luksus87 Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2009 (edytowane) Witam mobile sluchajcie mam nie typowa sprawe, odebralem od mechanika auto zaplacilem 1000 zl:( za rozrzad i jakies tam rolki od silnika nastepnie przejechalem 50 km i kurka stanely mi wycieraczki deba ani w lewo ani w prawo, dojechalem do domu i postanowilem sie zabrac za wycieraczki juz sam, pierwsza moja teoria to bezpieczniki , zobaczylem wszystkie bezpieczniki i wszystkie byly dobre patrzylem bezpiecznik od wycieraczek ktory byl na karcie ze spisem w miejscu nr 27 jest obrazek wycieraczek ale w moich bezpiecznikach nie bylo tego bezpiecznika patrze glebiej a tam sa dwa bezpieczniki na kablach tez dobre, a wiec postanowilem powyjmowac i powkladac przekazniki powyjmowalem przekazniki pod maska i przy kierownicy wlozylem ponowni i nic ale dodama ze znalazlem przekaznik od wycieraczek bo gdy wlacze wycieraczki to pyka przekaznik, a wiec szukam glebiej:( nastepna teoria to spalony silniczek lub zatarty mechanizm od wycieraczek, po ciezkich probach dostalem sie do silniczka odkrecilem go podlaczylem pod akumulator patrze a tu silniczek dziala a wiec postanowilem przesmarowac WD40 urzadzeania od wycieraczek przesmarowalem poskladalem wszystko do kupy i **** tak jak bylo tak jest nadal wycieraczki nic ani w lewo ani w prawo, gadalem z mechanikiem (sasiadem) i powiedzial mi ze to wlacznik od wycieraczek ktory znajduje sie pod kierownica i trzeba odkrecac poduszke i kierownice mozecie mi powiedziec czy ktos mial taki problem czy ktos wie co moge dalej probowac zeby zadzialalo kolejny zanjomy mi powiedzial zebym sprawdzil czy z kostki wychodzi prad podlaczyl do zarowki ale dalem juz sobie spokoj prosze pomozcie bo ja juz nie moge tak jezdzic z gory dziekuje za pomoc aha dodam ze to passat B5 1.9 TDI 90 koni Edytowane 13 Września 2009 przez luksus87 opis passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2009 Zgadza się to prawdopodobnie jest przełącznik pod kierą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2009 Zgadza się to prawdopodobnie jest przełącznik pod kierą A idę o zakład że to zatarte wycieraczki a nie przełącznik.WD 40 to możesz sobie psikać do skrzypiacych drzwi w szafie a nie do wycieraczek. Mnie jak zapiekło to nie mogłem ruszyć. A tak wogóle to aż się dziwie że mod to zostawił. Lubi Cię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2009 dodama ze znalazlem przekaznik od wycieraczek bo gdy wlacze wycieraczki to pyka przekaznik chyba jest logiczne, że skoro pyka przekaźnik to przełącznik wycieraczek jest sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertas Zgłoś #6 Napisano 12 Września 2009 A wczesniej wycieraczki nie chodzily ci nieco wolniej moze zatarl sie mechanizm u mnie pomoglo sciagniecie podszybia szczykawka olej do skrzyni i nasmarowanie mechanizmu i jak narazie chodzi juz pol roku bez zarzutow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #7 Napisano 12 Września 2009 Skoro dokopałeś się do silnika trzeba było sprawdzić czy jest napięcie na kostce. Nawet podłączyć tam głupią żarówkę, jeśli nie masz miernika. Skoro jest - masz winowajcę - silnik i nic ci ni epomoże podpinanie go na krótko. Jeśli nie ma - szukamy dalej. Bezpiecznik masz kolego pod numerem 24! Numer 27, to wycieraczka szyby tylnej (wnioskuję, że masz limuzynę, skoro nie masz bezpiecznika 27, jest Ci on zbędny w takim przypadku i tyle). Załóżmy, że sprawdziłęś bezpiecznik 24 i jest on OK. Co dalej? Przekaźnik - czy działa. Jak popatrzysz na płytę przekaźników - zobaczysz go jako trzeci przekaźnik w dolnym rzędzie. Posłuchaj, czy pyka. Jak nie pyka - to albo on, albo manetka. Manetka z mojego doświadczenia wiem jest raczej trwałym urządzeniem. Zresztą tą od kierunkowskazów włączasz częściej i działa. Zatem podmień przekaźnik od kogoś (najpierw bezpiecznik numer 24!) i będziesz znał odpowiedź. Jeśli jednak wywalił się bezpiecznik, to czas najwyższy rozejrzeć się za nowym mechanizmem i silniczkiem (stawiają niezły opór już i niestety zrobiły mismasz w elektryce...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2009 , po ciezkich probach dostalem sie do silniczka odkrecilem go podlaczylem pod akumulator patrze a tu silniczek dziala postanowilem przesmarowac WD40 urzadzeania od wycieraczek przesmarowalem poskladalem wszystko do kupy i **** tak jak bylo tak jest nadal wycieraczki nic ani w lewo ani w prawo, hehehe jak miałes silniczek na wierzchu nie wpadłeś na pomysł, żeby ramionami wycieraczek poruszać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksus87 Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2009 Do kuczlaw sory juz poprawilem PRZEPRASZAM DO maslog kolego kolego zatarte wycieraczki otoz nie bo gdy wyciagnelem silnik to wszystko elegancko chodzi do Mr. X tez jestem tego samego zdania ze jak przekaznik pyka to ze to nie wlacznik ale mechanik tak powiedzial a wiec nie wiem co mysklec juz a wiec pisze do qwertas kolego wycieraczki normalnie chodzily az nagle stanely wyciagnelem ten mechanizm z pod szybia te widelki i nasmarowalem pomimo ze dobrze chodza bez problemu do Charakterek kolego zaraz sprawdze ale wczoraj sprawdzale wszystkie bezpieczniki i sa dobre a przekaznik gdy wlaczde manetke to pyka a wiec sadze ze przekaznik i manetka jest dobra a gdy rozkrece dostane sie do silnika to niestety juz silnik nie dziala pomimo ze jest dobry bo go sprawdzalem na krotlko aha i dodam ze to SEDAN do Majcin kolego gdy wyciagnelem silniczek to silnik na krotko dziala ale jak podlacze silnik do kostki to juz silnik nie dziala a wiec co maja ramiona do tego?? pomocy znowu sie zabieram za dostanie sie do silnika a wiec piszcie to bede mial wszystkie graty na wierzchu teraz to bede probowal plisss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #10 Napisano 13 Września 2009 DO maslog kolego kolego zatarte wycieraczki otoz nie bo gdy wyciagnelem silnik to wszystko elegancko chodzi Tak, ale załóż ramiona. Pod obciążeniem mogą nie działać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksus87 Zgłoś #11 Napisano 13 Września 2009 kuczlaw sluchaj teraz dobralem sie do silnika znowu wycieraczek i tak prad na kostce jest bo emchanik sprawdzal wlacznik sprawdzal bo rozkrecilismy i tez jest dobry ale kidedy rozktrecilem wszystko i dostalem sie do silnika to sam silnik podlaczylem pod kostke i juz nie dziala silnik a wiec powiedzial ze nie wie co to moze byc i jutro ma elektryk przyjechac zobaczyc a wy co o tym sadzicie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #12 Napisano 13 Września 2009 kolego wycieraczki dzialaly i nagle stanely deba? u mnie jest to samo. sam meczylem sie z tym i ile to znawcow pisalo ze mechanizm zatarty, ze piora sie zapiekly itp. Jednak u mnie (tak mysle bo przestaly stawac ) poprostu styki nie stykaly. sprobuj najpierw poprzeczyszczac miejsca w kostce i w silniczku gdzie sa styki a nastepnie zdejmij ta plastikowa oslone na silniku i tam wyczysc styki. wlasnie w srodku mialem zielono na stykach i domyslam sie ze to bylo winne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #13 Napisano 13 Września 2009 Obstawiam 90% na przekaźnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #14 Napisano 13 Września 2009 Obstawiam 90% na przekaźnik. to inaczej jakby prad sie dostawal do silniczka? naprawde kolego sprawdz tak jak mowie bo mialem identyczny problem i po czyszczeniu wszystkiego zatrzyma sie raz w tygodniu na 5sek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksus87 Zgłoś #15 Napisano 13 Września 2009 przekaznik nie bo jest dobry po pstryka a wtyki sprawdze jutro jak elektryk przyjedzie i bylo tak ze jechalem i nagle przestaly poprostu stanely deba jak te wtyki przeczyszcze i elektryk nic nie robi to nie wiem co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #16 Napisano 13 Września 2009 u mnie to samo sie dzialo. machaly normalnie i nagle stanely sobie na srodku i nic nie mozna bylo zrobic... rozbieralem tak samo jak ty wszystko, na krotko dzialalo i wszystko bylo ok, ramiona chodzily.pytalem na forum to oczywiscie kazdy stwierdzal to samo jak tobie ze przekaznik lub ramiona chociaz tlumaczylem ze to nie one to dalej dostawalem takie same odpowiedzi. problem ustal w 99% jak przeczyscilem te styki w srodku i na zewnatrz silniczka. Mowie teraz sie zatna na srodku raz w tygodniu ale jak lekko rusze dlaej dzialaja ok widocznie moglem jeszcze czegos do konca nie doczyscic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksus87 Zgłoś #17 Napisano 13 Września 2009 M4R71N dzieki serdecznie jutro jak przyjedzie elektryk to bede rozkrecal to zobacze i przeczyszcze te wtyki od kostki i od silnika miejmy nadzieje ze zadzialaja napewno jutro napisze posta co elektryk zrobil itp a czym czyszcic te styki powiedz mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #18 Napisano 13 Września 2009 ja to wyczyscilem papierem sciernym i szczotka druciana. wyczysc to do czystego metalu a potem najlepiej jak juz bedziesz mial rozebrany ten silniczek to od razu wyczysc caly smar, potem benzyna ekstrakcyjna calosc jeszcze doczysc i naloz nowego smaru do lozysk. u mnie nie liczac wymontowania silniczka zajelo to jakies 10 min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksus87 Zgłoś #19 Napisano 14 Września 2009 narazie sie wstrzymam z tym oczyszczaniem bo jak patrzylem stymki to sa czysciutkie tylko w srodku silnika jest smar a nie mam smaru do lozysk i czekam teraz na elektryka bo ma przyjechac niestety nie wiem co sie dzieje z moim paskiem ale dzis padl mu akumulator nie moglem go rano odpalic i teraz pod prostownikiem jest akumulator mam nadzieje ze naladuje i bedzie dobrze a jak nie to jakiej firmy polecacie akumulator ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #20 Napisano 14 Września 2009 styki w srodku miales ok? u mnie byly zielone i najprawdopodobniej one byly winne... masz tam 3 blaszki dlugie wygiete i 2 malutkie kwadraciki i one u mnie nie stykaly... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach