Skocz do zawartości
Grzestorun

1.8t rozgrzana turbina i brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim paskiem,mianowicie bidulek stracil moc z dnia na dzien a przy czym turbo rozgrzewa sie do czerwonosci po ok 15 minutach jazdy,podlaczalem vag i nic jeden blad o niskiej elektryce ale wykasowany,juz trzy tygodnie walcze i nic mechanicy rozkladaja rece,prosze POMOCY!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzestorun - opisz troszkę dokładniej usterkę.Może tu nie jest problem z elektryką tylko z mechaniką??Może turbina zaciera się np (uszkodzona turbina albo brak smarowania turbiny),może problem jest z cisnieniem oleju w silniku np(uszkodzona pompa oleju)...???Tu może byc wiele przyczyn.Pozdrawiam...:))

Zastanawia mnie cały czas jak turbina może sie tak szybko nagrzewać do czerwoności jak piszesz.Zmień mechanika... Uważam ze to jest usterka mechaniczna

Edytowane przez autozibi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawia mnie cały czas jak turbina może sie tak szybko nagrzewać do czerwoności jak piszesz.Zmień mechanika... Uważam ze to jest usterka mechaniczna

jasne, że może się tak szybko nagrzać. Wystarczy wyciągnąć jedną cewkę i dać gazu... całość paliwa z wyłączonego cylindra będzie się dopalała w turbinie i downpipe...

 

sprawdź przepływomierz jakie pomiary podaje podczas jazdy, bo może się okazac, że cały czas pokazuje maksa (stad takie akcje).

 

O gazie nie wspominasz, więc raczej nie drążymy tematu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chetnie bym opisal usterke bardziej wyraziscie ale poza tym j/w to jest ok odpala nie faluje na obrotach nie dymi no moze z rana jak go odpale to ma lepsze przyspieszenie niz w trakcie dnia no i jeszcze jedno na 1,2,3 i 4 biegu moge go pociagnac do 5tys obr oczywiscie tempem zolwia :( a na 5 biegu 3.5 tys i koniec t/j ok 120km/h z tym ze po takiej gonitwie przez pare kilometrow jest zwawszy moze nie tak jak bylo ale lepiej.A co do mechanika to odwiedzilem wszystkich w okolicy i nic:mad: dodam ze mieszkam w N.I. i jest barzdo ciezko znalezc dobrego mechanika wiec probuje walczyc sam.....no gazu nie mam hehe no i dzieki za podpowiedzi sprawdze.....

Edytowane przez Grzestorun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki jutro pojade i sprawdze.... napisze jak wyszlo:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie bylem dzisiaj u mechanika nie sprawdzajac nic tzn tylko po mojej opowiesci stwierdzil ze turbo do wymiany:( a co do przeplywki to wyciagnal wtyczke samochodl zgasl i stwierdzil ze jest ok :638: czy ktos wie moze czy to mozliwe(takie sprawdzenie)......sprobuje posluchac tego zaworka dzieki......a moze to zapchany kat co:638:bo juz sam nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam turbo padlo........ dzieki za pomoc.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem.Tylna czesc turbiny rozgrzewa sie do czerwonosci tylko jak mocno przeciagne autko.Ostatnio mialem wymienione wszystkie cewki, silnik w górnych zakresach na biegu 4 i 5 ma jakby za mało mocy, czuć jakby lekkie szarpanie silnika.

Wygląda to tak jakby dostawał lekkiego muła jednak ciągnie do konca a po odpuszczeni gazu słychac taki dziwny dzwięk dobiegający z turbiny jakby cos sie tam ocierało o siebie.

Na VAGu nie ma zadnych błędów jutro zrobie logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotr.82, zrób log kanału 002, 115 i 118. Dźwięk po zdjęciu nogi z gazu to pewnie przyblokowany DV. Czerwona turbina po katowaniu to standard ;) Szarpanie to już nie fajna sprawa... czemu wymieniłeś cewki? jaki był objaw wcześniej i... czy masz LPG? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cewki wymieniłem po tym jak miałem brak zapłonu na jednym cylindrze .Kupilem wtedy komplet cewek ez świec.

Zauważylem dzis wczesnie rano ze turbina nawet przy normalnej jezdzie jest lekko czerwona.Wczesniej przed wymianą cewek auto zachowywalo sie tak samo czyli w górnych zakresach lekkie szarpanie.Ostatnio wymienilem pompe paliwa, mieszkam w holandii i w sklepie nie mogli dobrac mi odpowiedniego zamiennka samej pompy, w serwisie słono chcieli za kompletną pompe wiec kupiłem na szrocie używaną od...golfa 1.6.Auto jest bez gazu.Logi postaram sie dziś zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy doszedłeś z tą czerwoną turbiną bo mam podobny przypadek bo już mi pomysłów brak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czerwona turbina po kilku minutach jazdy bez buta w podlodze to podobno zapchany kat. Wiele osob to potwierdza ale nie wiem czy to jedyna przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiele osob to potwierdza ale nie wiem czy to jedyna przyczyna.

 

a przeczytałeś ten temat cały ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może i ja się podłącze do tematu. Co prawda u mnie turbina nie robi się czerwona ale nie pompuje wcale, wszystko działa przepływomierz, sztanga podciśnienie, brak błędów a turbo nie pompuje i już sam nie wiem czego to może być przyczyna ktoś miał podobny problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co do tego rozgrzewania sie turbiny, to moze podpowiem co dzialo sie u mojego kolegi w audi A4 1.8T 220KM (silniczek tuningiwany jeszcze w niemcowni ale nie bedr sie rozpisywal co tam zrobione) 2003r. Jesli chodzi o zachowanie samochodu bylo podobnie jak tu opisane, turbawka nawet po przejechaniu 2km robila sie czerwona. Co sie pozniej okazalo byl uszkodzony czujnik walka zmiennych faz rozrzadu, samochod zachowywal sie jakby chcial jechac a nie mogl nie byli w ogole czuc tej mocy. Na szczescie po wymianie wspomnianego czujnika wszystko wrocilo do normy a samochod dostal nowego zycia :) polecam sprawdzic ten czujnik u siebie :)

p.s. sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto naprawione zawór DV. Tak na przyszłość dla potomnych w silniku APU zawór DV dostępny tylko w serwisie koszt 350zł ale taki sam zawór ma np: skoda i seat a u nich ten sam zawór z innym oznaczeniem kosztuje 164 zł dostępny również na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak na przyszłość dla potomnych w silniku APU zawór DV dostępny tylko w serwisie koszt 350zł

Jaki nr? Bo ja płaciłem 110zł w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności