honestPR Zgłoś #1 Napisano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, mam problem z odpaleniem paska na benzynie jak i na gazie. Teraz z rana w temp mniej wiecej 10 stopni ciezko mi jest odpalic. Na benzynie odpalam troszke pochodzi ale gdy wcisne lekko pedal gazu to od razu zdycha?? Moze wina tego jest dziurawy przewod paliwowy i lyka powietrze, ten co idzie przy rurze wylotowej do filtra powietrza (tam sa 2) ?? Zakleilem szczelnie tasma izolacyjna na gruba ale to pewnie nic nie da??Na gazie gasnie mi caly czas az do rozgrzania silnika. A jak jest juz rozgrzany to wszystko wporzadku. Obroty niskie w normie. Silniczek chodzi rowno bez zastrzezen. Jak postoi w dzien to tez nie ma problemu. Ciezki rozruch wystepuje tyllko z rana jak noc postoi. Moze juz reduktor jest na wykonczeniu?? Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez honestPR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #2 Napisano 30 Sierpnia 2009 Moze juz reduktor jest na wykonczeniu?? Do pracy na benzynie reduktor LPG, nic nie ma. Odłącz klemy na pół godziny, żeby zresetować kompa (rano) potem odpal na benzynie i na postoju zagrzej do 90st. Zrób trochę kilometrów na benzynie, nie przełaczaj na gaz i obserwuj co sie dzieje kolejnego ranka. Jaki przewód paliwowy idzie do filtra powietrza?! I co to rura wylotowa? Musisz być bardziej konkretny. Jeśli to jakieś przewody od powietrza/podciśnienia to taśma powinna doraźnie dać radę. Zacznij od doprowadzenia silnika do właściwej pracy na benzynie, potem LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honestPR Zgłoś #3 Napisano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Chodzi mi o przewod doprowadzajacy paliwo do filtra. ten przewód zawsze ociera się o rurę powietrza idąca do przepływomierza. Wiem ze reduktor nie ma nic do pb. Ale opisalem problem z odpaleniem na gazie w temp 10 stopni na dworze. U innych znajomych nie ma problemu Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez honestPR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #4 Napisano 31 Sierpnia 2009 To ja już nie wiem jaki Ty masz silnik?! Taki jak w podpisie (1,8 ABS)? W tym silniku nie ma przepływomierza! Do filtra powietrza nie jest doprowadzane żadne paliwo. Najlepiej to zrób zdjęcie pod maską i opisz strzałkami o co Ci chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 31 Sierpnia 2009 No właśnie ,co Ty masz za silnik? Zdaje mi się ze masz 2E, a paliwo w tej rurce-wężyk od podciśnienia co idzie do filtra powietrza oznacza że masz walnięty zawór ciśnieniowy paliwa, (szukaj na forum-było wiele razy ), Nie trzyma Ci ciśnienia na wtryski, i stąd problem z odpalaniem rano, a co reduktora(parownik gazu) to niestety niektóre potrzebują wyższej temp. niż 15-20 stopni aby LPG mógł się łatwo rozprężyć, zatem zawór do wymiany( paliwo zacznie Ci ginąć w oczach) i nowe membrany do parownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honestPR Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2009 (edytowane) Silnik 1.8 90 KM RP. Dodam jeszcze ze przez przetarty przewod lalo sie paliwo jak silnik chodzil na gazie. Odczuwam jakby mi paliwo uciekalo. Chodzi mi o to ze on zawsze jest umieszczony kolo rury co idzie do filtra powietrza. Zacisniete 2 przewody paliwowe opaska do rury tej ze wlasnie Edytowane 1 Września 2009 przez honestPR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #7 Napisano 1 Września 2009 Jeżeli masz dziurę w przewodach paliwowych (idą do wtrysku pod czarną gruszką - tak?) to taśmą tego nie zakleisz. Paliwo jest podawane pod dużym ciśnieniem przez pompę elektryczną w zbiorniku (jej zły stan może być przyczyną gaśnięcia na zimno) i paliwo będzie uciekać bokami, a to niebezpieczne, bo jak tryśnie na rozgrzany kolektor wydechowy to bedziesz podziwiał piekne ognisko z passata! Myślę że najlepiej by było jakbyś poszukał kogoś doświadczonego ze swojej okolicy na forum i poprosił aby zajrzał pod maskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honestPR Zgłoś #8 Napisano 1 Września 2009 Tak dokladnie te przewody. Trzeba napewno go zmienic. Ale to nie jest posrednio wina owego przewodu, z niego teraz nie cieknie. Wina jest a mianowicie taki fakt: Moj ojciec bodajrze rok temu wymienial pompke paliwowa. Jest to duzy koszt i nie mogl jakis czas jej znalezc. Az w koncu znalazl uzywana, sprawdzana w bardzo dobrym staniem, ale troszke sie roznila bo od innego modelu i rezerwy nie bierze. Co ciekawsze rezerwa min jest mniej wiecej 10-15 litrow w zbiorniku. Powyzej ladnie pali. Jak ojciec mi o tym powiedzial to zalalem troszke wahy i faktycznie tak jest. Czyli przewod do wymiany no i pompke mozna skombinowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #9 Napisano 2 Września 2009 Się wtrącę - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=61019 (węże paliwowe - używki, 20zł.kpl) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł311 Zgłoś #10 Napisano 2 Września 2009 Ja miałem podobną sytuację w audi A4 1.8 ,wymieniłem pompe paliwa i autko paliło od uderzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #11 Napisano 2 Września 2009 Ja kupiłem taką pompkę (do RP idzie taka sama): http://www.allegro.pl/item687830064_pompa_paliwa_vw_golf_iii_passat_vento_monowtrysk.html i jest OK. Cena chyba nie jest kosmiczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
honestPR Zgłoś #12 Napisano 2 Września 2009 Dzieki forumowicze przewod sie wymieni(koniecznie) no i moze pompke. Ale jak mowilem wystarczy troszke wiecej zalac zeby rezerwa byla 10-15 i z dotyku pali. Co do gazu moj ojciec ustawil (od 5 lat sam se reguluje z tym ze ostatni rok samochod stal w garazu w stanie nieuzytku). Poczatkowa przez jeden wieczor mial wysokie obroty na biegu jalowym. Ale jak on to powiedzial to sie ustabilizuje. I faktycznie silniczek teraz rowniutko pracuje na gazie. Niskie obroty w normie. I spalanie bardzo zadowalajace. W trasie(zachaczajac miasta troszke ) 8 l przy jezdzie 110-150 km/h. Zalezy jak trasa pozwoli. A co do gazownikow to trzeba troszke ukrucic bo chlopaki partacze i mialem przez nich troszke problemow na gazie. ---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:10 ---------- Dear Amanda co do tych 2 wezow to mozemy sie jakos umowic ja chetnie kupie. Po ---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:13 ---------- Dear Amanda co do tych 2 wezow to mozemy sie jakos umowic ja chetnie kupie. Po fotkach widac ze w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach