Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem niedawno w Stanach i tam prawie kazdy Passat b5/b5fl to 2.8 v6. Innych się prawie nie spotyka( z rzadka 1.8 t) ciekawe zjawisko nie sądzicie? dokladnie odwrotnie jak u nas gdzie prawie kazdy pasek to TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) jestok Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem niedawno w Stanach i tam prawie kazdy Passat b5/b5fl to 2.8 v6. Innych się prawie nie spotyka( z rzadka 1.8 t) ciekawe zjawisko nie sądzicie? dokladnie odwrotnie jak u nas gdzie prawie kazdy pasek to TDI

 

Tez pare lat tam posiedzialem i faktycznie wiekszosc to V6 a reszta 1.8T... TDI to widzialem osobiscie na 3 lata 4 Jetty i jednego Passata... No ale jak by u nas bylo takie tanie paliwo to wszyscy by jezdzili V6 :)

 

---------- Post added at 07:21 ---------- Previous post was at 07:18 ----------

 

poszły uszczelki pod hydronapinaczami wałka rozrządu. Wymienilem i jest ok.

 

Rozumiem ze to jest to samo co "uszczelniacze napinaczy łańcuszków łączących wałki rozrządu" tak???

 

---------- Post added at 07:27 ---------- Previous post was at 07:21 ----------

 

ehh chyba zaczynam załować że kupiłem ten samochód

 

Widze ze masz to samo co ja... Czasami juz mam dosyc tego auta i mysle nad kupnem Audi A6 1.8T ale to juz nie bedzie ten sam dzwiek i taka frajda... Odeslalem Ci wiadomosc na PW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

czytałem trochę postów, ale nie znalazłem tego co mnie interesuje :(

 

Czy mógłby ktoś opisać procedurę (krok po kroku) adaptacji przepustnicy w programie VWTool 2.0.9 silnika V6 ALG.

 

P.S.

Ma ktoś może (po polsku) instrukcję obsługi tego programiku?

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widze ze masz to samo co ja... Czasami juz mam dosyc tego auta i mysle nad kupnem Audi A6 1.8T

 

A moze lepiej a6 2.7t , mój brat ma takiego ale nawet on nie jest niestety bezawaryjny, ale za to jak jedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, powagi trochę - zaszła konieczność wymiany jakiegoś uszczelniacza czy innej pierdoły i to już Was zniechęca do samochodu i powoduje że rozmyślacie nad jego zmianą? :niekumam

 

Te silniki to najmniej awaryjne jednostki napędowe w całym koncernie (duże, niewysilone, wolnossące silniki) więc chyba sami nie wiecie co chcecie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jest OK:)

Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, powagi trochę - zaszła konieczność wymiany jakiegoś uszczelniacza czy innej pierdoły i to już Was zniechęca do samochodu i powoduje że rozmyślacie nad jego zmianą?

 

Te silniki to najmniej awaryjne jednostki napędowe w całym koncernie (duże, niewysilone, wolnossące silniki) więc chyba sami nie wiecie co chcecie...

 

Wlasnie tez tak sadze zwlaszcza ze od kilku lat jezdzilem VR6 a teraz zakupilem to co w profilu zrobilem dopiero 400km ale nie sadze ze nie bede zadowolony kazde auto wymaga wkladu pracy aby jezdzic....Jezeli ktos uwaza ze 2,8 jest nieudacznikiem to proponuje diesla a wtedy zdanie bedzie odmienne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te uszczelki to nie jest wielki problem. Ja wymieniałem koszt z wymianą około 150zł (obu). Ale trzeba znaleźć serwis, który to potrafi zrobic bez zdejmowania rozrządu. Polecam Kordelasiński serwis Skarszew, 3 km od Kalisza. Tam wiedzą jak to robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ASO też to zrobi bez zdejmowania rozrządu - mają do tego specjalne narzędzie. Podobnie jak bardziej kumate warsztaty.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, powagi trochę - zaszła konieczność wymiany jakiegoś uszczelniacza czy innej pierdoły i to już Was zniechęca do samochodu i powoduje że rozmyślacie nad jego zmianą?

 

No nie jakiegos uszczelniacza... Bo od poczatku roku same problemy... Najpier mieszanka za bogata... pozniej modul ABSu... uszczelki pod zaworami... woda pod dywanikami (cieklo po drzwiach a teraz po filtrze przeciwpylkowym)... uszczelniacze... mieszanka za uboga... no i jeszcze 16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak P0442 - 35-00 - -

:)::)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wypisać listę usterek jakie musiałem usunąć mając Corrado VR6? :P;)

 

A mimo to sprzedałem go dopiero gdy nastąpiła ostateczność... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mialem Golfa GTI z 1995r mial przejechane prawie 200 000 (i nie wiadomo czy nie cofany licznik byl) i przez 3 lata wymienilem tylko czujnik ABSu za 30zl...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie moze ktos wie jak wyjac wentylator klimatyzacji bez rozbierania przodu,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cieżko jest mi kiedyś w AFN sie udało ale w V6 niewiem napewno górą wyszedł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz wyjolem wszystko oki tylko trzeba miec na prawde sile w rekach aby go przekrecic o doslownie centymetr w prawo,a potem wychodzi bez problemu,i trzeba miec dlugie i szczuple rece aby wyjac wiazke razem z nim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko trzeba miec na prawde sile w rekach aby go przekrecic o doslownie centymetr w prawo

teraz na spokojnie go obejrzyj, zobaczysz taki "dzyndzel" (jak go nie ułamałeś siłą) naduszasz go i spokojnie bez siły obracasz wiatrak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadusilem tylko ze sie ukruszyl przy wyjmowaniu z obudowy chlodnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój pasek ciągle odpoczywa w zakładzie, prawdopodobnie przyczyna złego odpalania była błacha i jest zdjagnozowana ale jutro dopiero mam znać szczegóły więc o tym napiszę. Co do wycieków oleju, to tak jak koledzy piszą muszą być bo to jest "zaleta" tego motoru. U mnie płynęło całkiem całkiem spod korka wlewu oleju i kapy zaworów. Oby tylko takie problemy były, chce ktos mieć ich więcej to niech sobie kupi auto na F

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oby tylko takie problemy były, chce ktos mieć ich więcej to niech sobie kupi auto na F

 

Tylko ja uważam że to głupota?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności