Gość gangster1 Zgłoś #1 Napisano 20 Września 2009 Koledzy jest problem: Passacik 1.9tdi 85kw ajm.zaczal przerywac w czasie jazdy, czesto zdarza sie pod gorke... Czy ktos by byl tak mily i mi pomogł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minio23 Zgłoś #2 Napisano 20 Września 2009 Ja miałem okazało sie że pompa VACUM nie dawała ciśnienia.Ale zanim ją zmienisz sprawdz na niej ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focuspl Zgłoś #3 Napisano 25 Marca 2010 a jak z przepływomierzem> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #4 Napisano 25 Marca 2010 Czy mam tylko takie wrazenie czy kolega nabija sobie posty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #5 Napisano 25 Marca 2010 Czy mam tylko takie wrazenie czy kolega nabija sobie posty?Niestety, ja też takie mam. A może we wszystkich w jakich się wypowiedział zwrócimy mu uwagę na daty? Też sobie nabijemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #6 Napisano 25 Marca 2010 wyczyść sitko w zbiorniku paliwa, też tak miałem ............. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #7 Napisano 25 Marca 2010 Kumplowi w AJM 115KM 99rok tez przerywało jak mu podeptał po gazie, okazało się że za filtrem paliwa jest jakiś czujnik, on miał urwany jeden kabelek od niego. VAG wywalił błęda: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent Po naprawie kabelka wszystko ok, pasek śmiga bez czkawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyc14 Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2010 jesli mozna cos poradzic to najpierw jedz na komputer i zobacz czy jest wszystko wporzadku, jak bedzie ok to wtedy mozna pokabinowac, bo duzo jest mozliwosci poczynajac od zabrudzonego sitka w baku filtru paliwa itd.przyznam ze duzo jest przypadkow w pasatach (spadku mocy)i czesto sie okazuje ze to przeplywomierz , tylko nie wiem jak to jest w 115 konnych dieslach z tymi pompowtryskami, ale proponuje jechac na komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach