kidrowiec Zgłoś #681 Napisano 9 Lutego 2010 (edytowane) ogladal ktos moze tego : http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11431630 ? Mam watpliwosci a chcialbym kupic. 1.Tlumik z jedna rurka - nie powinny byc 2 w tym motorze? 2.Nie za wysoko stoi? Moim zdaniem jest jakis 'podniesiony'. Edytowane 9 Lutego 2010 przez kidrowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klimas79 Zgłoś #682 Napisano 9 Lutego 2010 Siemka panowie ja mam takie pytanko. Rano jak odpalam swojego to spaliny smierdza kwasowo cos podomnie jak farba lub rozpuszczalnik co to moze byc. dodam ze po 10-20 sek pracy juz tego nie czuc. Z gory dzieki. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #683 Napisano 9 Lutego 2010 1.Tlumik z jedna rurka - nie powinny byc 2 w tym motorze?2.Nie za wysoko stoi? Moim zdaniem jest jakis 'podniesiony'. 1.Ja widze po jednej rurce ze strony-tak ma byc. 2.dla mnie normalnie siedzi, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siesiol Zgłoś #684 Napisano 9 Lutego 2010 Witam. Mam do was takie pytanko. jestem na kupnie Passata b5 kombi w manualu właśnie z silnikiem 2,8v6. Robil ktoś z was takie "lekkie" modyfikacje w nim jak np zmieniał kompletny dolot, przelotowy wydech itd itd jak robiliście jeszcze jakieś to napiszcie i czy to coś dało nie chodzi mi tu o Bóg wie jaka ilość KM. wiem ze teraz nie którzy tu napiszą żebym kopił audi 2,7 biturbo no ale mnie ciągnie do passka pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #685 Napisano 9 Lutego 2010 Nie dokopalem sie do informacji jaka jest przewidziana przez fabryke benzyna do 2,8 - 95 czy 98? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #686 Napisano 9 Lutego 2010 (edytowane) benzyna do 2,8 - 95 czy 98? 98 PB ja taka leje (no i LPG:D) bynajmniej tak mówi instrukcja choc można lac 95 PB ale mówią w takim przypadku o mniejszych osiągach Edytowane 9 Lutego 2010 przez waldih1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #687 Napisano 9 Lutego 2010 mowia? forumowicze czy ksiazka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #688 Napisano 9 Lutego 2010 forumowicze czy ksiazka ? Forumowicze, książka i logika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #689 Napisano 9 Lutego 2010 Witam. Mam do was takie pytanko. jestem na kupnie Passata b5 kombi w manualu właśnie z silnikiem 2,8v6. Robil ktoś z was takie "lekkie" modyfikacje w nim jak np zmieniał kompletny dolot, przelotowy wydech itd itd jak robiliście jeszcze jakieś to napiszcie i czy to coś dało nie chodzi mi tu o Bóg wie jaka ilość KM. wiem ze teraz nie którzy tu napiszą żebym kopił audi 2,7 biturbo no ale mnie ciągnie do passka pozdro temat lekko poruszony na poprzedniej stronie... Cytat:Napisał ferrari440 Zobacz post 1. ZAKŁADAĆ FILTR STOŻKOWY I CZY TRUDNO SAMEMU ? 2. WYMIANA OLEJU znalazłem kartke od oleju Castrol nie wiem jaki ? 3. CHIP czy drogi i gdzie założyć ? jeśli chodzi o filtr: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=716905 miałem dodać zdjęcia ale auto jest aktualnie u mechanika więc wkleję jak odbiorę. Jeśli chodzi o olej to jest dużo na ten temat na forum. Ja leje 10w40 Mobila, taki jest polecany (10w40). Chip, cóż, koszt niewspółmierny do wzrostu mocy. Przyrost 16KM i chyba 18nm z tego co się kiedyś dowiadywałem. Koszt to na pewno >= 1500. Tak mi się wydaje. Dodatkowo układ wydechowy. Ja miałem wywalone katalizatory. Będzie chodził tak: Teraz spowrotem założyłem karalizatory bo ten dźwięk jest po jakimś czasie męczący. A i +4000rpm pęknie buczy stożek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #690 Napisano 10 Lutego 2010 To nie jest temat o konkretnym aucie tylko ogólnie o 2.8 V6, trzymajcie się tematu !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #691 Napisano 11 Lutego 2010 A nie było tam czasem żadnych informacji ogólnych?:614: Wkońcu nie każdy dostrzega ten mały detal w tylnych swiatłach a niektórym taka informacja może się przydać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #692 Napisano 11 Lutego 2010 1.Tlumik z jedna rurka - nie powinny byc 2 w tym motorze? A więc ogólnie: Wszystkie Syncro i 4motion mają 2 końcowe tłumiki. 2.8 v6 są z jednym tłumikiem końcowym ale produkowany były tylko na rynek amerykański i mają napęd na przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #693 Napisano 11 Lutego 2010 (edytowane) Witam Jestem nowy i szukam info o vr6 syncro w Sharanie do 2000 r. - takiego chcę kupić i oczywiście tylko w automacie, bo tylko takie były. Przede wszystkich chodzi o napęd bo o silniku to już wiem sporo... Edytowane 11 Lutego 2010 przez kowet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #694 Napisano 11 Lutego 2010 WitamJestem nowy i szukam info o vr6 syncro w Sharanie do 2000 r. - takiego chcę kupić i oczywiście tylko w automacie, bo tylko takie były. Przede wszystkich chodzi o napęd bo o silniku to już wiem sporo... Kolego trafiłeś do złego działu Tutaj jest mowa o 2.8 V6 Pojemność niby taka sama a jednak różnica spora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #695 Napisano 12 Lutego 2010 2.8 v6 są z jednym tłumikiem końcowym ale produkowany były tylko na rynek amerykański i mają napęd na przód. Tak jak u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #696 Napisano 12 Lutego 2010 WitamJestem nowy i szukam info o vr6 syncro w Sharanie do 2000 r. - takiego chcę kupić i oczywiście tylko w automacie, bo tylko takie były. Przede wszystkich chodzi o napęd bo o silniku to już wiem sporo... sproboj tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7026 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #697 Napisano 12 Lutego 2010 dzięki poczytam sobie tam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #698 Napisano 12 Lutego 2010 Witam. Pytanie jak wygląda czujnik temperatury zewnętrznej w naszych silnikach ? Taki? : http://www.allegro.pl/item911495273_czujnik_temperatury_zewnetrznej_vw_audi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #699 Napisano 12 Lutego 2010 u mnie tak wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #700 Napisano 12 Lutego 2010 Hmm to myślę że w ALG będzie taki sam ? I jeszcze jedno pytanie : Mam passka 2.8 V6 4Motion z uszkodzonym czujnikiem cieczy. Tak wygląda po wyjęciu wtyczki (zdjęcie w załączniku), niestety rozpadł się na dwie części. Który czujnik będzie odpowiedni ? Czy kolor ma znaczenie ? Mój jest niebieski. http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=passat+2.8&from_showcat=1&category=50750&description=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach