Thorunczyk Zgłoś #81 Napisano 18 Marca 2011 A ja mam problem-falują mi obroty podczas postoju na LPG i to nie zawsze,a na benzynie jest wszystko dobrze.Gdzie jest przyczyna? Taki urok muchozolu. Moim zdaniem nie ma sensu szukac dziury w całym, skoro to jedyny mankament. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #82 Napisano 19 Marca 2011 Mimo wszystko nie powinny falować, kolega ma w profilu B5 i nie wiadomo co tam siedzi za instalacja, od tego trzeba zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #83 Napisano 20 Marca 2011 aa koledzy zapytam może wiecie czego to wina, otóż jak czasami wciskam gaz to dopiero tą moc dostaję po 1 sek. około i razem z tym obroty jak schodzą to wolno i czasem sie na pół sekundy zawieszą i zejdą w dół ... dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #84 Napisano 20 Marca 2011 masz gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #85 Napisano 20 Marca 2011 mam gaz, właśnie najgorzej na benzynie jest to odczuwalne troszkę mniej na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #86 Napisano 20 Marca 2011 mam gaz, właśnie najgorzej na benzynie jest to odczuwalne troszkę mniej na gazie Zatem masz albo żle wyregulowany zapłon albo żle zaadaptowałeś sterownik po resecie, na benzynie obroty powinny iść w dół bez żadnych zawiech, na gazie ma prawo schodzić wolniej gdy silnik gorący... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #87 Napisano 20 Marca 2011 Właśnie pisałem wcześniej w tym temacie że był zapłon u mnie jeszcze przyśpieszany, czyli możliwe że za bardzo przyśpieszony mam, jutro pod lampe stroboskopową sprawdzę to wtedy napisze co i jak, no już mnie dobija wszystko, bo czasem jak odpale to mi skaczą obroty mocno i denerwujące to jest, jeszcze podejrzewam przepustnice, bo wczesniej skakały mi i kręciłem regulacją przy przepustnicy, jakby przestawało na pewien czas, pare razy tak robiłem. Dzięki wam koledzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #88 Napisano 24 Marca 2011 co się okazało, zapłon miałem opóźniony, przyśpieszył mi tak jak powinno być, to dalej samozapłon mi sie robił i jak przygazowałem to obroty sie koło 1sek zawieszały i powoli dośc schodził, i na jałowym z 1200obr miał, nie wiem co mam robić, teraz mi ustawił opóźniony bardziej niż wczesniej miałem, ale obroty szybciej schodzą i ciszej pracuje silnik i jakoś łagodniej.... i co tu robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #89 Napisano 24 Marca 2011 co się okazało, zapłon miałem opóźniony, przyśpieszył mi tak jak powinno być, to dalej samozapłon mi sie robił i jak przygazowałem to obroty sie koło 1sek zawieszały i powoli dośc schodził, i na jałowym z 1200obr miał, nie wiem co mam robić, teraz mi ustawił opóźniony bardziej niż wczesniej miałem, ale obroty szybciej schodzą i ciszej pracuje silnik i jakoś łagodniej.... i co tu robic? jeśli się nie mylę to zapłon powinien mieć +6 stopni +/-1 a jeśli masz w drugą stronę i chodzi lepiej to może palec jest przesunięty (źle złożony aparat zapłonowy) jeśli się mylę to koledzy mnie poprawią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #90 Napisano 24 Marca 2011 Heja, mam podobny problem co kolega. Autko łapie strasznie wysokie obroty podczas jazdy i na postoju. Tzn. na luzie idą wysoko do góry i nie chcą spadać. Sonda wymieniona, tak wiec nie wiem co to może być? Jakies czujniki temperatury albo może przepływka? I jeszcze na dodatek auto łapie tzw. lagi - przeważnie na 2 biegu jest chwila jakby auto nie miało mocy, odpuszczę gaz i po chwili jest szarpnięcie i auto dalej jedzie dobrze. Pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #91 Napisano 24 Marca 2011 Heja, mam podobny problem co kolega. Autko łapie strasznie wysokie obroty podczas jazdy i na postoju. Tzn. na luzie idą wysoko do góry i nie chcą spadać. Sonda wymieniona, tak wiec nie wiem co to może być? Jakies czujniki temperatury albo może przepływka? I jeszcze na dodatek auto łapie tzw. lagi - przeważnie na 2 biegu jest chwila jakby auto nie miało mocy, odpuszczę gaz i po chwili jest szarpnięcie i auto dalej jedzie dobrze. Pomocy! sprawdź czy nie łapie lewego powietrza w dolocie i podciśnieniu potem przepływkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #92 Napisano 24 Marca 2011 sprawdź czy nie łapie lewego powietrza w dolocie i podciśnieniu potem przepływkę Mógłbyś troszkę jaśniej? Troszkę wiem o co chodzi ale nie do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #93 Napisano 24 Marca 2011 Mógłbyś troszkę jaśniej? Troszkę wiem o co chodzi ale nie do końca posprawdzaj węże i obsłuchaj go dobrze czy czasem gdzieś nie syczy świszczy itp przy gazowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #94 Napisano 24 Marca 2011 (edytowane) MateO, przez chwile miałem to co ty że szły mi obroty to góry,ale puknąłem krokowca, przepływke odpiąłem i podpiąłem , to samo zrobiłem z czujnikiem temp i się uspokoiło, i mój też właśnie dziś zauważyłem te tzw. "lagi" , trzymam na średnim poziomie pedał gazu to czasami czuje braki w mocy, a co do tego ze puszczasz gaz i dopiero po sekundzie czujesz moc auta żę idzie to to samo mam masz silnik krokowy? a kolego mielke właśnie nic nie mówił ile mam stopni , tylko że opóźniony mam:/ jutro dalej działam u niego, więc zobaczymy jak to będzie wyglądało. Edytowane 24 Marca 2011 przez mickusio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #95 Napisano 24 Marca 2011 Mi na problemy z nieschodzącymi obrotami pomogło mycie przepływki. A zawsze trzeba spróbować bo może pomóc, reset kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #96 Napisano 24 Marca 2011 Dzięki. Jutro postaram się coś podziałać, ale z tą przepływką się troszkę boję.. Trudno to się czyści? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmiconwey Zgłoś #97 Napisano 24 Marca 2011 Ja tez sie zabieram za czyszczenie przeplywki ...ale jeszcze tego nigdy nie robilem,moze jakies profrady ? dzienx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #98 Napisano 24 Marca 2011 Ja tez sie zabieram za czyszczenie przeplywki ...ale jeszcze tego nigdy nie robilem,moze jakies profrady ? dzienx Odkręcasz myjesz w środku jakimś rozpuszczalnikiem uniwersalnym albo benzyną ekstrakcyjną używasz do tego pędzelka żeby umyć w środku. Uważaj na taki drucik osłonięty plastikiem- jego też musisz przemyć. Ewentualnie jeszcze ściągasz czarny dekielek i czyścisz ekstrakcyjną ścieżki. to tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmiconwey Zgłoś #99 Napisano 24 Marca 2011 I to sie nazywa krotko i na temat dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #100 Napisano 24 Marca 2011 Ja czyściłem spirytusem i patyczkami z wacikiem (do czyszczenia uszu). Dekielek trzeba ściągnąć (delikatnie rozkleić, po operacji wkleić na silikon), w środku myjesz ścieżki i delikatnie od spodu tą blaszkę co po niej chodzi-spokojnie bo jest elastyczna i się poddaje ale wiadomo że nie można przesadzić bo się złamie Po tym reset kompa wtyczką od czujnika i mam nadzieję że będzie śmigał jak u mnie. ---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:02 ---------- Post ze zdjęciem z tego tematu. Ścieżki do mycia to te półokrągłe, zresztą jak się ją otworzy to od razu widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach