Gość VW misio Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2009 witam serdecznie...no własnie a nie dałoby rady jakiegoś wskażnika poziomu oleju zrobić w passacie b6...??żeby pokazywał na wyświetlaczu ile jest oleju,zamiast bagnet wyciągać ))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vertec Zgłoś #2 Napisano 14 Września 2009 Nalezy wymienic całą karoserie silnik wyposazenie wnetrza odpowiednie felgi i przykrecic co wazne na koncu znaczek RANAULT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodo Zgłoś #3 Napisano 14 Września 2009 to wcale nie jest takie goopie pytanie, na angielskich forach sporo osob sie nad tym zastanawia jako sposob na zapobieganie pozegnaniu sie z turbo przy "slynnej" awarii pompy oleju w TDI 2.0 140KM... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sikor28 Zgłoś #4 Napisano 14 Września 2009 (edytowane) Przy awarii pompy nie masz ciśnienia oleju, pomimo tego, że oleju jest odpowiednia ilość. Tak się właśnie pożegnałem z turbiną. Edytowane 14 Września 2009 przez Sikor28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodo Zgłoś #5 Napisano 14 Września 2009 sorry troche namieszalem, faktycznie chodzilo o cisnienie oleju. z drugiej strony byly glosy, ze w niektorych sytuacjach taki wynalazek i tak turbo nie uratuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2009 Nalezy wymienic całą karoserie silnik wyposazenie wnetrza odpowiednie felgi i przykrecic co wazne na koncu znaczek RANAULT. hehe dobre to dobre, ale tak na marginesie to po co takie Cary ? od tego jest bagnet żeby sprawdzać se olej a nie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2009 Chyba była taka mozliwosc. Dokłada się moduł i pokazuje temp oleju, cisnienie doładowania, ale o cisnieniu oleju nie pamietam. W kazdym razie jest temat na temat dodatkowych funkcji w FMA+. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2009 Chyba była taka mozliwosc. Dokłada się moduł i pokazuje temp oleju, cisnienie doładowania, ale o cisnieniu oleju nie pamietam. W kazdym razie jest temat na temat dodatkowych funkcji w FMA+. Tu był poruszony temat E-MFA http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56827&highlight=e-mfa Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #9 Napisano 14 Września 2009 na angielskich forach sporo osob bo oni sa na tyle leniwi ze chcieli by najlepiej tankowac odrazu diesla z płynem do spryskiwaczy zeby wcale pod maskę nie zaglądac bo i po co jak i tak polowa z nich nie wie po co te wszystkie korki, bagnety itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcind Zgłoś #10 Napisano 11 Grudnia 2009 Podepnę się pod temat żeby nie tworzyć nowych. Mój problem polega na tym ze denerwuje mnie bagnet, tzn wg mnie jest nieczytelny. Koncówka jest czarna i nie widać dokładnie ile tego oleju jest. Chyba, że macie jakieś sposoby jak sprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #11 Napisano 11 Grudnia 2009 Mój problem polega na tym ze denerwuje mnie bagnet, tzn wg mnie jest nieczytelny. Koncówka jest czarna i nie widać dokładnie ile tego oleju jest. Chyba, że macie jakieś sposoby jak sprawdzać. Niestety to prawda, że jest mało czytelny. Mój jedyny "patent" to dobre wytarcie do sucha i po ponownym wyjęciu dokładne przyglądanie się na strzałeczki min/max. Kilka razy i można dojść do wprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_siwy_ Zgłoś #12 Napisano 11 Grudnia 2009 (edytowane) Pomaga jeszcze dobre światełko, jakaś miejscowa lampka. Faktycznie, bagnet jest fatalny. Jakby nie mogli zrobić np pomarańczowej lub żółtej końcówki... Ech ci niemieccy inżynierowie. Edytowane 11 Grudnia 2009 przez _siwy_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #13 Napisano 11 Grudnia 2009 Ja juz kompletnie nie widze. Biore zawsze końcówke w łapę i widze gdzie się ubrudziła. Inaczej nie da się zobaczyc. (na ręce mam ręcznik papierowy ) A gdyby kraniec pomalować jakąś farbą pomarańczową ? Jakie tam czynniki panują ? Temp dochodzi do ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #14 Napisano 11 Grudnia 2009 może by podszedł od innego auta .taka mnie myśl naszła bo z odczytem poziomy faktycznie jest lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 11 Grudnia 2009 moze cos takiego http://www.allegro.pl/item825894665_miarka_poziomu_oleju_bagnet_audi_a4_b6_1_9_tdi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #16 Napisano 11 Grudnia 2009 Dopasowanie bagnetu z innego auta będzie skomplikowane, ponieważ mają różne długości... ... zostaje się przyzwyczaić do tego co jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcind Zgłoś #17 Napisano 16 Grudnia 2009 na ręce mam ręcznik papierowy muszę przetestować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach