swirek88_88 Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2009 Witam od pewnego czasu pojawił się problem z alarmem w passacie B5FL. Problemik polega na tym iż co jakiś czas automatycznie załącza się alarm z nieznanych powodów i jest tak że raz załączy się podczas dnia 2-3 razy a nie raz jest tak że co 15-20minut samochód wyje.... ktoś pomoże mi z tym problemem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2009 Jaki alarm, od dawna zamontowany?? Obstawiam na podpięcie sygnału otwarcia drzwi pod zły kabelek, moduł komfortu daje mały impuls masy i alarm się załącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2009 A ja obstawiam że któryś zamek mikrostyk pada i tak się załącza. Jak otworzysz drzwi kierowcy(przy zapalonych światłach) zobacz czy masz za każdym razem brzęczyk. I tak samo w innych drzwiach czy palą się lampki. Jeżeli w któryś się nie pali to znaczy że mikrostyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur94 Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2009 Mikrostyki są oczywiście jeszcze w przedniej klapie i w bagażniku. Mam ten sam problem najcześciej po dniu deszczowym, kiedy kolejnego dnia słące świeci jak szalone i wilgoć paruje i miktostyki śniedzieją. Ja po wyczyszczeniu styku w tylnej klapie odczułem poprawe, W zamkach drzi jest to raczej niemożliwe (wyczyszczenie mikrostyku) ostatnio rozebrałem tylne drzwi i mikrostyk jest takk mały i w malutkim plastikowym pudełeczku które wydawało mi sie wodoszczelne. wiec zacznij od klap. pozdro i powodzenia. Rozumiem co przeżywasz ja pracuje nocą auto pod domem śpie w dzień alarm świrował spałem z pilotem otwierałem auto ono samo sie zamykało puzniej alarm sie załączał i tak w kułko, odkryłem puźniej ze jak otwożyłem bagażnik to alarm nie załączał sie juz wcale. Można było sie wyspac po obudzeniu wkuzony szukanie przyczyny. narazie spokuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2009 Co do pytania o przyczyny alarmu to każdy z nas napisał prawdę. A ja obstawiam że któryś zamek mikrostyk pada i tak się załącza. Jak otworzysz drzwi kierowcy(przy zapalonych światłach) zobacz czy masz za każdym razem brzęczyk. I tak samo w innych drzwiach czy palą się lampki. Jeżeli w któryś się nie pali to znaczy że mikrostyk Moje pytanie czy jeżeli przy zamknietych drzwiach i zapalonych światłach brzęczyk od zapalonych świateł działa to ten mikrostyk się roz......? Dodam że nie chodzą też żadne żarówki, tzn: oświetlenie w drzwiach na dole, oświetlenie z tyłu nad drzwiami, lampka w suficie i lampki pod zasłonami przeciwsłonecznymi, czy też może moduł komfortu się rozwalił?? Mikrostyki są oczywiście jeszcze w przedniej klapie Jeżeli alarm fabryczny to się zgodzę, jeżeli dokładany, to owszem w przedniej klapie jest mikrostyk, ale raczej na pewno jest założona również krańcówka dodatkowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejstany Zgłoś #6 Napisano 15 Września 2009 mam ten sam problem co autor tematu, jak wyglądają te mikrostyki?? Mogę jakoś wyłączyć całkowicie ten alarm? syrenę już odłączyłem, ale kierunki nadal migają ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2009 Miałem taki problem i co sie okazalo?? Uszkodzone były najpierw czujniki ruchowe, potem lawetowy i dawaly impuls na centralke, po zmianie spokoj. Niestety wiekszosc czujnikow to chinole i padaja jak muchy...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dito Zgłoś #8 Napisano 30 Września 2009 (edytowane) Gdzie można zlokalizować moduł alarmu? tudzież syrenę chodzi mi o to że szukałem syreny w lewym tylnym nadkolu od strony bagażnika tak jak jest ona usytuowana w większości paskach i nic, może być gdzie indziej usytuowana?jak tak to gdzie?.Czy jest możliwe że nie mam alarmu?słyszałem że alarmy były montowane fabrycznie. Przy zamknięciu z pilota dwa mignięcia światłami otwarcie jedno mignięcie, podwójne ryglowanie też działa, sprawdzałem również na wszelkie sposoby działanie alarmu (nie ma sygnału dźwiękowego mrugania światłami)czekałem na uzbrojenie alarmu nawet do 2min na podwójnym ryglowaniu dioda w drzwiach od kierowcy mruga drzwi nie otworze dopiero po naciśnięciu z pilota lub po włożeniu kluczyka i przekręceniu go można otworzyć drzwi ( odpalić auto można bez problemu), i nic zero sygnału dźwiękowego czy mrugania światłami. Dzięki z góry za pomoc! _scalone Edytowane 2 Października 2009 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #9 Napisano 1 Października 2009 Fabryczny alarm w B5 jest bardzo nieszczęśliwie zaprojektowany i trudno go zmusić do działania. Włącza sie po zaryglowaniu auta, ale rozbraja natychmiast po przekręceniu zamka w pozycję otwórz. Rozwiązanie o tyle nieszczęśliwe, że łamak go rozbraja. Co do diody w drzwiach to nie sygnalizuje ona działanie alarmu, tylko zaryglowane drzwi. Jeśli chcesz zmusić alarm do działania zasymuluj otwarcie pokrywy bagażnika lub silnika przy zaryglowanych drzwiach, Alarmy nie były montowane w każdym passacie, więc nia ma pewności, że go masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #10 Napisano 1 Października 2009 ja mam wstawiany alarm. Pracuje nad odgadnieciem modelu i producenta. U mnie syrena jest pod maską w komorze wycieraczek, a moduł schowany pod kierownicą za plastykami. Mój alarm też działa nie zadowalająco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #11 Napisano 1 Października 2009 kolego jesli masz fabryczny alarm to zamknij sie w srodku i sprobuj odpalic. powinien sie zalaczyc. Mój alarm też działa nie zadowalająco. moglbys rozwinac swoja wypowiedz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #12 Napisano 2 Października 2009 problemem ogólnym jest brak jakiejkolwiek instrukcji sposobu działania tego alarmu. Mam tylko jakiś certyfikat i to jeszcze po włosku. Kiedy auto jest zamknięte i włączony alarm, wtedy naciskam na pilocie "A=)" i zamigają kierunki. Zamki raz się otworzą a raz nie. Jeśli nawet się otworzą alarm dalej działa, co widać na kontrolce, musze klikać wtedy w te "A" żeby go wyłączyć. Nie znalazłem żadnej zależności ani prawidłowości w sposobie wyłączania go. Czasami nawet potrafi zawyć syrena. Nie pojmuję tego alarmu. Jak zdobędę model tego alarmu i przetłumaczę te papiery co mam od niego, może będe wiedział wiecej jak go obsłużyć. Do problemu dochodzą źle działające zamki, ale to już pisałem w innym temacie nt:"centralny zamek w B5". Po lekturze tego obszernego tematu wiem co musze sprawdzić w samochodzie aby wykluczyć kilka rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #13 Napisano 2 Października 2009 Nie znalazłem żadnej zależności ani prawidłowości w sposobie wyłączania go. Czasami nawet potrafi zawyć syrena. Nie pojmuję tego alarmu Zrzuć konsolę, odszukaj centralkę i spisz wszystko co na niej znajdziesz. Jeśli to model, który występował na naszym rynku to pomogę. Dokumentacje do wszystkiego co było na naszym rynku od 96 roku mam w archiwum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #14 Napisano 2 Października 2009 Auto jest z włoch i tam był wstawiany alarm. Nie jest to jakaś amatorka mam nadzieje ale jest przygotowany do grupy VAGa. Zrobie zdjęcie tego dokumentu co mam z nim w komplecie. Odezwe sie jak bedę wiedział coś wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2009 znalazłem na instrukcji mojego alarmu takie oznaczenia: ref 000 Z55 123 ref 000 Z55 252 ref 000 Z55 603 ref 000 Z55 602 to są raczej jakieś modele tego alarmu. Za pare dni jak zdejme pokrywe to sie do niego dobiore. Chciałbym wiedzieć jak sprawdzić w tym alarmie jego poprawne działanie. Czy czjniki kontroli wnętrza od razu mają zadziałać czy po czasie uzbrojenia alarmu i ile to może trwac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2009 Czy czjniki kontroli wnętrza od razu mają zadziałać czy po czasie uzbrojenia alarmu i ile to może trwac? Poczekaj z 30 sec po zamknięciu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #17 Napisano 24 Października 2009 Sprawdzę to. Teraz tak siedząc... pozwól, że głośno pomyślę: jak sprawdzić poprawność działania alarmu nie wyważając drzwi? Może jakbym wlazł do środka włączył alarm i otworzył je od środka? Czy się da przy zaryglowanych drzwiach tak zrobić? Powinien wyć kiedy zorientuje się że drzwi się otworzyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #18 Napisano 25 Października 2009 Włącza sie po zaryglowaniu auta, ale rozbraja natychmiast po przekręceniu zamka w pozycję otwórz. Rozwiązanie o tyle nieszczęśliwe, że łamak go rozbraja U mnie gdy zamkniete auto otworzysz kluczykiem w zamku, to alarm zalaczy sie po 30 sekundach. Wiec mysle, ze gdy lamakiem otworzysz drzwi to i tak alarm zalaczy sie po tym czasie. Ale znajac zycie w tym czasie szybko mozna akumulator rozlaczyc i alarm dead. Czy się da przy zaryglowanych drzwiach tak zrobić? Powinien wyć kiedy zorientuje się że drzwi się otworzyły. Jak sie zamkne w srodku za cholere drzwi nie otworze, rygiel nie wyskoczy klamka od wewnatrz nie otworze. Otworz okna, uzbroic alarm, po 30 sekundach wloz reke do auta, czujniki powinny wychwycic, albo uzbroic alarm i otworzyc bagaznik poprzez kluczyk. 3 sposob mniej bezpieczny i glupi jak to za lebka sie robilo, kup porzadna petarde i zdetonuj ja 2 metry od auta:) Taki gowniarski dowcip. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #19 Napisano 25 Października 2009 z czujnikami wnętrza mam problem, bo nie wychwytują ruchu. Siedziałem w zaryglowanym aucie z włączonym alarmem i ruszałem się. Nic nie wył. Pamietam jedynie, że po naprawie zamków drzwi sprawdzałem czy z pilota je zamyka. Włączał się alarm po 3 sekundach od zaryglowania. Nie wiedziałem co jest grane. Doszedłem, że była otwarta klapa bagażnika. Nie wiem jak sprawdzić działanie alarmu poprzez drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #20 Napisano 25 Października 2009 U mnie gdy zamkniete auto otworzysz kluczykiem w zamku, to alarm zalaczy sie po 30 sekundach. Wiec mysle, ze gdy lamakiem otworzysz drzwi to i tak alarm zalaczy sie po tym czasie A ja myślę a nawet wiem, że się nie załączy. W każdym razie nie alarm fabryczny. Fabryczny w B5 jest zaprojektowany zupełnie nie na polskie warunki, wiele jest o tym napisane na forum. Dawid, odezwij się na moje GG to pomogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach