Skocz do zawartości
mariok1974

co mogę zrobic z 90km.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Co mogę zrobić z paskiem 1.9 tdi 90 km żeby zwiększyć mu moc nie ingerując w wymianę czipów. Czy np. Stożkowy filtr powietrza albo jakaś strumienica podkręcą go i jak ma się to w diesla czy jest sens?

Edytowane przez mariok1974

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stożkowy filtr powietrza albo jakaś strumienica podkręcą go

Zapomnij!

 

Wtryskiwacze, to bez CHIPsa powinno już coś dać :)

P.S. dla czego nie chcesz CHIPa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wtryski i CHIP zrobią na pewno ładny wynik . Koszt około 2,5 tyś ale inna jazda . Pozostałe pierdołki nie mają sensu bez Chipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

chciało by sie jak najlepiej i jak najtaniej ;-]. dlatego moje pytanie właśnie. Badam temat co można zrobić i jakie koszty to za sobą pociągnie.a co do wymiany czipa to jeżeli podkręce mu moc wymieniając chipa to czy nie powinienem od razu zmienic wtrysków i turbiny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozostałe pierdołki nie mają sensu bez Chipa.

Strumiennica czy z chip'em czy bez i tak nie ma senusu! :P

 

---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:55 ----------

 

to czy nie powinienem od razu zmienic wtrysków i turbiny?

Najpierw zastanów się co chcesz zrobić ze swoją torpedą :)

Potem znajdź Mistrza który będzie Ci robił program, dogadaj się z nim czy bierze jakieś $$$ za korekty czy nie!

Jeśli bierze kasę za korektę to najpierw ładuj graty potem jedź na program :) ale pamiętaj aby wcześniej się dogadać z człowiekiem od programu.

 

Jedni biorą inni nie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strumiennica !! w DISLU ?? to chyba jakas pomylka.

 

z 90KM szalu nie bedzie !! ja bym sie zastanowil lepiej nad przeszczepem seryjnej 130.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym sie zastanowil lepiej nad przeszczepem seryjnej 130.

Do B4? Seryjna 130? Przecież tam silnik jest poprzecznie,a nie wzdłużnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to ma za znaczenie? Przeciez moze byc z golfa IV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale o czym wy piszecie ?

 

---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:35 ----------

 

jestem laikiem dlatego moge zadawac pytania z kosmosu proszę o wyrozumiałosc :-]

 

---------- Post added at 09:41 ---------- Previous post was at 09:37 ----------

 

a gdzie mogę i jakie wtryski kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby Cię interesowały to mam wtryski od ASV 110km, w bardzo dobrym stanie.Jak coś to pisz na pw.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie szukam takich wtrysków do swojego B5. Podobno trzeba przerobić wtyczkę na sterującym żeby pasowało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie szukam takich wtrysków do swojego B5. Podobno trzeba przerobić wtyczkę na sterującym żeby pasowało?

Co ty tam chcesz przerabiać?

Chcesz nowe Wtryskiwacze? czy same końcówki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk sterujący ma inną wtyczkę w 110km a inną w 90km, ale to tylko wyciąć jedną i wlutować ze starego wtrysku, obie są na 2 przewody więc bez problemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Kolego jezeli nie jechales silnikiem 90PS po modach z czipem to sie nie udzielaj;)

 

---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:14 ----------

 

z 90KM szalu nie bedzie !! ja bym sie zastanowil lepiej nad przeszczepem seryjnej 130.

 

Strasznie dziwi mnie ta wypowiedz a mam ku temu mocne argumenty, gdyz jestem posiadaczem co prawda nie passata, lecz SEAT Toledo 99r 1.9tdi 90PS. Byly wlasciciel powiedzial ze auto jest po czipie w Niemczech (to taki moj znajomy od ktorego kupowalem) i powiem tak:

 

- nie wiem co oni tam modzili procz ingerencji w elektronike, jednak auto jedzie tak samo jak szwagra Passat 131PS po czipie na 150 PS

 

- wlasnie dzis jechalem osobiscie kumpla SEAT Leon 1,9tdi 150PS jakis tam silnik Cupra czy cos takiego nie wiem znawcą Seatow nie jestem i wniosek taki: tak samo szybki po 2500 obrotow, i tak nie mialby startu gdyz moj ciagnie juz od 1400, 1500 i zadko mam potrzebe trzymac go powyzej 3500,

 

Bardzo dziwi mnie to ze majac auto 90PS po "jakiejs" przerobce, oczywiscie fachowego warsztatu jade tak samo, a w wiekszosci przypadkow szybciej jak seryjne 150KM. Tyle z mojej strony;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie wiem w czym macie problem. Szlaki modowania TDI są tak przetarte, że na każdym forum o tym piszą.

 

Ja mam AFN-a czyli konstrukcję bardzo podobną do 1Z czy innej starczej 90-tki. Swoje mody zacząłem od wymiany wtrysków na tzw. 216 bo w naszych VP to właśnie układ wtryskowy daje późniejsze wyniki w modzeniu. Potem włożyłem turbo od BRD (TDI 170KM) i udałem się na strojenie. Bez ruszania softem na hamowni wyszło 140 KM i ponad 280Nm, po wystrojeniu 172KM i 344Nm. Auto ma ok 230 tys przebiegu. Wg mnie to najprostszy sposób na podniesienie bezpiecznie mocy w TDI.

 

Jak ktoś chce taniej niech sobie opornik za 10 groszy założy - nie powiem miałem kiedyś w Golfie i do wyprzedzania się przydawał i wbrew pozorom z silnikiem i osprzętem nic się nie działo.

 

Mody tupu filtry, wydechy i inne bajery to raczej jak ktoś chce ładować pod 200KM.

 

arth podjedź na hamownię i dowiesz się co tam w Tolku siedzi skoro taki killer z niego. Z Toledo też miałem trochę doświadczenia, taki sam jak Twój początkowo 90KM, po wtryskach 216 128KM i po wystrojeniu 148KM. Obecnie ma ponad 170Km i ciągle idzie w górę ale im dalej tym trudniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.. Stożek tez coś daje, nawet na całkowitej serii.. W przypadku AFN-a na seryjnej puszce była większa turbodziura niż na stożku.. Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Airbox (stożek w obudowie) plus dolot 3 cale do turbo i oczywiście jest lepiej, ale to ma sens do grubych modów bo na serii dużo się nie odczuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcesz nowe Wtryskiwacze? czy same końcówki?

Nie jestem znawcą w tej dziedzinie i nie wiem czy wymiana samych końcówek równa się wymianie całych wtrysków. Poza tym, człowiek chce jak najlepiej za jak najmniej ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica na pewno jest w cenie :)

W dziale sprzedam koledzy ogłaszali że mają do sprzedania 216tki więc przejrzyj go.

Jak chcesz Nowe "Hybrydy" to cowboy i ceglarz(też ogłaszał się na naszym forum) na vwgolf.pl mają takie do zaoferowania, cen już nie pamiętam, ale mają kilka opcji do wyboru :)

Kolejna Różnica to czas poświęconym na montaż, jak masz wtryski to kwestia "przekładki", z końcówkami jest więcej pracy i samemu tego nie zrobisz, tylko będzie trzeba oddać do pompiarza, w celu ich przełożenia i ustawienia Ciśnienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności