Skocz do zawartości

vertec

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vertec

  • Urodziny 25.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzychu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ja ostatnio też miałem problem z czujnikiem ale zmieniałem czujnik przy odpływie z chłodnicy.
  2. 3CO 959 433 R Moduł komfortu. Nie otwiera się tylna klapa. Problem po rozkodowaniu się akumulatora i ponownym zakodowaniu ich VCP ale nie przyjmuje kodowania odnośnie tylnej klapy. Wyskakuje błąd kodowania . Inne funkcje kodowania przyjmuje bez problemu. Ktoś ma to już przerobione lub chociaż kodowanie do tego sterownika ? Stary problem ale potrzebuję rozwiązać go wreszcie.
  3. Sprawdź jeszcze czy nie lata półoś od strony kierowcy wzdłużnie ???
  4. Myślę że kolega daro44 prosił o pomoc czyli Wasze sugestiie a jakoś temat nam odjechał.
  5. No i o tym mowa. Panowie... każdy z Was pewnie siedział w aucie gdzie 150 170 PS to śmiech na sali. A jak ktoś ma 200 to złapał pana boga za nogi. Na moje nieszczescie pojeździłem C klasą na AMG i jak się domyślacie powinienem sobie wmówić że mam 150 i mało (a powinienem)??? Nie. Mam więcej niż większość!!! PS. Niewiem czy wiecie ale VW wprowadził nową benzynę 2.0 z 280 PS. Z czego wiem narazie dostępnę tylko w golfie GTI czy jakos tak.
  6. Jak masz dobrą okazję to kupuj. I nie słuchaj tych ...męczy prycha zdycha. Na trasy też się nadaje tylko więcej zapasu na wyprzedzenie tira i takie tam. Poprostu świadoma technika jazdy z dostępną mocą pod maską. Jak jesteś nerwowy i musisz pokazać jaki jesteś zaje... na światłach to fakt mało ale tylko względem do tych z kompleksami za kierownicą
  7. Wiesz co ja miałem podobny problem. Dostawałem szału bo były podobne sytuacje jakieś wyboje oraz większa groza i tu nie żartuje, wyprzedzam jakąś ciężarówkę tak widzę że na styk się zmieszczę. Ale palnik na lewy i tu:zeco buuuu brak mocy i ten komunikat. Faktem jest że mam benzynę i troszke inaczej ale przekopałem instalację,wymieniłem świece i jakoś niechcący trafiłem. Okazało się żę to taka pierdoła że aż ręce opadają- styki na wtyczce do przepływomierza. Delikatnie je po doginałem WD 40 i problem ustał. Sprawdź to i pamiętaj że na początku wydawało się że powinny stykać. Odpal auto i poruszaj wtykami jak to to szybko znajdziesz problem.
  8. vertec

    Zestaw HID

    Podane masz wszystko w poście. Czytać się nie chce?
  9. Ja też nie mam problemu z tym silnikiem. Spalanie stosownie do nogi. Ostatnio jakoś mnie wzieło na eco jazdy i na trasie klima plus automat to 6,3l robiłem ,miasto to około 9l. Na komputerku średnia 8,5l . Myślę że jest to bezpieczne rozwiązanie przy eksploatacji, brak turbin, popowtryskiwaczy. Zrobiłem 60 000 i zero dolewek.
  10. Vag-can ma gotowe presety programowe więc tylko naciskasz "dalej" i gotowe. Nie wiem jak inne programy. Jedź taxi:) gdzieś na sklep i kup nową baterię. Bo ta z drugiego pilota może tez jest padnięta.
  11. Zakoduj ponownie pilota. Miałem podobny problem ale mam vag-can więc sam sobie wkodowałem. Wiec albo serwis albo kolega z interfejsem. Własnie a gdzie drugi pilot ?
  12. Winno się wymienić przy rozrządzie bo koszt pompy nie wielki przy i tak poniesionych kosztach robocizny. A dwa rozrządy to raczej jedna pompa może nie wytrzymać. Na razie możesz jeździć.
  13. A może masz uszkodzony mikrostyk pod przyciskiem do ustawiania minut i sam sobie zwiera ? Nie pamiętam czy powinien pstrykać przy naciskaniu ale porównaj sobie z odgłosem przycisku godzinowego.
  14. Kolega Kruszynek potrzebuje do B6 więc chyba nie te.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności