gino9 Zgłoś #861 Napisano 1 Maja 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29030 moze tu na temat gazu by mozna bylo pisac?takie male OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #862 Napisano 3 Maja 2010 luk-a-sz, 2.8 V6 stosowany w Passatach B5 ma bardzo niewiele wspólnego w porównaniu do Twojego V6 z Golfa. Właściwie oprócz tego że obydwa mają po 6 cylindrów to można powiedzieć że nic ich nie łączy Tak czy inaczej jaki masz przebieg na tym silniku? Twój silnik to dalsza ewolucja silnika VR6. A w nich po prostu lubi "terkotać" rozrząd który umieszczony jest po stronie skrzyni i oparty jest na łańcuszku. Wycierają się ślizgi i zaczyna się terkotanie. kidrowiec, zauważ proszę że nie wspomniałem ani słowa o osiągach po nawierceniu puszki. Wiadome jest że w jakiś sposób się pogarszają ale nie próbuj mi wmówić że stożek poprawia osiągi Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #863 Napisano 3 Maja 2010 witam, muszę wymienić cewkę zapłonową i teraz moje pytanie (może głupie-ale podobno nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi:fajny) 1. czy muszę odłączyć aku przy wymianie? 2. czy po wymianie pojawią się błędy i trzeba je skasować? 3. czy zakładając zamiennik (na oryginał mnie nie stać) i wiedząc że wywala on błędy będzie to miało jakiś negatywny wpływ na przyszłość? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #864 Napisano 3 Maja 2010 1. Nie ma takiej konieczności - odłączasz wtyczkę, odpinasz przewody (należy robić to delikatnie - mi potrafiły pokruszyć się końcówki przewodów zatrzaskujące się na cewkach), wykręcasz cztery śruby mocujące cewkę (10 z tego co kojarzę) i gotowe. Zakładanie dokładnie w odwrotnej kolejności 2. Nie zaobserwowałem żadnych. 3. Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk Zgłoś #865 Napisano 5 Maja 2010 gino9 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29030 moze tu na temat gazu by mozna bylo pisac?takie male OT owszem mozna ale tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=892245#post892245 tez mozna. i zlosliwosci sa zbedne tym bardziej ze nie o samym gazie ale o usterce bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #866 Napisano 6 Maja 2010 WitamW sumie to niewiem gdzie to umieścić, chciałbym poprosić o opinie ewentualne uwagi auto: http://moto.allegro.pl/item1029360988_passat_4_motion_v6_195km_fuul_opcja.html Może ktoś może podjechać obejżeć - bede wdzięczny. Szukam właśnie takiego autka. porady w sprawie zakupu konkretnego egzemplarza w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25364 a żeby go ktoś obejrzal to musisz poprosić chłopaków z Radomia bo z tego co widze to tam jest auto pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #867 Napisano 6 Maja 2010 ja mam do sprzedania podobnego i z gazem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #868 Napisano 10 Maja 2010 (edytowane) Witam Już go nabyłem, tylko teraz wymienic rozrząd, zalozyc gaz i poszukac cd z mapa pl do MFD Ale 2.8 to jest to. Pozdrawiam Edytowane 11 Maja 2010 przez Broda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #869 Napisano 29 Maja 2010 witam, przymierzam się do wymiany rozrządu i moje pytanko: czy w naszych silnikach jest jeden pasek który napędza też sprężarkę klimy i alternator czy są to jeszcze dodatkowo dwa paski ? jeżeli są dodatkowe to czy je też przy okazji wymienić ? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #870 Napisano 29 Maja 2010 (edytowane) witam,przymierzam się do wymiany rozrządu i moje pytanko: czy w naszych silnikach jest jeden pasek który napędza też sprężarkę klimy i alternator czy są to jeszcze dodatkowo dwa paski ? jeżeli są dodatkowe to czy je też przy okazji wymienić ? pozdro Wg mnie jest to jeden pasek. Ja wymieniałem niedawno kompletny rozrząd i pasek pomocniczy zostawiłem stary. pozdrawiam Edytowane 29 Maja 2010 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #871 Napisano 29 Maja 2010 Wg mnie jest to jeden pasek.Ja wymieniałem niedawno kompletny rozrząd i paski pomocnicze zostawiłem stare. no to jest jeden czy są pomocnicze ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #872 Napisano 29 Maja 2010 Jeden pasek rozrządu i drugi tzw. wielorowkowy co napędza wszystkie inne podzespoły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #873 Napisano 29 Maja 2010 no to jest jeden czy są pomocnicze ??? pomyłka, oczywiście powinno być 'pasek' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #874 Napisano 29 Maja 2010 czyli ten drugi wielorowkowy do alternatora i sprężarki klimy tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #875 Napisano 29 Maja 2010 tak, dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #876 Napisano 30 Maja 2010 Wie ktoś w którym miejscu znajduje się w naszych V-kach rozrusznik? I ewentualnie jak najszybciej się do niego dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #877 Napisano 30 Maja 2010 Od spodu po prawej stronie (stronie pasażera). Da się wyjąć bez większego problemu, jedynie podejście kluczem jest z dupy aby odkręcić śruby. No i później trzeba pokombinować aby go wyciągnąć (mało miejsca). Ogólnie wyjęcie i włożenie to jakieś 30 minut max. Oczywiście w przypadku manuala. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #878 Napisano 30 Maja 2010 Na podnośniku da rade to zrobić czy kanał raczej niezbędny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #879 Napisano 30 Maja 2010 Na upartego da radę na podnośniku ale o wiele łatwiej będzie podskoczyć do kogoś na kanał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #880 Napisano 31 Maja 2010 No i mnie niedługo czeka wyciągnięcie rozrusznika (czasem rano potrafi się zawiesić jak już odpali) ale skoro mówicie że bardzo nie trzeba rozbierać i da się od spodu zrobić to może źle nie będzie. A jeszcze pytanie mam czy ktoś z was spotkał się z nierównymi obrotami a postoju (świece wymieniłem) Co polecacie zrobić (adapatacja przepustnicy czy przewody jeszcze wymienić) Oczywiście gazu jeszcze brak więc na benzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach