Skocz do zawartości

honestPR

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O honestPR

  • Urodziny 03.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam, mam możliwość wytoczenia z teflonu wspomnianych w opisie tulejek plastikowych (są 2 sztuki). Stąd moje pytanie. Zna ktoś średnice wewnętrzną gumy w łączniku oraz średnice zewnętrzną "czapki" tulejki plastikowej? Chce je dorobić aby pasowały na wcisk. Nie chce tego rozbierać tylko po to żeby sprawdzić wymiary.
  2. Cofnalem silniczek krokowy aby przepustnica sie calkowicie zamknela i wtedy wyregulowalem na 0.25v na 1 sciezce. A skad mozna wziasc taki tester??
  3. Mam podlaczona sonde. Nie ustawialem emulacji bo nie mam do tego oprogramowania ani interfejsu. krokowy tez jest podlaczony. I wlasnie nie wiem czy tps jest podpiety, nalezalo by to sprawdzic. Parownik regenerowany i jest ok, bo przy okolicach 0 stopni na zimnym chodzi normalnie.
  4. Witam, posiadam archaiczna instalacje telgaz stefanelli 5000. Ktoregos dnia wzialem sie za regulacje tps. Przy calkowicie zamknietej przepustnicy wskazywalo 0.01V na 1 sciezce. Wyregulowalem na 0.25V jak ksiazka pisze. I tu zaczely sie jaja na gazie. Jak tps byl na 0.01v to lpg wolne obroty ok, a jak tps na 0.25V wowczas calkiem tych obrotow nie ma. O co kaman??
  5. Posiadasz moze taka rozpiske z kolorkami o mono-jetronic. Jakos na tej ruskiej str nie moge znalezc
  6. Otoz calkiem padla mi centralka archaik BRC Elegant 52 Chcialbym zamiast starej zamontowac np Stag2-w bo jest niedrogi i dostepny wszedzie. Korzystajac z pomocy: http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CDQQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.remixbg.com%2FDocumentation%2FDocuments%2FGazovi%2520uredbi%2FBRC%2FELEGANT_FI011150_ML.pdf&rct=j&q=brc%20elegant%20pdf&ei=KZr-TL60NJmN4gb37o24CA&usg=AFQjCNGZyiJHMqW_Q4DE5Xx98Fl4O6Uu6A&cad=rja oraz http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ac.com.pl%2Fpublic%2Fpubonline%2Fcms%2Ffiles%2FProgramy-i-instrukcje-obslugi%2Fpl%2FArchiwum%2FSTAG2-W.pdf&rct=j&q=stag2-w%20pdf&ei=XZr-TP_xMOeL4ga5nfmjCA&usg=AFQjCNG_a1KLz1mWInI_Tx85LwW6NsJgLw&cad=rja zauwazylem ze w BRC ida 2 kabelki (fiolet i pomarancz) do wtryskiwacza, zas w stagu tylko 1 zolty. Ma ktos moze pomysl jak to podlaczyc zeby dzialalo sprawnie??
  7. honestPR

    Montaż STAG-100

    http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.pliki.drypa.pl%2Fentry-41bdc9e53b25e1cfb94641472a46788b.htm&rct=j&q=instrukcja%20stag%20100&ei=20fyTNiuC8rMswah0M3zCg&usg=AFQjCNHydxQ7JrvFHhqR2Ecdn7ekQmvT8w&cad=rja Od producenta wszystko ladnie opisane
  8. Od nowosci znaczy sie od 11 lat . Wiem tylko ze kiedys parownik byl czyszczony i nic wiecej
  9. Mam reduktor EMMEGAS MR 94 cos takiego http://allegro.pl/item1081387792_emmegas_elpigaz_ml_94_e2r_reduktor_parownik.html On od nowosci nie byl ruszany. To mozliwe ze takie cuda od parownika. Ale co ma parownik do wtrysku benzyn??
  10. Gaz mam na srube. Dodam tylko,ze : odlaczam klemy no i pale na pb. wszystko ladnie pieknie i ok 70 stopni se przelaczam na gaz. Na gazie elegancko. A jezeli nawet po resecie gaz zalacze wczesniej niz przed 70 stopni to tez zaczyna sie szopka. Samochod gasnie nawet na gazie, dopiero po dlugiej jezdzie ze 20 km sie uspokaja. Czy to nie jest przypadkiem wina sondy, bo moj ojciec (poprzedni wlasniciel paska) mowil ze kiedys jak sonde mial walnieta to on nie chodzil ladnie na pb i na gazie ten czasem szopka. Albo tez emlulator sondy szwankuje??
  11. Na lampie wywala mi blad o kodzie: 2343 zbyt silny sklad mieszanki
  12. Wymienialem wszystko po kolei czujnik temp oryginalny z aso. pozniej doszla sonda lambda bosch, wtryskiwacz sprawdzony, regulator cisnienia. Po odlaczeniu aku na jakis czas jest dobrze a pozniej sam generuje te same bledy. Po prostu mi zalewa non stop
  13. Czy moge do swego paska RP wstawic kompa Monotronic, zamiast Jetronic? Monotronic mam od kumpla w ktorym nie bylo elektrozaworu podcisnieniowej regulacji wyprzedzenia zaplonu i tzw "ufo" na aparacie zaplonowym. A u mnie to jest ale komp siedzi Jetronic, ktory szwankuje. Dodaje ze wtryskiwacz u mnie tez jest od ABS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności