Skocz do zawartości
Lorentz

B6 2.0TDI dsg - dziwna praca w poz P

Rekomendowane odpowiedzi

B6 2.0 TDI DSG - czasami dziwna praca w pozycji P , tak jakby był głośniejszy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz cos więcej....

 

A głośniejszy może być bo w pozycji "P" jest większe ciśnienie w skrzyni niż na "N"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się, coby nie tworzyć nowego... Może ktoś podpowie czy to normalne ewentualnie co może być, jak u mnie w pozycji szczególnie N (P też) auto tak jakby delikatnie nieregularnie drży (wibruje). Obroty silnika się nie zmieniają, ale siedząc w aucie da się to bez problemu wyczuć. Skrzyni nie mam chyba DSG (bo nie ma takiej manetki z napisem DSG) tylko ... no taka zwykła, czyli chyba Tiptronic. W serwisie oczywiście "tip top, panie, jeździć, jeździć!", ale trochę mnie to niepokoi...

Dziękuję za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jestem przewrażliwiony, użytkuję ten samochód dosłownie kilka dni. Jeśli chodzi o skrzynię to pracuje bez zarzutu, żadnych szarpnięć czy podobnych objawów.

 

Ta głośniejsza praca to jakby takie cykanie nawet trudno jest mi to określić. Aha i jeszcze jedno nie zawsze to słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zolwik775

Moj na rozgrzanym silniku czasami przenosi drgania silnia na karoserje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomiast nic nie przenosi żadnych drgań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Ja mam paska z 2007r i uzytkuje go od 5 mcy. Już dawno zauważyłem że po odpaleniu samochodu i przejściu manetki z pozycji P na D są odczuwalne delikatne, praktycznie nie zauważalne, drgania.

Już dawno mnie to dziwiło ale przyjąłem że "tak ma być".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po odpaleniu samochodu i przejściu manetki z pozycji P na D są odczuwalne delikatne, praktycznie nie zauważalne, drgania.

 

Prawda, podobnie jest jak dasz w pozycje R.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kto z was robił aktualizację sterownika skrzyni biegów, były takie akcje fabryczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a kto z was robił aktualizację sterownika skrzyni biegów, były takie akcje fabryczne

 

W samochodzie mam wykonane wszystkie akcje serwisowe jakie były dla niego przewidziane, przeglądy na czas itd. :rolleyes:

 

A różnica między P a D® jest, ale nie to, ze jakiś dramat. Po prostu tak jakby auto szykowało się do drogi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam co do tych delkatnych wibracji to zgadza sie u mnie tez jest to wyczuwalne ale nie zawsze, tak jak by nierowna praca motoru a wskazówka stoi jak drut!! :-) Zadnych błedów w WAG-u nie ma. To samo zauważyla w innych motorach .. nawet w BKP (16V) a ja mam BMP wie przypouszczam ze poprostu tak ma byc i tyle :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy koledzy twierdzą że może być to objaw dwumasy - jakie mieliście objawy przy padniętej dwumasie ?

 

Czy coś może stać się w czasie jazdy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie, mam DSG i przy przełączaniu pomiędzy N,D® da się wyczuć delikatne wibracje i odgłos chwilowej nierównomiernej pracy silnika (wskazówka obr stoi nieruchomo - może to tylko wrażenie). Też przyjąłem, że tak ma być i tyle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

Też tak mam kiedy wcisnę p lub n zaczynają się dziwne stuki jakby zmieniał obroty lecz wskazówka stoi, głośniejsza praca w tych zakresach i niema znaczenia czy zimny czy po trasie.Od paru dni nawet przy odpuszczeniu gazu pojawiają się te stuki słyszane tylko przy otwartej szybie.Na oko twierdzą ze to dwumas ?Czy to może być coś innego?najechane mam 180 tyś .Acha drgań nie przenosi na budę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michal2002

Moze byc to niestety wina skrzynki. Czesto jest tak ,ze skrzynka nadaje sie do wyrzucenia a wasz VAG pokazuje 0 bledow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

nabyłem to auto w czerwcu tego roku ale jak tak czytam po usterkach innych forumowiczów to chyba zastanowie sie nad zmianą na model mniej awaryjny :( bo sie robi studnia bez dna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem w serwisie z tym "czymś" - opisałem to też w innym wątku więc tutaj skrótowo: to nie dwumasa u mnie, zauważyłem od pewnego czasu, że silnik jak się rozgrzeje to klekocze jak diesel (mam benzynę). Początkowo serwis autorytarnie stwierdził pompę oleju lub ogólnie problem z olejem, okazało się że to nie to, a ponieważ widzę że błądzą (najlepiej wymieniliby większość auta na nowe części), chwilowo zrezygnowałem z ich usług. Chcą rozebrać górę silnika, później stopniowo patrzeć "coraz głębiej", za każdym razem trzymając samochód niemiłosiernie długo.

 

Może ktoś z Was ma jakiś pomysł, a może naprawdę zaufanego specjalistę z okolic Łodzi/Tomaszowa Maz./Piotrkowa Tryb.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie skonczylo sie na rozebraniu silnika i okazalo sie ze walek rozrzadu jest przytarty (2mm przy 2gim cyl.) co doprowadzilo do pekniecia zaworu na drugim cylindrze... a objawy mialem takie jak w tym watku passek to b6 2.0 tdi ... koszt w ASO 5500... no ale pan pocieszyl ze beda to gdzies zglaszac i moze vw bedzie partycypowac w kosztach, dodatkowy objaw to przy 100-120 na godzine auto zachowywalo sie tak jakby kolo bylo nie wywazone... a teraz taki klops...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się,...u mnie objawy są następujące. Po przy pracy silnika na wolnych obrotach czuć jak od czasu do czasu lekko zarzuca budą. Silnik pracuje równo. Zauważyłem również, iż czasami (zwłaszcza po wyjściu z zakrętu) ma problem z wrzuceniem 4.biegu. Tak jakby próbował dwa, trzy razy i dopiero wchodzi. Słychać takie dziwne,...jakby ocieranie. Jak mocno depniemy gaz to nie,...tylko przy delikatnym przyspieszaniu. Myślicie, że to dwumasa? Czy może poduszki? Dodam, że dwumasa była wymieniana w aso przy 160tkm a teraz mam 230.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

podepnę się do tematu. Jak kupiłem paska ponad miesiąc temu, to wszystko było ok, po zapaleniu chodził bardzo równo nie było żadnych drgań. Od tygodnia mam taki objaw, że jak zapalę, to tak jakbym odczuwał większe drgania na karoserii, wskazówka od obrotów stoi równo nie skacze. Po przejechaniu jakiegoś odcinka, zgaszeniu auta i ponownym zapaleniu jest wszystko ok. Raz odczuwam te drgania, a raz nie, co to może być. Olej w skrzyni wymienił poprzedni właściciel, ja wymieniłem jeszcze poduszkę pod skrzynią bo przy zapalaniu delikatnie szarpało silnikiem.

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności