Mysta_bombasti Zgłoś #2081 Napisano 15 Lutego 2012 Walczyłem dość długo i intensywnie z wyciekiem oliwy i wymieniłem wszystkie możliwe uszczelki na górze i wygląda to tak że z lewej strony od kierowcy uszczelniacz nastawnika zmiennych faz rozrządu jest z przodu, natomiast na prawej głowicy znajduje się już z tyłu i żeby go wymienić trzeba podnieść wałek rozrządu bo inaczej sie to nie uda, poza tym by wymienić te korki z tyłu głowicy trzeba również wałki ulżyć by dobrze spasować te zaślepki, wymieniając uszczelniacze wałków rozrządu można sie pokusić o nie rozpinanie rozrządu ale przy reszcie niestety ale jest to nie uniknione. Byłem na konsultacjach w serwisie VW bo miałem nadzieje że może oni mają jakąś inna metodę ale niestety nie. W moim przypadku akurat sprawa była prosta gdyż pracowałem w serwisie motoryzacyjnym i moi mechanicy również stwierdzili że inaczej sie to nie uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #2082 Napisano 15 Lutego 2012 Witam panowie szwagier ma audi z takim silnikiem jak my kod silnkia to APR no i ma problem bo kończy mu sie skrzynia manualna wyczytałe ze do tego silnika pasuje tylko jeden rodzaj skrzyni EFC czy to prawda czy może będzie pasowac inna ?? bo z tym oznaczeniem akurat nie ma pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #2083 Napisano 17 Lutego 2012 Panowie, od razu przepraszam jak ten problem był omawiany ale jestem uziemiony w Niemczech i potrzebuje szybko porady fachowców. Wieczorem jak zawsze odstawiłem samochód na parking i było wszystko ok. Rano nie chce odpalić, pompa wogóle nie wysyła paliwa do silnika. odkryłem dekiel od pompy odkręciłe wężyk od paliwa i przekręciłem kluczyk i nic zero reakcji pompy. Odkręciłem dekiel i wyciągnełem pompe i pompa wyglądała tak. i teraz moje pytanie czy to napewno pompa czy może coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #2084 Napisano 17 Lutego 2012 I pytanko czy to będzie dobre jeśli pompa padła http://allegro.pl/pompa-paliwa-4b0906087e-8e0906087d-passat-b5-audi-i2070733418.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fructon Zgłoś #2085 Napisano 18 Lutego 2012 (edytowane) proponuje wczesniej sprawdzic czy pompa otrzymuje zasilanie ,podłacz próbnik do styków pompy i pokręc rozrusznikiem oczywiscie po jej wypięciu bo ze zdjęc wynika że jest przegrzana , co do tej pompy z allegro to podróbka marnej jakosci i chyba za długo nie będziesz sie nią cieszył Edytowane 18 Lutego 2012 przez fructon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #2086 Napisano 19 Lutego 2012 Sprawdziłem wszystko wymątowałem pompę i sprawdziłem jest spalona wszystko się stopiło. Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2087 Napisano 19 Lutego 2012 słuchajcie posiadam od tygodnia paska 2.8 4motion z 2001 z manualem. Pierwsza sprawa auto ma problem z delikatnymi drganiami na biegu jałowym, podłączyłem go pod kompa vasem i obroty pokazuje równe 670obr/min nie pływa, natomiast siedząc w środku czuć że autem delikatnie szarpie. Druga sprawa sprzęgło wysoko bierze i podczas ruszania oraz szybkiej i gwałtownej zmiany biegów czuć za kazdym razem pojedyńcze szarpniecie. Wrażenie jest takie jakby był gdzieś jakiś luz na przegubach i wydaje mi sie że bardziej z przodu i z prawej. Moje pytanie czy ktos sie spotkał z czyms takimś, niewiem co robic czy mozliwe ze dwumasa jest juz licha...dodam tylko ze jak ruszam i jade powoli i delikatnie zmieniam biegi to nic nie czuc.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #2088 Napisano 19 Lutego 2012 Powiem ci że u mnie też sprzęgło wysoko łapie i trzeba nauczyć się to wyczuć, jak za gwałtownie puszcze to też mam to szarpnięcie, ale mi tłumaczono że to na wale jest i wszystko kwestia wyczucia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2089 Napisano 19 Lutego 2012 tak jak i u mnie wysoko bierze sprzęgło jeździłem paroma paskami z 4 emocjami i we wszystkich było podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #2090 Napisano 20 Lutego 2012 Witam. Jak kupiłem swego paska to sprzęgło łapało też wysoko. Po jakiś 20 tysiącach zaczęło się ślizgać. Wyminiłem tarczę, docisk i łozysko. Od jakichś 40 tysięcy sprzęgło jest przewidywalne i nie trzeba się go uczyć . A więc jeździć aż zacznie się ślizgać i do wymiany. W tych samochodach łatwo przypalić tarczę sprzęgłową, duża moc i jazda na pół sprzęgle. Co do wibracji na biegu jałowym mam tak samo, mimo że wskazówka obrotów w miarę stabilna to lekkie drgania zauważalne. Przy gwałtownych zmianach biegów i załączaniu mechanizmu różnicowego słychac puknięcie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2091 Napisano 20 Lutego 2012 Puknięcia często występują przy uszkodzonej przedniej gumie trzymającej tylny most. Koszt gumy nieduży, wymiana też nieskomplikowana. Jedynie trzeba autko podnieść albo robić to na kanale. Co do sprzęgła to u mnie w manualu jest taka akcja że jak dostanie trochę (szybkie starty spod świateł, dziczenie na śniegu) to zaczyna się ślizgać i śmierdzieć (przez to nie robię tego często) ale po wystudzeniu wszystko wraca do normy i przy normalnej jeździe nie ma żadnych objawów zużycia. Taka sytuacja jest już od około 3 lat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2092 Napisano 20 Lutego 2012 Co do drgań na biegu jałowym miałem to samo ale miał błąd sondy na jednym banku dlatego drgał bo jedna strona np mogła być przelewana paliwem .Co do puknięcia tez mi coś puka ale tylko jak ruszam na pierwszym biegu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2093 Napisano 20 Lutego 2012 widzę że to dosyc często wystepujacy problem, zajme się tym jak zrobi sie cieplej. A czy wiecie coś o takim błedzie jak 01134 049 syrena alarmu samochodowego H12 - brak komunikacji, czy zwykły klakson jest odpowiedzialny za fabryczny alarm czy może gdzieś jest drugi? I jeszcze jedno 16519 P0135 035 Rzad cylindrów 1 sonda 1 obwód prądu grzejnego, usterka elektryczna, usterka sporadyczna oraz 16539 P0155 035 Rząd cylindrów 2 sonda 1 obwód pradu grzejnego ,usterka elektryczna ,usterka sporadyczna...wykasowałem te błędy ale po dwóch dniach wróciły...z góry dzieki za podpowiedzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2094 Napisano 21 Lutego 2012 Kolego co do alarmu to nie mam pojęcia a te błędem z obwodem grzejnym sondy wygląda na to że mogła paść grzałka sondy i to na dwóch bankach czyli dwóch cylindrach, i dla tego sa drgania . Spalanie Ci nie wzrosło ? Dodam jeszcze że z lektury forum wiem że na drgania silnika na biegu jałowym ma wpływ tak zwany ezektor , zapchany powoduje nie równa prace motoru być może przez to że nie są prawidłowo odprowadzane gazy z głowic i skrzyni korbowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2095 Napisano 21 Lutego 2012 (edytowane) czyli dwóch cylindrach ...na dwóch głowicach, a w zasadzie kolektorach wylotowych;) Edytowane 21 Lutego 2012 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2096 Napisano 21 Lutego 2012 sorki byłem już zmoczony, oczywiście chodziło mi o sondy w kolektorach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fructon Zgłoś #2097 Napisano 21 Lutego 2012 syrena alarmu a własciwie klakson jest w bagażniku, można zastosowac inną jak orginalna padnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2098 Napisano 21 Lutego 2012 dzieki za odp a wiecie moze ile kosztuje taka grzałka i czy duzo z tym roboty, co do spalania to niemam pojecia czy wzroslo poniewaz zrobiłem dopiero tym autem jakies 600km i srednia mam na kompie 13.5l/100, dodam że jezdze po samym miescie. pozdrawiam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2099 Napisano 21 Lutego 2012 Sonda jako urządzenie posiada w sobie "grzałkę" która ma za zadanie jak najszybsze podgrzanie sondy do prawidłowej temperatury pracy. Tak więc padnięte grzałki będą miały znaczenie na zimnym silniku zanim spaliny nie rozgrzeją sond. Pozdrówka PS: może zbyt mało dokładnie to opisałem - grzałki sondy nie wymienisz. Jedynie w grę wchodzi wymiana sondy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mysta_bombasti Zgłoś #2100 Napisano 22 Lutego 2012 Ap-ropo sondy lambda potrzebuje wymienić lewa tylną sonde tylko że nie moge odczytać z niej numeru ma może ktos jakąś rade dla mnie? Kod silnika to ATQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach