vr666 Zgłoś #3361 Napisano 29 Września 2013 Przy gazie to chyba emulatory zakładają(?)gazu nie mam więc nie wiem dokładnie.Co do zmian w sofcie to za 400 zł.wydaje się to sensowniejsze,a to czy nie będzie z tym problemu to już zależy chyba od tego jak dobry jest fachowiec który to zrobi. Polecacie kogoś w okolicach Bolesławca, Legnicy, Wrocławia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #3362 Napisano 29 Września 2013 To jak ? miał może ktoś już taki problem z tym Visco?? Co może być przyczyną ułamywania łopatek wiatraka? Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3363 Napisano 29 Września 2013 Na mój gust muszą o coś zahaczać. Same z siebie się nie połamały - cudów nie ma. Może podczas wyższych prędkości pęd powierza powoduje że jakiś element (przewód, kabel, plastik, cokolwiek) przemieszcza się pod maską w stronę wiatraka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vr666 Zgłoś #3364 Napisano 29 Września 2013 Ja nie mam dwóch katalizatorów,a sondy są umocowane na adapterach (dystansach),a zamiast katów są dwie strumienice.Koszt całej zabawy z robocizną 350 zł.Ty musisz doliczyc koszt sondy nowej bądź używanej.Nie ma żadnych błędów czy dziwnych zachowań. Ogólnie myślałem, żeby wspawać rurę, ale jak wspawam strumienice, to chyba nie będzie aż taki głośny? Proszę napiszcie jak wam chodzi ze strumienicami, bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3365 Napisano 29 Września 2013 bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam! znaczy się będziesz wgrywał ten program za 400pln ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vr666 Zgłoś #3366 Napisano 30 Września 2013 znaczy się będziesz wgrywał ten program za 400pln ? Wydaje mi się najrozsądniejsza opcja, ponieważ raz wgram i mam spokój. A jak teraz kupię katy i sondy, to kto wie czy za 10 tys km znowu nie zapali się jakiś błąd. Czytałem też, że przy emulatorach nie zawsze pomaga i często zapala się, ale po prostu po dłuższym czasie. Czy macie jakieś zastrzeżenia co do nowego programu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3367 Napisano 30 Września 2013 Ogólnie myślałem, żeby wspawać rurę, ale jak wspawam strumienice, to chyba nie będzie aż taki głośny? Proszę napiszcie jak wam chodzi ze strumienicami, bo decyzje sond już podjąłem - odpinam i wyrzucam! Ja mam końcowe tłumiki remusa i po zamontowaniu strumienic nie zauważyłem jakiejś różnicy w głośności.Lekko buczały i nadal lekko buczą Daj znac jak wgrasz program,czy wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bolek1 Zgłoś #3368 Napisano 1 Października 2013 Witam, posiadam paska b5 2.8 v6 i moj problem dotyczy ciezkiego odpalania na zimnym silniku, wymienilem swiece i przewody i nadal to samo, za kazdym przekreceniem czuc jak by chcial coraz bardziej zalapac ale odpala normalnie dopiero za 7,8 razem, na cieplym nie ma problemu pali od razu ale czuc ze jest troche slabszy na benzynie niz na gazie, wie ktos moze czego to moze byc wina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vr666 Zgłoś #3369 Napisano 2 Października 2013 Byłem wczoraj we Wrocławiu w trzech firmach i w jednej z nich całkowicie odradzano mi, ponieważ jest to silnik wolnossący i nie powinno się wycinać katalizatorów, ponieważ obniża się ciśnienie i można odczuć spadek mocy. Słyszeliście kiedyś o tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3370 Napisano 2 Października 2013 Byłem wczoraj we Wrocławiu w trzech firmach i w jednej z nich całkowicie odradzano mi, ponieważ jest to silnik wolnossący i nie powinno się wycinać katalizatorów, ponieważ obniża się ciśnienie i można odczuć spadek mocy. Słyszeliście kiedyś o tym? ja zawsze słyszałem,że jest odwrotnie.Tak logicznie myśląc,to jak ktoś widział katalizator od środka,to trzeba troche siły żeby przedmuchac spaliny przez to sitko.Ale logika jedno,a jak jest...? Mam jeszcze takie pytanko,niezależnie od temperatury zewnętrznej czy to 8 czy 20 stopni,jak odpale samochód,powiedzmy pochodzi te 2 minutki i ruszam,to do momentu aż się zagrzeje do tych 90 stopni to trzeba tak jakby spokojnie przyśpieszac,bo jak mu dac trochę więcej gazu,nie mówię,że na full to się przydławia.Trochę to drażni,bo jak jade rano do pracy to do głównej drogi mam jakieś 2 km,a tam z reguły to trzeba trochę depnąc na skrzyżowaniu,bo dużo aut jedzie a tu takie dławienie.Przypomina mi to simsona na sssaniu;) Ktoś z tym walczył?przerabiał to?Proszę o jakieś sugestie,co sprawdzic. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3371 Napisano 2 Października 2013 to się przydławia Może aż tak nie miałem ale też kilka razy zauważyłem delikatne "przyduszenie". Wyczyściłem przepustnicę u mecha przy okazji wymiany łozyska i problem jakby zniknął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3372 Napisano 2 Października 2013 Może aż tak nie miałem ale też kilka razy zauważyłem delikatne "przyduszenie". Wyczyściłem przepustnicę u mecha przy okazji wymiany łozyska i problem jakby zniknął No to trzeba tam zajrzec w najbliższą sobotę.To może i ma sens,bo na chwile podkuśiło mnie założyc stożek i może na wciągało syfu. Dzięki kuczlaw. Kiedyś była tu mała dyskusja na temat 6 skrzyni w passacie.Moja tyrkocze na pierwszym biegu od kiedy mam ten samochód,wiem co jest przyczyną i że niczym to nie grozi,ale strasznie mnie to wku...rza;) Ostatnio jechałem z znajomym audi a4 b5 2.5 tdi 150 km.i za uwarzyłem,że nie ma różnicy na piątym biegu w stosunku obroty-prędkośc.Tzn.2000obr.=około 80 km\h,jak wrzuca 6 to spadają jeszcze o około 500 obr.Na moje oko,to dlaczego 2.8 nie miał by tego uciągnąc.Nawet sprzęgło też 240mm.Niewiem jak by było z skrzynią z wersji 180 km.Dziwi fakt,że nie ma szóstki dla silnika 2.8,tak już myślałem,czy to nie przez to,żę bynajmniej w tamtych czasach to jednak tdi był tym droższym,lepszym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3373 Napisano 2 Października 2013 Witam, posiadam paska b5 2.8 v6 i moj problem dotyczy ciezkiego odpalania na zimnym silniku, wymienilem swiece i przewody i nadal to samo, za kazdym przekreceniem czuc jak by chcial coraz bardziej zalapac ale odpala normalnie dopiero za 7,8 razem, na cieplym nie ma problemu pali od razu ale czuc ze jest troche slabszy na benzynie niz na gazie, wie ktos moze czego to moze byc wina? Cześć Może sprawdź co pokazuje czujnik temperatury powietrza dolotowego - być może jest uszkodzony . Ale zaraz zaraz kolega gaz ma --- to najpierw zobacz jak wyglądają korekty w twoim autku --- pewnie rozjechane są na maksa i stąd problem . Zrób to samo co kolega z forum audi : odłącz aku, a po paru minutach podłącz , włącz zapłon na dwie minuty (bez odpalania ) a następnie odpal i tak z 50km na samej benzynie , nie przełączaj na gaz - później napisz czy miałeś problemy z odpaleniem na zimno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3374 Napisano 3 Października 2013 jak wygląda sprawa wymiany tulei tylnego zawieszenia robił to ktoś ostatnio jaki koszt ? // Poprawiłem błędy i stylistykę oraz usunąłem ogłoszenie sprzedaży - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3375 Napisano 3 Października 2013 Ja robiłem Tulei udało mi się kupić 14 , nie było tylko do górnych wahaczy. Tak czy siak z robotą w granicach 1.5k Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #3376 Napisano 4 Października 2013 Witam forumowiczów albo źle szukam albo nie mogę znaleźć tematu zamiany skrzyni TIPTRONICA na manual w 4motion. Powoli gonitwa za większymi osiągami,mniejszym spalaniem skłoniła mnie to przeróbki automata na manual ale puki co nie wiem co potrzebne więcej poza -skrzynia 6 biegowa z łapami -sprzegło z dwumasą -łozysko igiełkowe w koło zamachowe -półosie 2 -pedały -wybierak biegów -wał napedowy -chyba dyfer -pompka wysprzeglajaca i przewody do niej -konieczne przeprogramowanie potem Jesli coś wiecie na ten temat prosze o wszelkie informacje. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3377 Napisano 4 Października 2013 Witam, Mam problem z ustawieniem zbieżności i geometrii w passacie. Tylne śruba mimośrodowa jest zapieczona z tuleją. Jak próbować ja zruszyć? Ewentualnie da się dokupić samą tulejkę? Bo starą bym rozciął. A jeśli nie to jak próbować ją wybić z tulei? Tylna nakrętka z podkładką zdjęta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3378 Napisano 4 Października 2013 Jesli coś wiecie na ten temat prosze o wszelkie informacje. http://forum.vw-passat.pl/threads/19734-Przerobka-automata-na-manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3379 Napisano 4 Października 2013 Witam, Mam problem z ustawieniem zbieżności i geometrii w passacie. Tylne śruba mimośrodowa jest zapieczona z tuleją. Jak próbować ja zruszyć? Ewentualnie da się dokupić samą tulejkę? Bo starą bym rozciął. A jeśli nie to jak próbować ją wybić z tulei? Tylna nakrętka z podkładką zdjęta. Ja już to przerabiałem.Z obu stron. Musisz kupic nowe,a co do tej zapieczonej,to bynajmniej u mnie to wszystko szło w ruch,od palnika po szlifierki.To było gorzej niż zespawane. Ja kupowałem ori w VW i nie pamiętam ceny,ale NIE uśmiechniesz się jak Ci powią.Wiem,żę trochę mnie to kosztowało.Są też zamienniki z bilsteina,ale mi je odradzano,bo podobno coś im wracało.U mnie po roku od wymiany nie było najmniejszego problemu z ustawieniem zbieżności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3380 Napisano 4 Października 2013 (edytowane) Cześć Może sprawdź co pokazuje czujnik temperatury powietrza dolotowego - być może jest uszkodzony . Ale zaraz zaraz kolega gaz ma --- to najpierw zobacz jak wyglądają korekty w twoim autku --- pewnie rozjechane są na maksa i stąd problem . Zrób to samo co kolega z forum audi : odłącz aku, a po paru minutach podłącz , włącz zapłon na dwie minuty (bez odpalania ) a następnie odpal i tak z 50km na samej benzynie , nie przełączaj na gaz - później napisz czy miałeś problemy z odpaleniem na zimno[/QU dgasek chyba chodziło Ci o czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Zobacz temp cieczy chłodzącej vagiem przed odpaleniem, ja miałem podobnie ale u mnie na zimnym dobrze palił a po rozgrzaniu czujnik pokazywał -40 C(czytałem na forum audi że podobno jest blokada że poniżej -40 c komputer blokuje pompe paliwa i nie można odpalić). I objaw był taki sam krecenie i po którymś tam razie zapalał myślałem że pompa siada a tu czujnik do wymiany. Ale tak jak kolega Damian napisał być moze masz rozjechane mapy paliwa przez gaz bądz przycina Ci się zawór odcinający gaz po zgaszeniu autka i jeszcze gaz zostaje w dolocie i wtedy jest problem z odpaleniem. Edytowane 4 Października 2013 przez Prezes007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach