Beny2.8 Zgłoś #1081 Napisano 14 Października 2010 A czy jest jakiś sposób na stwierdzenie ,że paliwo się cofa, że nie szczelny układ paliwowy bez rozbierania pół samochodu i oglądania wszystkiego po kolei? Zamontuj kawałek przeźroczystego przewodu jak najbliżej wtrysków i zobaczysz jak się zachowuje paliwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolodziejxx Zgłoś #1082 Napisano 15 Października 2010 polecam tylko nowsze silniki, przykladowo 2.5 v6tki do 2002r padaja przy 200tys przebiegu, takze mysle ze i z mocniejszymy lepiej sie wczytac co i jak gra w nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1083 Napisano 15 Października 2010 polecam tylko nowsze silniki, przykladowo 2.5 v6tki do 2002r padaja przy 200tys przebiegu, takze mysle ze i z mocniejszymy lepiej sie wczytac co i jak gra w nich. ? Te silniki (V6 w benzynie) potrafią robić po pół miliona kilometrów bez żadnych problemów... To nie diesel który ciągle się sra Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #1084 Napisano 17 Października 2010 Włączę się do tematu jeśli można. Jeśli chodzi o problemy z zapalaniem, długie kręcenie itd. to racze zmierzyć ciśnienie paliwa manometrem a nie kombinować z zaworkami i innymi pierdółkami. Jeżeli na zimnym ciśnienie będzie niższe niż 3,5 bar to trzeba zacząć od tańszego rozwiązania czyli filtr paliwa, ale raczej będzie do wymiany pompa paliwa. Co do uderzenia z tył przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła to....mam to samo......wymieniłem poduszkę tylnego mostu bo była zerwana i jest faktycznie lepiej ale..wystarczy złapać za wał i przekręcać nim w prawo i lewo....będzie na 100% luz,niestety, jest to luz na satelitach mech różnicowego. Jedyna naprawa reg. mostu....ale raczej nieopłacalne. mi to nie przeszkadza, trzeba poprostu starać się nie "strzelać" ze sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1085 Napisano 17 Października 2010 (edytowane) jest ok Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1086 Napisano 17 Października 2010 Silniczek lubi olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1087 Napisano 17 Października 2010 Silniczek lubi olej Tak jak każdy, duży silnik - moim zdaniem nic nadzwyczajnego. Wcześniej miałem VR6 i też zużywał olej, tak jak wspomniałem norma jeśli chodzi o duże 6-cylindrowe silniki. W moim przypadku jest tak że przy wymianie oleju kupuję dwie bańki 4-litrowe. Zalewam do silnika ile trzeba a resztę mam na tzw. dolewki przy czym nigdy nie wykorzystuję całej tej reszty. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1088 Napisano 17 Października 2010 no moj spalił ostatnio 3 litry oleju na 1000km ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1089 Napisano 17 Października 2010 no moj spalił ostatnio 3 litry oleju na 1000km ;/ A dymi bardzo? Olej nie ucieka do układu chłodniczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1090 Napisano 17 Października 2010 no moj spalił ostatnio 3 litry oleju na 1000km ;/ Takie zużycie oleju to jest już zdecydowane przegięcie. Nie masz jakiegoś wycieku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1091 Napisano 17 Października 2010 (edytowane) ) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1092 Napisano 17 Października 2010 (edytowane) u mnie np zadymi ale raz na jakis czas....podobno v6 ma takie cos ...ze musi duzo stac zeby zszedł olej cały..czasem nie wystarcza np 8 godzin? jak raz na jakiś czas przy odpalaniu to uszczelniacze do roboty I ponawiam pytanie... orientuje się ktoś czy bez problemu da się zamienić APR NA ACK lub inny silnik nie zmieniając komputera ani innych podzespołów ? Edytowane 17 Października 2010 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1093 Napisano 18 Października 2010 Od czasu jak napisałem posta o kiepskim odpalaniu to jest ok, samochód się nawrócił, pali na dotyk ( nic nie zrobiłem, tylko napisałem parę słów na forum, może to jest lekarstwo haha). Jak znów zacznie szwankować w co nie wątpię to sprawdzę ciśnienie dawane przez pompę paliwową. Dziękuję za podpowiedzi. Odnośnie oleju to troszkę go ubywa ale dużo z tego przez nieszczelności. Staram się nie trzymać poziomu na full bo wtedy ubywa jakoś znacznie szybciej. Płyn chłodniczy też gdzieś pomalutku ubywa od czasu jak mechanik wyjął przepustnicę, ciekło tu, dokręciłem opaskę ,ciekło przy parowniku, dokręciłem, wymieniłem chłodnicę. Ale tak w ogóle to bardzo zadowolony jestem z auta, tylko zastanawiam się czasami ile faktycznie cofnięto mu przebiegu 100 czy 200 kkm. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #1094 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) ---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:33 ---------- Czasem przy... nazwijmy to... mało subtelnym puszczeniu sprzęgła podczas zmiany biegu słychać delikatne puknięcie gdzieś z tyłu autka. Coś jakby zużyta poduszka, jednak nie mam możliwości na tą chwilę kuknięcia pod spód autka. U mnie sprawa wygląda podobnie, lecz jest jeszcze kilka szczegółów. Otóż charakterystyczne "puknięcie" pojawia się w okolicach skrzyni podczas niedelikatnego puszczania sprzęgła, ale także podczas gwałtownych szarpnięć gazem, ale tylko w pewnym zakresie i zdecydowanie ciszej. Kiedy wjechałem na podnośnik dodatkowo okazało się, że z równą prędkością kręcą się tylko 3 koła, a jedno z tylnich kół co jakiś czas wykonuje obrót, lecz zdecydowanie wolniej niż reszta. Radził ktoś coś przeciwko temu problemowi ? Edytowane 18 Października 2010 przez JotEm poprawka w tekście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #1095 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) Jeżeli puka koło skrzyni to można sprawdzić koło dwumasowe albo poduszki. To, że jedno koło kręci się wolniej może sugerować to, że hamulec trzyma trochę. Edytowane 18 Października 2010 przez lukasz_rider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #1096 Napisano 18 Października 2010 Niestety, to nie poduszki, a także nie dwumasa, czy hamulec w kwestii koła.Tyle co ustaliłem z mechanikami, to że problem dotyczy napędu, ale żeby wiedzieć więcej musiałoby dojść do drogiej dłubaniny i poszukiwań. Ja przejechałem tak ponad 10 tys km i problem na szczęście nie postępuje, więc póki co przyszło mi tak jeździć. Chciałbym się jednak z tym kiedyś uporać i stąd moje pytanie, czy Szanowni Forumowicze wiecie coś niecoś więcej na ten temat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1097 Napisano 19 Października 2010 Otóż charakterystyczne "puknięcie" pojawia się w okolicach skrzyni podczas niedelikatnego puszczania sprzęgła, ale także podczas gwałtownych szarpnięć gazem, ale tylko w pewnym zakresie i zdecydowanie ciszej. A zauważył ktoś że po dłuższym postoju przez pierwsze kilka minut jazdy efekt jest dużo mniejszy? U mnie tak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1098 Napisano 19 Października 2010 Zgadzam się z Tobą na początku jest prawie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1099 Napisano 19 Października 2010 Więc może to np olej? Wymieniał ktoś? Sprawdzał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1100 Napisano 19 Października 2010 Chodzi o olej (drogi) w tylnym dyfrze? Właśnie jaki tam idzie, żeby np. dolać ktoś dolewał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach