo co ja... Czasami juz mam dosyc tego auta i mysle nad kupnem Audi A6 1.8T ale to juz nie bedzie ten sam dzwiek i taka frajda... Odeslalem Ci wiadomosc na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #1184 Napisano 1 Listopada 2010 witam, czytałem trochę postów, ale nie znalazłem tego co mnie interesuje Czy mógłby ktoś opisać procedurę (krok po kroku) adaptacji przepustnicy w programie VWTool 2.0.9 silnika V6 ALG. P.S. Ma ktoś może (po polsku) instrukcję obsługi tego programiku? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaco78 Zgłoś #1185 Napisano 1 Listopada 2010 Widze ze masz to samo co ja... Czasami juz mam dosyc tego auta i mysle nad kupnem Audi A6 1.8T A moze lepiej a6 2.7t , mój brat ma takiego ale nawet on nie jest niestety bezawaryjny, ale za to jak jedzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1186 Napisano 1 Listopada 2010 Panowie, powagi trochę - zaszła konieczność wymiany jakiegoś uszczelniacza czy innej pierdoły i to już Was zniechęca do samochodu i powoduje że rozmyślacie nad jego zmianą? Te silniki to najmniej awaryjne jednostki napędowe w całym koncernie (duże, niewysilone, wolnossące silniki) więc chyba sami nie wiecie co chcecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1187 Napisano 1 Listopada 2010 (edytowane) i jest OK:) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #1188 Napisano 1 Listopada 2010 Panowie, powagi trochę - zaszła konieczność wymiany jakiegoś uszczelniacza czy innej pierdoły i to już Was zniechęca do samochodu i powoduje że rozmyślacie nad jego zmianą? Te silniki to najmniej awaryjne jednostki napędowe w całym koncernie (duże, niewysilone, wolnossące silniki) więc chyba sami nie wiecie co chcecie... Wlasnie tez tak sadze zwlaszcza ze od kilku lat jezdzilem VR6 a teraz zakupilem to co w profilu zrobilem dopiero 400km ale nie sadze ze nie bede zadowolony kazde auto wymaga wkladu pracy aby jezdzic....Jezeli ktos uwaza ze 2,8 jest nieudacznikiem to proponuje diesla a wtedy zdanie bedzie odmienne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1189 Napisano 1 Listopada 2010 Te uszczelki to nie jest wielki problem. Ja wymieniałem koszt z wymianą około 150zł (obu). Ale trzeba znaleźć serwis, który to potrafi zrobic bez zdejmowania rozrządu. Polecam Kordelasiński serwis Skarszew, 3 km od Kalisza. Tam wiedzą jak to robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1190 Napisano 1 Listopada 2010 Oczywiście ASO też to zrobi bez zdejmowania rozrządu - mają do tego specjalne narzędzie. Podobnie jak bardziej kumate warsztaty. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1191 Napisano 1 Listopada 2010 Panowie, powagi trochę - zaszła konieczność wymiany jakiegoś uszczelniacza czy innej pierdoły i to już Was zniechęca do samochodu i powoduje że rozmyślacie nad jego zmianą? No nie jakiegos uszczelniacza... Bo od poczatku roku same problemy... Najpier mieszanka za bogata... pozniej modul ABSu... uszczelki pod zaworami... woda pod dywanikami (cieklo po drzwiach a teraz po filtrze przeciwpylkowym)... uszczelniacze... mieszanka za uboga... no i jeszcze 16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1192 Napisano 1 Listopada 2010 Mam wypisać listę usterek jakie musiałem usunąć mając Corrado VR6? A mimo to sprzedałem go dopiero gdy nastąpiła ostateczność... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1193 Napisano 1 Listopada 2010 A ja mialem Golfa GTI z 1995r mial przejechane prawie 200 000 (i nie wiadomo czy nie cofany licznik byl) i przez 3 lata wymienilem tylko czujnik ABSu za 30zl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #1194 Napisano 2 Listopada 2010 Panowie moze ktos wie jak wyjac wentylator klimatyzacji bez rozbierania przodu, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1195 Napisano 2 Listopada 2010 No cieżko jest mi kiedyś w AFN sie udało ale w V6 niewiem napewno górą wyszedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #1196 Napisano 2 Listopada 2010 Juz wyjolem wszystko oki tylko trzeba miec na prawde sile w rekach aby go przekrecic o doslownie centymetr w prawo,a potem wychodzi bez problemu,i trzeba miec dlugie i szczuple rece aby wyjac wiazke razem z nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #1197 Napisano 2 Listopada 2010 tylko trzeba miec na prawde sile w rekach aby go przekrecic o doslownie centymetr w prawo teraz na spokojnie go obejrzyj, zobaczysz taki "dzyndzel" (jak go nie ułamałeś siłą) naduszasz go i spokojnie bez siły obracasz wiatrak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #1198 Napisano 2 Listopada 2010 Nadusilem tylko ze sie ukruszyl przy wyjmowaniu z obudowy chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1199 Napisano 2 Listopada 2010 Witam, mój pasek ciągle odpoczywa w zakładzie, prawdopodobnie przyczyna złego odpalania była błacha i jest zdjagnozowana ale jutro dopiero mam znać szczegóły więc o tym napiszę. Co do wycieków oleju, to tak jak koledzy piszą muszą być bo to jest "zaleta" tego motoru. U mnie płynęło całkiem całkiem spod korka wlewu oleju i kapy zaworów. Oby tylko takie problemy były, chce ktos mieć ich więcej to niech sobie kupi auto na F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1200 Napisano 2 Listopada 2010 Oby tylko takie problemy były, chce ktos mieć ich więcej to niech sobie kupi auto na F Tylko ja uważam że to głupota? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach