makumba50 Zgłoś #121 Napisano 7 Kwietnia 2011 co to przepływki to nie wiem, ale co do węża: czyściłeś go w środku, że się tak świeci czy to olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #122 Napisano 7 Kwietnia 2011 Tutaj przepływka, wydaje mi się że jest czysta ale nie wiem do końca Pod dekieliem nic nie rób poza tym ze mozesz zmierzyc napięcia i oporność czujnika temp. powietrza zasysanego...wartości szukaj w pliku "procedury 2E' znajdziesz na forum. A co do węża to skoro olej dotarł az do przepływki to nie chce wiedzieć jak pozapychana jest przepustnica i otwory w niej od podcisnień. odkręcać to metalowe kółeczko, które jest przed wężykiem Jest to klapa antywybuchowa -sprawdź czy pracuje ona prawidłowo tzn. czy blacha która zasłania wlot od przepływki buja sie na zawiasie i czy gumka nie jest popękana bo będzie puszczała powietrze. Ogólnie doprowadź cały dolot do w miare czystego i suchego stanu i kontroluj co jakis czas zabrudzenie olejem z odmy. Jak chcesz sie pozbyc brudzenia to wąż który wchodzi do dolotu z odmy odłaczamy i puszczamy go na glebę--a w dolocie trzeba zaślepic otwór po tym wężu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #123 Napisano 7 Kwietnia 2011 czyli dobrze mi się wydawało, że odma nie spełnia swojego zadania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #124 Napisano 7 Kwietnia 2011 Patyczek do czyszczenia uszu plus spirytus i przeczyść te ścieżki po których jeździ blaszka i tą blaszkę od spodu-jest elastyczna i się podda. Zdziwisz się jaki wacik będzie brudny Przepustnica będzie dobrze zarośnięta z tego co widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #125 Napisano 7 Kwietnia 2011 Ja tak troche wtrące bo u mnie na benzynie po adaptacji na zimnym silniku troche obroty sie podwieszaja a jak sie tylko troche zagrzeje to jest lepiej tzn spadaja z takim 0,5- 1sek opóznieniem. Czy moze tu mieszac to ze mam sonde wypieta? temat juz w sumie wczesniej poruszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #126 Napisano 7 Kwietnia 2011 no proszę o tym oleju to nie wiedziałem że zarośnieta przepustnica może być, u mnie też pełno oleju zawsze w tym przewodzie od przepływki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #127 Napisano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Przepustnica będzie dobrze zarośnięta z tego co widać. O dziwo przepustnica była prawie czysta. Dwie plamki oleju i nic więcej. Jest to klapa antywybuchowa -sprawdź czy pracuje ona prawidłowo tzn. czy blacha która zasłania wlot od przepływki buja sie na zawiasie i czy gumka nie jest popękana bo będzie puszczała powietrze. Tak jak piszesz, ta blaszka się buja i gumka z tego co widzę jest cała. Hmm, już tak się zakręciłem że nie wiem co mam robić. Jutro jeszcze wyczyszczę odmę i zobaczymy. Qrcze, wpisałem w szukajce "procedury 2E" i nic nie umiem znaleźć.. The_Saint - poradź coś jeszcze młodszemu koledze bo ja już w tym wszystkim się gubię.. Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez Mate0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #128 Napisano 7 Kwietnia 2011 Daniel pisal o przeczyszczeniu tych sciezek - czarne pol kola (na foto zaznaczone w czerwonym polu) pod czarna przykrywka na gorze przeplywki i masz jeszcze procedury Procedury silnik typ 2e.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #129 Napisano 8 Kwietnia 2011 Daniel pisal o przeczyszczeniu tych sciezek - czarne pol kola (na foto zaznaczone w czerwonym polu) pod czarna przykrywka na gorze przeplywki To już wyczyszczone Wielkie dzięki za procedury. Ale czego ja mam tam szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #130 Napisano 8 Kwietnia 2011 Lebow pisze o oporności czujnika temperatury powietrza zasysanego, tego szukaj w tym pliku, ja nie mogę go otworzyć-wyświetla mi że plik jest uszkodzony?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #131 Napisano 8 Kwietnia 2011 -wyświetla mi że plik jest uszkodzony?! Mam to samo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #132 Napisano 8 Kwietnia 2011 Ale czego ja mam tam szukać? Piny masz ponumerowane na przepływce albo wtyczce, 1- to sygnał czujnika temp. powietrza zasysanego na sterownik (oporności takie same jak dla czujnika temp. silnika z pinem 4) 2- to sygnał na sterownik uchylenia klapy przepływomierza mierzymy Volty z pinem 4 -dekiel zdjęty silnik odpalony ,na wolnych obrotach powinno byc w granicach 0,9 Volta a przy 2000 obr/min 1,5 V a przy 4000 tys/obr 2,2 V 3- to zasilanie przepływki ze sterownika 5 V 4- to masa też ze sterownika. ta sama co na czujniku temp. silnika, hallu i potencjometrze przepustnicy. W "procedurach2E" jest to trochę bardziej zagmatwanie opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #133 Napisano 11 Kwietnia 2011 Jak chcesz sie pozbyc brudzenia to wąż który wchodzi do dolotu z odmy odłaczamy i puszczamy go na glebę--a w dolocie trzeba zaślepic otwór po tym wężu. Inaczej mówiąc tą rurkę co idzie do przepustnicy, dać w dół a tą dziurkę w przepustnicy zalepić czymś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #134 Napisano 11 Kwietnia 2011 Inaczej mówiąc tą rurkę co idzie do przepustnicy, dać w dół a tą dziurkę w przepustnicy zalepić czymś? Dokładnie tak. 1- to sygnał czujnika temp. powietrza zasysanego na sterownik (oporności takie same jak dla czujnika temp. silnika z pinem 4) Dodam jeszcze że w tym punkcie oporność mierzymy na odłączonej wtyczce lub wyłączonym zapłonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #135 Napisano 11 Kwietnia 2011 Dodam jeszcze że w tym punkcie oporność mierzymy na odłączonej wtyczce lub wyłączonym zapłonie. Jutro się z tym pobawię i się zobaczy. Mam jeszcze pytanko co do przepływki. Czy takowa przepływka od silnika np. 2e, abs, rp wejdzie do mnie? Czyli do PF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #136 Napisano 11 Kwietnia 2011 jeszcze pytanko co do przepływki. Czy takowa przepływka od silnika np. 2e, abs, rp wejdzie do mnie? Czyli do PF? Tak ale tylko od 2E i PB....bo.....ABS i RP nie mają przepływek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #137 Napisano 18 Kwietnia 2011 Pytanko jeszcze mam, czy można jakąś wtyczkę odłączyć żeby przejechać autem parę kilometrów do mechanika? Żeby znowu mi te obroty nie szły w górę? Czy nie ma takiej możliwości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #138 Napisano 18 Kwietnia 2011 Odepnij od krokowca, na ciepłym ładnie trzyma obroty, na zimnym gaśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #139 Napisano 20 Kwietnia 2011 Odepnij od krokowca, na ciepłym ładnie trzyma obroty, na zimnym gaśnie Kurde, nic to nie dało.. Dalej obroty idą jak szalone. Przepływka już zamówiona wiec mam nadzieje że problem z głowy będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #140 Napisano 20 Kwietnia 2011 zobacz co sie bedzie dzialo jak odlaczysz wtyczki od przeplywki lub czujnika temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach