ja_ka Zgłoś #1 Napisano 21 Sierpnia 2009 Od kilku tygodni borykam się z problemem. Przy temperaturze powietrza powyżej 20 stopni na zewnątrz i kilkuminutowej jeździe samochód gaśnie. Jest problem z ponownym odpaleniem (udaje się to dopiero po kilku-kilkunastu próbach lub po kilkuminutowym odczekaniu - kiedy ostygnie silnik). Coraz częsciej zdarza się, że gaśnie podczas jazdy, ale najczęściej jest to podczas postoju na światłach. Ostatnio zaczęła zapalać się kontrolka świec żarowych i samochód przechodził w tryb awaryjny - wówczas mogłam jechć i samochód nie gasł. Gdy na zewnątrz jest chłodno, problem pojawia się sporadycznie. Kilka razy był podłączany pod komputer i nie wykryto błędów. Mechanicy rozkładają ręce. Może toś miał podobny przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 21 Sierpnia 2009 Czyżby słynna pompa paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #3 Napisano 21 Sierpnia 2009 Jeśli masz przebieg rzędu 150tkm to również obstawiam słynną pompę paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja_ka Zgłoś #4 Napisano 21 Sierpnia 2009 Przebieg - 125.000 km. Sugerowano mi, że może to być pompa, doradzono abym zatankowała samochód do pełna (podobno pompa wtedy nie pracuje). Niestety po wyjechaniu ze stacji paliw, samochód zgasł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #5 Napisano 21 Sierpnia 2009 Nie koniecznie 150. U mnie była wymieniana na gwar. przy ok 120. Dokładnie juz nie pamietam jak w aso mówili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #6 Napisano 21 Sierpnia 2009 U mnie była wymieniana na gwar. przy ok 120. Miałeś te same objawy co koleżanka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #7 Napisano 21 Sierpnia 2009 Nie wiem jakie były objawy Jeszcze go wtedy w PL nie było. Wymiana była w DE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzEP Zgłoś #8 Napisano 29 Sierpnia 2009 Witajcie, Mam chyba podobny problem. W moim B6 2.0 TDI 140 km ( silnik BKP ) rocznik 2006 również od wczoraj dzieją się takie cuda. Wczoraj zgasł po prostu podczas jazdy w trasie. Pomoc drogowa zawiozła mnie do mojego serwisu ( auto już po gwarancji, przebieg 160 tys. ), tam niestety nic nie wykryli, komputer samochodu również nie pokazał żadnej usterki. Auto po prostu zgasło i nie chciało zapalić. W serwisie wymienili filtr paliwa i oddali auto. Ujechałem 200 metrów i sytuacja się powtórzyła. Samochód zgasł, a udało się go odpalić po kilkunastu minutach, jednak tylko na chwilę. Już mnie straszą że to wtryski.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #9 Napisano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Hej ! Przeczytajcie sobie moja historie : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46780 U mnie tez obstawiano wtryski , immo, filtr paliwa , i w koncu skonczylo sie na wymianie pompy ,ktora padla i nie dalo sie juz auta odpalic na srodku skrzyzowania we Vlissingen w Holandii:cool:. Przy wymianie pompy nalezy rowniez przeprowadzic czyszczenie baku( pewnie jest caly w oleju ) oraz wymine filtra paliwa ( u mnie byl caly zalepiony olejem od czarnosci) GrzegorzEP : u mnie np pokazywalo logi z bledu startu spowodowane przez pompe paliwa. Ale jak masz auto na gwarancji to nie wiem o co sie martwic. Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez turbojajko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzEP Zgłoś #10 Napisano 30 Sierpnia 2009 Witaj NIby trochę mnie pocieszyłeś ( bo chyba zmieściłem się w darmowej wymianie pompy w ramach akcji 20M5 ), ale z drugiej strony... auto już po gwarancji, 165 tys. przebiegu.... Jutro jestem u Wojtanowicza ( tam kupowany i serwis do końca gwarancji ), jak nie dadzą rady, to na lawetę i do Niemiec. Zaraz sobie poczytam .... ---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:20 ---------- Przeczytałem twojego posta. Trochę podobna sytuacja : jadę w piątek w trase. jakieś 60 km od domu auto nagle zwalnia, gasnie, a ja rozpędem kulam się na nabliższy parking jak na hulanodze. Wezwana pomoc drogowa wiezie mnie tam, gdzie serwisuje go od momentu jak sie skonczyła gwarancja. Tam chłopaki oglądają, podłączają - diagnoza ? - filtr paliwa. Nie mieli go, więc zamówili. W sobotę rano zadzwonili, że filtr jest, włożony, auto jeździ, sprawdzał sam kierownik serwisu. Szczęśliwy zatem pognałem wysłużoną b5 do zgorzelca i odebrałem auto. Ujechałem 200 m i zablokowałem wąską uliczkę, bo auto klękło. Znowu pomoc drogowa, teraz auto stoi w InterCar w Zgorzelcu i czeka, aż jutro rano ktoś go uruchomi. Zobaczymy, czy sobie z tym poradzą, ale pewnie zawiozę go do Goerlitz jak tylko się upewnię jutro we Wrocławiu, że to pompa. Tak czy siak, to spory defekt jak na takie auto, bo po przejechaniu 160 tys passat b5 FL, którego ujeżdża moja żona, latał jak ta lala i widywał serwis na wymianie oleju. Odzwyczaiłem się, po prostu, że auto może się zepsuć. Pozdrawiam wszystkich i głowa do góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #11 Napisano 31 Sierpnia 2009 Tak jak pisałem wcześniej są to objawy pompy paliwa. U mnie padła przy 144tys. Również skończyło się to lawetą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #12 Napisano 31 Sierpnia 2009 Heheehe te pompy padaja jak muchy. Wczoraj na piwku gadalem z jednym znajomym znajomego - kierownikiem serwisu w Audi, kolega powiedzial mi że chyba zaczenie zalecac klientom wymiane pompy wraz z paskiem rozrzadu, bo ludzie przychodza wku... ,ze im auto nie zapala na srodku drogi lub miasta . Wg niego to 80 procent takich akcji to ok 150kkm przebiegu i pompa po prostu sie rozszczelnia. Ponoc rzadko zdarza sie wymiana pompowtryskiwaczy , a jak juz to auto nie staje w polu, mozna spokojnie dojechac do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #13 Napisano 31 Sierpnia 2009 A czy wiadomo cos czy zmieniono konstrukcję pompy ? Rozleci się ta wymieniona przy ok 300 000 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #14 Napisano 31 Sierpnia 2009 Pompę w zbiorniku dwa razy poprawiano. Z tym, że nei wiadomo ile pociągnie ta najnowsza wersja:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #15 Napisano 31 Sierpnia 2009 Znaczy ta najnowsza, to z literką G w oznaczeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzEP Zgłoś #16 Napisano 31 Sierpnia 2009 Witam serdecznie, Cóż, u mnie też pompa jednak. Ale gadałem dziś z jednym gościem, który zna takiego gościa, który z kolei ożywia te pompy. Nie wiem dokładnie jak, ale podobno rozmontowuje te plastikowe elementy, które ulegają "rozpuszczeniu i rozszczelnieniu" i podobno wrzucają coś z pompy z b5FL. Coś to podejrzane, zwłaszcza że dziś serwis zawołał za nową pompe 1100 zł, a ten gość już paru osobom doprowadził do życia taką pompę za 1/4 tej ceny. Jutro widzę się i z człowiekiem, który taką pompę u siebie robił i z tym mechanikiem, który wprowadza życie w zdechłe pompy. Chyba że ktoś z was już miał podobny przypadek takiej "regeneracji" poprzez wymianę elementów plastikowych, to proszę o info. Tak czy inaczej ja też jutro będę wiedział o co kaman. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #17 Napisano 31 Sierpnia 2009 Znaczy ta najnowsza, to z literką G w oznaczeniu? Dla mojego 2.0 TDI PD tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodo Zgłoś #18 Napisano 2 Września 2009 Ale gadałem dziś z jednym gościem, który zna takiego gościa, który z kolei ożywia te pompy. nie warto, bylo pare postow na forum, gdzie magicy probowali takich manewrow ostatecznie konczacych sie wymiana na oryginal/nowke. szkoda zdrowia i nerwow, moze i zycia (jak ci pompa pojdzie przy wyprzedzaniy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #19 Napisano 10 Grudnia 2010 A orientuje sie ktos jak sie robi czyszczenie baku? Pompa jeszcze mi dziala (90tys km) ale juz mysle o profilaktyce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #20 Napisano 10 Grudnia 2010 Moim zdaniem niepotrzebnie, kontroluj tylko filtr paliwa, zacznie brunatnieć (pochłaniać olej), wtedy się zainteresuj. Problemy z odpalaniem to też jeden z ważniejszych symptomów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach