Lorentz Zgłoś #1 Napisano 23 Sierpnia 2009 B6 2.0 TDI DSG - czasami dziwna praca w pozycji P , tak jakby był głośniejszy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 23 Sierpnia 2009 Napisz cos więcej.... A głośniejszy może być bo w pozycji "P" jest większe ciśnienie w skrzyni niż na "N" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reveler Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpnia 2009 Podłączę się, coby nie tworzyć nowego... Może ktoś podpowie czy to normalne ewentualnie co może być, jak u mnie w pozycji szczególnie N (P też) auto tak jakby delikatnie nieregularnie drży (wibruje). Obroty silnika się nie zmieniają, ale siedząc w aucie da się to bez problemu wyczuć. Skrzyni nie mam chyba DSG (bo nie ma takiej manetki z napisem DSG) tylko ... no taka zwykła, czyli chyba Tiptronic. W serwisie oczywiście "tip top, panie, jeździć, jeździć!", ale trochę mnie to niepokoi... Dziękuję za ewentualną pomoc. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2009 Może jestem przewrażliwiony, użytkuję ten samochód dosłownie kilka dni. Jeśli chodzi o skrzynię to pracuje bez zarzutu, żadnych szarpnięć czy podobnych objawów. Ta głośniejsza praca to jakby takie cykanie nawet trudno jest mi to określić. Aha i jeszcze jedno nie zawsze to słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zolwik775 Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpnia 2009 Moj na rozgrzanym silniku czasami przenosi drgania silnia na karoserje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #6 Napisano 23 Sierpnia 2009 U mnie natomiast nic nie przenosi żadnych drgań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #7 Napisano 24 Sierpnia 2009 Fakt. Ja mam paska z 2007r i uzytkuje go od 5 mcy. Już dawno zauważyłem że po odpaleniu samochodu i przejściu manetki z pozycji P na D są odczuwalne delikatne, praktycznie nie zauważalne, drgania. Już dawno mnie to dziwiło ale przyjąłem że "tak ma być". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #8 Napisano 24 Sierpnia 2009 po odpaleniu samochodu i przejściu manetki z pozycji P na D są odczuwalne delikatne, praktycznie nie zauważalne, drgania. Prawda, podobnie jest jak dasz w pozycje R. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #9 Napisano 24 Sierpnia 2009 a kto z was robił aktualizację sterownika skrzyni biegów, były takie akcje fabryczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #10 Napisano 24 Sierpnia 2009 a kto z was robił aktualizację sterownika skrzyni biegów, były takie akcje fabryczne W samochodzie mam wykonane wszystkie akcje serwisowe jakie były dla niego przewidziane, przeglądy na czas itd. A różnica między P a D® jest, ale nie to, ze jakiś dramat. Po prostu tak jakby auto szykowało się do drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specu2 Zgłoś #11 Napisano 24 Sierpnia 2009 Witam co do tych delkatnych wibracji to zgadza sie u mnie tez jest to wyczuwalne ale nie zawsze, tak jak by nierowna praca motoru a wskazówka stoi jak drut!! :-) Zadnych błedów w WAG-u nie ma. To samo zauważyla w innych motorach .. nawet w BKP (16V) a ja mam BMP wie przypouszczam ze poprostu tak ma byc i tyle :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #12 Napisano 26 Sierpnia 2009 Niektórzy koledzy twierdzą że może być to objaw dwumasy - jakie mieliście objawy przy padniętej dwumasie ? Czy coś może stać się w czasie jazdy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciuciek Zgłoś #13 Napisano 27 Sierpnia 2009 U mnie podobnie, mam DSG i przy przełączaniu pomiędzy N,D® da się wyczuć delikatne wibracje i odgłos chwilowej nierównomiernej pracy silnika (wskazówka obr stoi nieruchomo - może to tylko wrażenie). Też przyjąłem, że tak ma być i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #14 Napisano 10 Września 2009 Też tak mam kiedy wcisnę p lub n zaczynają się dziwne stuki jakby zmieniał obroty lecz wskazówka stoi, głośniejsza praca w tych zakresach i niema znaczenia czy zimny czy po trasie.Od paru dni nawet przy odpuszczeniu gazu pojawiają się te stuki słyszane tylko przy otwartej szybie.Na oko twierdzą ze to dwumas ?Czy to może być coś innego?najechane mam 180 tyś .Acha drgań nie przenosi na budę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michal2002 Zgłoś #15 Napisano 10 Września 2009 Moze byc to niestety wina skrzynki. Czesto jest tak ,ze skrzynka nadaje sie do wyrzucenia a wasz VAG pokazuje 0 bledow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #16 Napisano 10 Września 2009 nabyłem to auto w czerwcu tego roku ale jak tak czytam po usterkach innych forumowiczów to chyba zastanowie sie nad zmianą na model mniej awaryjny bo sie robi studnia bez dna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reveler Zgłoś #17 Napisano 15 Września 2009 Byłem w serwisie z tym "czymś" - opisałem to też w innym wątku więc tutaj skrótowo: to nie dwumasa u mnie, zauważyłem od pewnego czasu, że silnik jak się rozgrzeje to klekocze jak diesel (mam benzynę). Początkowo serwis autorytarnie stwierdził pompę oleju lub ogólnie problem z olejem, okazało się że to nie to, a ponieważ widzę że błądzą (najlepiej wymieniliby większość auta na nowe części), chwilowo zrezygnowałem z ich usług. Chcą rozebrać górę silnika, później stopniowo patrzeć "coraz głębiej", za każdym razem trzymając samochód niemiłosiernie długo. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł, a może naprawdę zaufanego specjalistę z okolic Łodzi/Tomaszowa Maz./Piotrkowa Tryb.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmarciniak Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2009 u mnie skonczylo sie na rozebraniu silnika i okazalo sie ze walek rozrzadu jest przytarty (2mm przy 2gim cyl.) co doprowadzilo do pekniecia zaworu na drugim cylindrze... a objawy mialem takie jak w tym watku passek to b6 2.0 tdi ... koszt w ASO 5500... no ale pan pocieszyl ze beda to gdzies zglaszac i moze vw bedzie partycypowac w kosztach, dodatkowy objaw to przy 100-120 na godzine auto zachowywalo sie tak jakby kolo bylo nie wywazone... a teraz taki klops... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reksc Zgłoś #19 Napisano 11 Czerwca 2014 Podepnę się,...u mnie objawy są następujące. Po przy pracy silnika na wolnych obrotach czuć jak od czasu do czasu lekko zarzuca budą. Silnik pracuje równo. Zauważyłem również, iż czasami (zwłaszcza po wyjściu z zakrętu) ma problem z wrzuceniem 4.biegu. Tak jakby próbował dwa, trzy razy i dopiero wchodzi. Słychać takie dziwne,...jakby ocieranie. Jak mocno depniemy gaz to nie,...tylko przy delikatnym przyspieszaniu. Myślicie, że to dwumasa? Czy może poduszki? Dodam, że dwumasa była wymieniana w aso przy 160tkm a teraz mam 230. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #20 Napisano 8 Lutego 2015 Witam, podepnę się do tematu. Jak kupiłem paska ponad miesiąc temu, to wszystko było ok, po zapaleniu chodził bardzo równo nie było żadnych drgań. Od tygodnia mam taki objaw, że jak zapalę, to tak jakbym odczuwał większe drgania na karoserii, wskazówka od obrotów stoi równo nie skacze. Po przejechaniu jakiegoś odcinka, zgaszeniu auta i ponownym zapaleniu jest wszystko ok. Raz odczuwam te drgania, a raz nie, co to może być. Olej w skrzyni wymienił poprzedni właściciel, ja wymieniłem jeszcze poduszkę pod skrzynią bo przy zapalaniu delikatnie szarpało silnikiem. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach