The_Saint Zgłoś #161 Napisano 16 Maja 2011 Łukasz no to ześ pomógł koledze nie ma to jak kliknąć sobie w byle jaki temat i zrobić w nim zamieszanie...'I to jest istota sprawy... *******nąć temat byle gdzie, zamiast przeczytać to co już jest napisane... Później czegoś szukam i mam pomieszane krokowce z heblami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #162 Napisano 16 Maja 2011 Później czegoś szukam i mam pomieszane krokowce z heblami Za mało zielonych na forum....nie ma kto porządku pilnować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #163 Napisano 16 Maja 2011 Za mało zielonych na forum....nie ma kto porządku pilnować... proponujesz reorganizację?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #164 Napisano 16 Maja 2011 proponujesz reorganizację?? Nie...raczej delikatne mobilizuje "modów"...chociaż jest jeszcze "baton" z raportowaniem złego postu...tak się zastanawiam czy w ogóle ktoś go używa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #165 Napisano 16 Maja 2011 Używa, używa, tylko z reakcją słabo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strazak2011 Zgłoś #166 Napisano 17 Maja 2011 dzieki kolego o nicku:"lebow"za konkretna wypowiedź a nie tak jak reszta aby tylko cos pie... aby mieli jak najwiecej postow a h... się znają A jeżeli chodzi o silnik od pompy to wydaje mi się że szlak go trafił bo go nie słychać, czy mozna go w jakiś dobry i prosty sposób sprawdzić? czy da sie go naprawić czy wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #167 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) a nie tak jak reszta aby tylko cos pie... aby mieli jak najwiecej postow a h... się znająA jeżeli chodzi o silnik od pompy to wydaje mi się że szlak go trafił bo go nie słychać, czy mozna go w jakiś dobry i prosty sposób sprawdzić? czy da sie go naprawić czy wymiana? sam sie h//// znasz ale na zasadach forum. Jak nie możesz założyć nowego tematu to dołącz się do podobnego a nie klepisz byle gdzie i się robi śmietnik. na przykład o swoim problemie napisz tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=76080&highlight=wspomaganie+hamulca Edytowane 17 Maja 2011 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #168 Napisano 17 Maja 2011 chociaż jest jeszcze "baton" z raportowaniem złego postu...tak się zastanawiam czy w ogóle ktoś go używa... ja używam, ale jak nikogo z zielonych nie ma to nic to nie daje... dzieki kolego o nicku:"lebow"za konkretna wypowiedź tu się nie dziękuje, bo nie ma sensu nabijać postów, które nic nie dają... a nie tak jak reszta aby tylko cos pie... aby mieli jak najwiecej postow a h... się znają taka zabawę mamy.. ten kto napie....i najwięcej postów, ten wygrywa A jeżeli chodzi o silnik od pompy to wydaje mi się że szlak go trafił bo go nie słychać, czy mozna go w jakiś dobry i prosty sposób sprawdzić? czy da sie go naprawić czy wymiana? podał Ci mielke 6 pokrewnych tematów, to po co śmietnik dalej robisz w tym temacie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #169 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) Wracając do tematu. W niedawno zakupionym golfie 1.8 silnik ABS z LPG mam podobny problem z zawieszającymi się obrotami tyle, że problem pojawia się dopiero po zgaszeniu ciepłego silnika i ponownym jego uruchomieniu. Problem powoli znika po ok 10 min jazdy(czas zawieszenia robi się coraz krótszy) . Obroty zawieszają na chwilę tak między 2000-3000(różnie). Nie ważne czy silnik chodzi na benzynie czy na gazie) Oprócz tego silnik pali 12l LPG na 80 km czyli dużo, ma problem przy zimnym silniku na benzynie wejść na wysokie obroty(na LPG –ok.) i ma dziurawy wydech przed plecionką. Reset kompa nie pomaga. Nie bardzo mam czas sprawdzania wszystkiego po kolei ale obstawiam czujnik temperatury (ssanie na gorącym silniku) – dobrze kombinuje? Edytowane 17 Maja 2011 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #170 Napisano 17 Maja 2011 Czujnik zawsze może być winny a te nieszczelności w wydechu warto zrobić. A można go zvagować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #171 Napisano 17 Maja 2011 A można go zvagować? Ma ODBI ale jeszcze nie próbowałem się podłaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #172 Napisano 17 Maja 2011 dobrze kombinuje? Raczej tak, a masz emulator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #173 Napisano 17 Maja 2011 a masz emulator? a cóż to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #174 Napisano 17 Maja 2011 Emuluje pracę sondy podczas pracy silnika na gazie. Bez emulatora na nic nie nie zda resetowanie ,po pierwszym nagrzaniu silnika i przełączeniu na LPG sterownik zawsze zgłupieje. Na próbę zrób reset i pojeździj na samej benzynie. Inni zamiast emulatora zakładają przekaźnik który odcina napięcie na sterownik po każdym zgaszeniu silnika. Warto zmierzyć prace sondy na benzynie i na gazie. A skoro silnik zżera 12 litrów gazu i raczej nie jeździsz tylko po mieście to zainteresowałbym sie instalacją LPG, jej regulacja i stan parownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #175 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) zvagowałem tak na szybko i: - bład czyjnika temperatury ( pokazywał mi -5*C) - bład sygnał prędkościomierza - i jakiś błąd z czujnikiem hall - co i gdzie to jest? Po odpięciu czujnika temperatury(słyszałem że jak się go odepnie to "silnik przechodzi w tryb awaryjny") zimny silnik zaczął lepiej się wkręcać na obroty. Brak czasu nie pozwolił mi prze testować zawieszania się obrotów. Czy "lamda factor" w którejś grupie bloków pomiarowych to jakiś wskaźnik pracy sondy lambda. U mnie na zgaszonym silniku jest tam wartość 1 a gdy odpalę to 1,45(coś około) . Czy to jest ok? Edytowane 18 Maja 2011 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #176 Napisano 18 Maja 2011 i jakiś błąd z czujnikiem hall - co i gdzie to jest? to zawsze będzie Ci wywalało, więc normalne to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #177 Napisano 26 Maja 2011 Temat wraca jak bumerang, znowu wali obrotami w wysokie tony. Wymieniłem przepływomierz, to samo. Jak odpinam krokowca sytuacja się normalizuje-obroty lekko powyżej 1 tyś. On jest winny? Zastanawia mnie czy on ma taki zakres działanie żeby wachlować obrotami w okolice 4-5 tyś? Miernik ukląkł wiec nie mam nawet jak pomierzyć. Mam w planach go umyć, da radę go rozebrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #178 Napisano 27 Maja 2011 Daniel u mnie jest tak że jeśli go odłączam to obroty odrazu lecą max w górę, ja u siebie wlewałem rozpuszczalnik i tak leżał krokowiec z dzień, inni proponują inne czyścidła, ja miałem tylko to. nawet kiedyś acetonem czyściłem. a jak masz te obroty 4-5tys. to puknił krokowca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #179 Napisano 27 Maja 2011 cos na pewno z krokowcem bo ja jak go odpinam to mi gasnie motor. i to jest prawidlowy objaw dobrego krokowca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #180 Napisano 27 Maja 2011 am w planach go umyć, da radę go rozebrać? Jasne, sam ostatnio otwierałem swój. Weź kilka zapałek, nożem je zaostrz, lekko podegnij zaczepy śrubokrętem i wciśnij zapałki jak na fotce: http://img233.imageshack.us/img233/606/dsc01116s.jpg W środku masz małą przekładnię z plastikowymi elementami, jedną podkładkę pod duże koło i silniczek. Będą też dwa styki, które należy oczyścić. Po wyczyszczeniu wnętrza należałoby nanieść na ślimak i koło trochę jakiegoś smaru, wazeliny technicznej czy czegoś. Mój silniczek krokowy akurat był czysty, więc pomoże mi tylko emulator tak jak wcześniej pisał lebow. PS. Musisz bardzo uważać, ja niestety zmarnowałem jeden zaczep u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach