bullet Zgłoś #3241 Napisano 20 Sierpnia 2013 czy to oznacza że auto posiada samopoziomowanie? kazde auto wyposazone w xenon ma samopoziomowanie. dokladany i niefabryczny xenon mozesz poznac miedzy innymi po tym ze ma regulacje:) tak wiec u Ciebie jest wszystko tak jak byc powinno miliona km zycze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzik6 Zgłoś #3242 Napisano 23 Sierpnia 2013 Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem passata B5 2,8 4motion i juz mam problem, mianowicie pali się check silnika z vaga wychodzi że spalone sondy lambda i tu moje pytanie jak one są rozmieszczone wiem że dwie są przed i dwie za katalizatorem ale które to rząd pierszy i strona piersza a ktore to rząd drugi i strona druga. I jeszcze jedno pytanie sondy kupować nowe orginalne, zamienniki czy może uzywane, (wiadomo kwestia finansów). Po ośmiu latach obcowania z francuzami czas przyszedł na passata 2,8 jak na razie nie jest źle ale mam nadzieje że nie będę żałował. Za podpowiedzi odnosnie sond z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3243 Napisano 23 Sierpnia 2013 Hejka O ile się nie mylę to S to strona B to rząd --- S1 prawa , S2 lewa (stojąc tyłem do auta) , B1 przed katem , B2 za . Ale to co cztery spalone - no niemożliwe - wykasuj błędy i zobacz czy falują , czy grzałki się załączają , a jeszcze lepiej to pomierzyć -- wtyczki masz na ścianie grodziowej - było parę postów wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzik6 Zgłoś #3244 Napisano 25 Sierpnia 2013 Wielkie dzieki Damian. Sondy mierzone miernikiem i działają a błąd jak wyskakiwał tak wyskakuje coś na temat obwodu grzania na dwóch sondach ale nie wiedziałem na których. Może jeszcze byś mógł podpowiedzieć jakie sondy kupić - nowe orginalne ( cena zabija), używki, czy może zamienniki. Jescze raz dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3245 Napisano 25 Sierpnia 2013 Wielkie dzieki Damian. Sondy mierzone miernikiem i działają a błąd jak wyskakiwał tak wyskakuje coś na temat obwodu grzania na dwóch sondach ale nie wiedziałem na których. Może jeszcze byś mógł podpowiedzieć jakie sondy kupić - nowe orginalne ( cena zabija), używki, czy może zamienniki. Jescze raz dzieki za pomoc. Witam. Błąd który Ci wyskakuje to spalone sondy czy może niewydolnośc katalizatora?Widzę,że Twój silnik to AMX,a to częsty problem w nim. Ja 1.5 roku temu wymieniałem sondy na ori i nie ma z nimi problemu do dziś,fakt,cena zwala z nóg.Z zamiennikami ogólnie nie mam dobrych wspomnień.Z reguły jest tak,że próbując trochę oszczędzic płacimy dwa razy i wychodzi drożej. Chyba,że ktoś wymieniał na zamienniki i może coś polecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzik6 Zgłoś #3246 Napisano 25 Sierpnia 2013 Dzięki za podepowiedzi. Elektryk sprawdzal kata i strwierdził iż jest w dobrej kondycji. Poprzedni właściciel zalał paliwa złej jakości i od tej pory zaczeły sie problemy z sondami. Chyba trzeba będzie przelknąć cene oryginalnych sond bądź pomyśleć o jakichs sprawdzonych używkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3247 Napisano 25 Sierpnia 2013 Panowie, mam nowy nabytek i tak powoli mam zamiar przy nim podłubać. Zrobiłem trasę 400 km i co zauważyłem. Przy odpuszczaniu i energicznym dodaniu gazu delikatne szarpnięcie/stuknięcie ( skrzynia manual ) . Co tam najczęściej się psuje ? Podpora wału? Krzyżak na wale ? Słychać tez tak jakby buczenie/szuranie/terkotanie z tyłu, ciężko określić dźwięk... Olej w moście sprawdzony, prawie max ale sucho nie jest. Kolejna sprawa, mam wyciek z tyłu z jednej półośki przy moście, uszczelniacz ? Dużo z tym roboty ? Mam tez do wymiany termostat ale wymienię wg swojego manuala co jest w warsztacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzik6 Zgłoś #3248 Napisano 25 Sierpnia 2013 Ja od niedawna mam 4motion i u mnie jest tez minimalny luz ale to minimalny da sie z tym zyc i nie będe dłubał. Rozmawiałem z kolega który od trzech lat użytkuje passata 4x4 i ma to samo, próbował z tym walczyć i po wymianie jakichś pierdół za grubą kase nic sie nie zmienilo jak luz był tak jest, fachowcy z serwisu oświadczyli iz taka jest specyfika tego napędu i tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3249 Napisano 25 Sierpnia 2013 Ja od niedawna mam 4motion i u mnie jest tez minimalny luz ale to minimalny da sie z tym zyc i nie będe dłubał. Rozmawiałem z kolega który od trzech lat użytkuje passata 4x4 i ma to samo, próbował z tym walczyć i po wymianie jakichś pierdół za grubą kase nic sie nie zmienilo jak luz był tak jest, fachowcy z serwisu oświadczyli iz taka jest specyfika tego napędu i tak ma być. O jakim luzie mówisz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3250 Napisano 25 Sierpnia 2013 Odnośnie tego stukania przy odpuszczeniu i dodaniu gazu to według tego co ustaliłem to masz dostępne różne grubości podkładek , które sprawiają że zębatka wału bardziej dochodzi do zebatki w moście i to powinno zniwelować te udeżenia. Co ciekawe te podkładki do passata są sprzedawane tylko w zestawach po 15 sztuk , ale za to w łołdi da się kupić po jednej , ale ciężko za pierwszym razem trafić z rozmiarem . Z wymianą uszczelniacza na półosi nie było problemu - mechanikowi poszło raz dwa . Termostat to przy wymianie rozrządu , bo inaczej się nie dostaniesz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3251 Napisano 25 Sierpnia 2013 ale za to w łołdi da się kupić po jednej , ale ciężko za pierwszym razem trafić z rozmiarem . Ooo, o tym to nie wiedziałem Z wymianą uszczelniacza na półosi nie było problemu - mechanikowi poszło raz dwa Pod blokiem tego nie zrobię, trzeba bedzie warsztat odwiedzic... Termostat to przy wymianie rozrządu , bo inaczej się nie dostaniesz . eee tam http://forum.vw-passat.pl/threads/40586-Wymiana-termostatu-2-8-V6-30V-ACK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Shah Zgłoś #3252 Napisano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Dzień dobry, Trafiłem tutaj zupełnie przypadkiem. Stoję przed zakupem auta. Miała być Vectra C. Benzyna z gazem... Ale z racji tego, że jakoś nic nic ciekawego nie ma, postanowiłem poszukać innego auta. Padło na Passata. Kiedyś miałem B3 2.0GT i byłem z niego bardzo zadowolony. Pomyślałem, czemu nie znowu Passat Znalazłem chyba auto dla siebie. Do sprzedającego mam 100 km. Auto podobno bardzo doinwestowane (prawie 9000 zł). Ale...Ktoś już go próbuje sprzedać od czerwca tego roku. Wstawił nowy gaz i chętnych brak. Auto sprowadzone ze Szwajcarii (trzeba było zapłacić cło i wysoką akcyzę), a cena wydaje mi się atrakcyjna. Zwracam się do Was drodzy forumowicze co myślicie o tym aucie? Może ktoś go widział? Ktoś oglądał? Wszelkie sugestie mile widziane. http://allegro.pl/show_item.php?item=3494956428 Edit: Ogłoszenie nie aktualne. Auto było wystawiane chyba trzy razy od czerwca. Gdy tylko się nim zainteresowałem to się sprzedało Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez Shah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3253 Napisano 27 Sierpnia 2013 Witam. Jako, że ja mam Passka 2,8 i jestem z niego bardzo zadowolony, mój brat wymyślił, że też takiego chce Widział ktoś może ostatnio jakąś dobrą sztukę w automacie i najlepiej pełnej wersji(skóra, navi itp), obojętne czy sedan czy kombi? Jesteśmy mobilni, więc cała polska stoi przed nami otworem Na allegro nie ma tego dużo... Z góry dzięki, Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3254 Napisano 28 Sierpnia 2013 panowie jeszcze takie szybkie pytanko: gdzie w Passku znajduje się wtyczka diagnostyczna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3255 Napisano 28 Sierpnia 2013 Pod podłokietnikiem, na tunelu środkowym, obok ręcznego. http://images34.fotosik.pl/120/6383e2d00154bb0am.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3256 Napisano 29 Sierpnia 2013 Pod podłokietnikiem, na tunelu środkowym, obok ręcznego. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prince Zgłoś #3257 Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Z tego co czytałem na forum to Passaty B5 po `01 z silnikiem 2.8 AMX posiadają cztery sondy lambda...dwie w kacie i dwie za. Ostatnio wymieniłem a raczej fachowiec wymienił złącza elastyczne w tłumiku...ku mojemu zaskoczeniu okazało się ,iż mam tylko dwie sondy...na jednej stronie sonda jest na wyjściu z kata a po drugiej stronie sonda jest po środku katalizatora. Jest to możliwe? Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez prince Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzik6 Zgłoś #3258 Napisano 29 Sierpnia 2013 Wlasnie skonczyłem walkę z sondami, cholerne wtyczki nie łaczyły ale jest już ok. Mam 2,8 AMX 4motion z 2001 r. i sa tam cztery sondy dwie po jednej stronie wydechu dwie po drugiej. W chwili zwątpienia (w walce z sądami) gdy podejrzenie padło na zepsute katalizatory zaproponowano mi wycięcie katalizatorów i wtedy zostały by dwie sądy, ale które i jakby to mialo wyglądać to nie wiem. A ile masz wtyczek do sond u mnie sa : jedna zielona, jedna brązowa i jedna czrna, one są po stronie pasarzera przy ścianie grodziowej i jedna czarna która jest za zbiornikiem plynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prince Zgłoś #3259 Napisano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) U mnie są tak jak u Ciebie...trzy wtyczki duże... zielona,brązowa,czarna i jedna mała brązowa po prawej stronie dużej czarnej. Za płynem chłodniczym nic nie zauważyłem (przynajmniej na zdjęciu) Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez prince Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budzik6 Zgłoś #3260 Napisano 30 Sierpnia 2013 Powinna być taka sama jak ta czarna wtyczka najlepiej ją widać jak się odkreci zbiornik plunu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach