Skocz do zawartości

M4R71N

  • Liczba zawartości

    433
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O M4R71N

  • Urodziny 08.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk - Banino

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Przerobilem wlasnie swojego Passata na manual. Pozostaly mi tylko rzeczy "elektroniczne". Z tego co wyczytalem (jesli cos zle pisze to prosze o poprawienie) musze: - zmostkowac przekaznik zeby auto odpalalo z kluczyka - podlaczyc kable do czujnika wstecznego - podlaczyc kable pod czujnik sprzegla (jeden pod pin 66 kompa, a drugi plus po zaplonie?) - kodowanie wszystkiego No i najbardziej chcialem zapytac o te kodowania bo do roznych silnikow sa rozne. Passat B5 FL 2003r z silnikiem AVB, mial czterobiegowego automata, a ma manual 5-cio biegowy. Prosze o porade gdzie jakie dac kodowanie
  2. No właśnie czytając pierwszy post z instrukcją montażu jest zapis ze nie dotyczy licznikow z końcówką 849 stąd moje pytanie. Czyli mam rozumieć że tak samo oba podłączam i oba będą działać? Rozumiem że to jedyna różnica? Funkcjami się nie różnią?
  3. Witam. Moje auto to Passat B5 FL z 2003r 1.9TDI AVB. Zamierzam wymienic u siebie licznik na pelny FIS. Aktualnie mam licznik bez fis, dolozylem manetke do komputera i tempomatu i teraz pozostaje mi tylko wymienic licznik. No i teraz moje pytanie na jaki? Aktualnie radio mam nieoryginalne dokladane ale mimo wszystko chcialbym zeby w przyszlosci (jak wymienie radio na ori) pokazywalo mi stacje na liczniku. Wedlug pierwszego posta to instalacja okablowania nie dotyczy licznika z koncowka 849. Nie bawic sie wtedy w kombinowanie i zakupic 847 czy moze nie jest to wiekszy problem zeby dzialalo wszystko na 849? No i rowniez czy jest jakas drastyczna roznica w tych licznikach zeby warto bylo jednak zakladac ten 849?
  4. U mnie jest całkowicie inny przypadek. Szarpanie jest tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni jak mam wrzucony R i trzymam nogę na hamulcu. Coś takiego jakbym chciał w manualu szybko puścić sprzęgło no ale wiadomo że jak koła stoją to nie ruszę więc szarpie silnikiem. I w innych przypadkach skrzynia nic nie szarpie. Co do wymian to sam mam warsztat i mogę wszystko wymienić tylko sek w tym że nie zajmuje się automatami i nie wiem co ugryźć
  5. W pierwszej kolejności zamienialem sterownik skrzyni (niesprawny ale nie robił takiego szarpania) i olej wlewalem tyle co powinno być i niestety robił to samo. Dlatego też zastanawiam się czy np pomoglaby zmiana oleju z filtrem czy zamiana skrzyni (mam drugą sprawną). Ewentualnie czy mogli źle zregenerować sprzeglo?
  6. Mam problem ze swoim automatem. Auto postalo z miesiac nieuzywane i po kilku dniach uzywania zauwazylem nastepujacy problem. Mianowicie dopiero po rozgrzaniu auta jezdzil normalnie ale gdy sie zatrzymalem to trzymajac noge na hamulcu i majac wrzucony bieg wtedy auto szarpalo. Mocno bylo to odczuwalne na budzie. Po przerzuceniu na P lub N po 1-2sek auto sie uspokajalo i normalnie pracowalo bez szarpniec. Aktualnie po 1.5 miesiaca ciaglego jezdzenia po ok 80km dziennie szarpanie ustapilo na D jednak dalej jest na R. Trzymajac noge na hamulcu albo toczac sie bez gazu ciagle szarpie i potrafi nawet nieraz zgasnac. Jak dodam gazu to juz nic mu nie jest i normalnie cofa. Na zimnym silniku nic takiego nie wystepuje. Zadnych szarpniec i autko normalnie jezdzi. W zeszlym roku mialem inny problem ze skrzynia i wsadzilem uzywana, zregenerowalem konwerter no i wymienilem olej z filtrem. Skrzynia zwykla czterobiegowa w Passacie B5 FL z 2003 z silnikiem 1.9TDI AVB. Prosze o jakies wskazowki na co patrzec...
  7. Ktos moze montowal do Passata oryginalny parktronik? Chcialbym taki zamontowac na przod i tyl tylko nie wiem szczerze co bede potrzebowal oprocz czujnikow, wiazek i odpowiedniego modulu (jakiego?)
  8. Witam. Mam podobny problem jak kolega wyzej. Poczatkowo skrzynia zblokowala mi samochod i nie moglem odpalic. Okazalo sie ze przepalil sie bezpiecznik od niej. Po wymianie autko zaczelo chodzic bez problemow ale tylko 1 dzien. Podczas jazdy skrzynia szarpnela i autko jechalo tylko na 3 biegu. Pierwszy raz po wykasowaniu bledow bylo ok. Nastepnego dnia to samo, tyle ze bledow skasowac nie moglem. Po jakims czasie znowu wszystko wrocilo do normy. Obstawiam problem z elektronika tylko gdzie ew szukac? Sterownik suchy i wyglada jak nowy. Wtyczki do skrzyni nie zasniedziale. Bledy jakie auto zapamietuje to: 00258, 00260, 00262, 00264, 00266, 00270, 00300 Gdzie moge jeszcze patrzec co moze powodowac moje problemy?
  9. w lato lutowalem kable od modulu i uszczelnialem obudowe komputera takze nie powinno byc tam mokro, od strony pasazera bylo sucho wiec nic nie robilem, ale zerkne na wszelki wypadek jutro. A wiazke to ktora przegladac? Kostki do skrzyni sprawdzalem i sa ok. Pozycjoner tez zamienilem i dalej to samo... A ze tak zapytam bo na stronie co podales jest mozliwe przepalenie bezpiecznika, gdzie go szukac?
  10. Witam. Mam problem ze skrzynia. Nie bylo z nia zadnych problemow az nagle z rana po kilkuset metrach wlaczyl mi sie tryb awaryjny ale jechal bez problemu dopoki sie nie zatrzymalem. Zgasilem auto z mysla jednorazowego bledu jednak juz nie moge auta odpalic. Skrzynia blokuje zaplon a komputer pokazuje dwa bledy 01236 oraz 00293. Gdzie szukac problemu?
  11. Bawia sie w takie rzeczy? Bo kawalek do nich mam i nie chce jechac na darmo...
  12. Poki co nigdzie nie bylem bo za bardzo nie mam jak sie poruszac... auto jezdzi tylko i wylacznie na 1
  13. Poszukuje 2 zakladow. Pierwszy kogos od automatow, tylko ktos kto nie bedzie robic calej skrzyni tylko zdiagnozuje i naprawi problem w plycie sterujacej (w niej jest problem) no i oczywiscie nie bedzie za to zyczyc sobie milionow Drugi to serwis elektroniki. Mianowicie swiruje mi czasami ekran od radia 2 DIN i oczywiscie skonczyla sie gwarancja
  14. Witam Mam troche inny problem ze zmiana biegow. Mianowicie zmieniajac recznie wrzuca bez problemu wszystkie biegi P, R, N, D, 3, 2, 1. Rusza bez problemow do przodu i do tylu jednak przy jezdzie w przod nie zmienia mi biegow na wyzsze. Pozostaje tylko i wylacznie na pierwszym biegu i tak tylko jedzie. W czym szukac problemu?
  15. Problem ze skrzynią ciąg dalszy... złożyłem wszystko po wyczyszczeniu sterownika i pojawił się kolejny problem... auto już normalnie wysprzegla, do przodu i do tyłu normalnie rusza bez problemów ale nie zmienia mi biegów... wrzucając D, 3, 2 i 1 zachowuje się identycznie. Auto ciągle jedzie tylko na 1 biegu i nie przerzuca na inne. Na kompie brak błędów... przed rozebraniem nie było tego problemu więc obstawiam coś ze sterownikiem tylko gdzie szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności