Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

luk-a-sz, 2.8 V6 stosowany w Passatach B5 ma bardzo niewiele wspólnego w porównaniu do Twojego V6 z Golfa. Właściwie oprócz tego że obydwa mają po 6 cylindrów to można powiedzieć że nic ich nie łączy :)

 

Tak czy inaczej jaki masz przebieg na tym silniku? Twój silnik to dalsza ewolucja silnika VR6. A w nich po prostu lubi "terkotać" rozrząd który umieszczony jest po stronie skrzyni i oparty jest na łańcuszku. Wycierają się ślizgi i zaczyna się terkotanie.

 

kidrowiec, zauważ proszę że nie wspomniałem ani słowa o osiągach po nawierceniu puszki. Wiadome jest że w jakiś sposób się pogarszają ale nie próbuj mi wmówić że stożek poprawia osiągi :lol

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

muszę wymienić cewkę zapłonową i teraz moje pytanie (może głupie-ale podobno nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi:fajny)

 

1. czy muszę odłączyć aku przy wymianie?

2. czy po wymianie pojawią się błędy i trzeba je skasować?

3. czy zakładając zamiennik (na oryginał mnie nie stać) i wiedząc że wywala on błędy będzie to miało jakiś negatywny wpływ na przyszłość?

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nie ma takiej konieczności - odłączasz wtyczkę, odpinasz przewody (należy robić to delikatnie - mi potrafiły pokruszyć się końcówki przewodów zatrzaskujące się na cewkach), wykręcasz cztery śruby mocujące cewkę (10 z tego co kojarzę) i gotowe. Zakładanie dokładnie w odwrotnej kolejności :)

 

2. Nie zaobserwowałem żadnych.

 

3. Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

W sumie to niewiem gdzie to umieścić, chciałbym poprosić o opinie ewentualne uwagi auto:

http://moto.allegro.pl/item1029360988_passat_4_motion_v6_195km_fuul_opcja.html

Może ktoś może podjechać obejżeć - bede wdzięczny.

Szukam właśnie takiego autka.

 

porady w sprawie zakupu konkretnego egzemplarza w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25364 a żeby go ktoś obejrzal to musisz poprosić chłopaków z Radomia bo z tego co widze to tam jest auto

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam do sprzedania podobnego i z gazem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Już go nabyłem, tylko teraz wymienic rozrząd, zalozyc gaz i poszukac cd z mapa pl do MFD

Ale 2.8 to jest to.

Pozdrawiam

Edytowane przez Broda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

przymierzam się do wymiany rozrządu i moje pytanko:

czy w naszych silnikach jest jeden pasek który napędza też sprężarkę klimy i alternator czy są to jeszcze dodatkowo dwa paski ?

jeżeli są dodatkowe to czy je też przy okazji wymienić ?

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,

przymierzam się do wymiany rozrządu i moje pytanko:

czy w naszych silnikach jest jeden pasek który napędza też sprężarkę klimy i alternator czy są to jeszcze dodatkowo dwa paski ?

jeżeli są dodatkowe to czy je też przy okazji wymienić ?

pozdro

 

Wg mnie jest to jeden pasek.

Ja wymieniałem niedawno kompletny rozrząd i pasek pomocniczy zostawiłem stary.

 

pozdrawiam

Edytowane przez Beny2.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wg mnie jest to jeden pasek.

Ja wymieniałem niedawno kompletny rozrząd i paski pomocnicze zostawiłem stare.

 

no to jest jeden czy są pomocnicze ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden pasek rozrządu i drugi tzw. wielorowkowy co napędza wszystkie inne podzespoły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to jest jeden czy są pomocnicze ???

 

pomyłka, oczywiście powinno być 'pasek'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli ten drugi wielorowkowy do alternatora i sprężarki klimy tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, dokładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś w którym miejscu znajduje się w naszych V-kach rozrusznik?

 

I ewentualnie jak najszybciej się do niego dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od spodu po prawej stronie (stronie pasażera). Da się wyjąć bez większego problemu, jedynie podejście kluczem jest z dupy aby odkręcić śruby. No i później trzeba pokombinować aby go wyciągnąć (mało miejsca).

 

Ogólnie wyjęcie i włożenie to jakieś 30 minut max.

 

Oczywiście w przypadku manuala.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podnośniku da rade to zrobić czy kanał raczej niezbędny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na upartego da radę na podnośniku ale o wiele łatwiej będzie podskoczyć do kogoś na kanał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mnie niedługo czeka wyciągnięcie rozrusznika (czasem rano potrafi się zawiesić jak już odpali) ale skoro mówicie że bardzo nie trzeba rozbierać i da się od spodu zrobić to może źle nie będzie.

A jeszcze pytanie mam czy ktoś z was spotkał się z nierównymi obrotami a postoju (świece wymieniłem)

Co polecacie zrobić (adapatacja przepustnicy czy przewody jeszcze wymienić)

Oczywiście gazu jeszcze brak więc na benzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności