Skocz do zawartości

BOŻYDAR

  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O BOŻYDAR

  • Urodziny 14.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Napisz czego dotyczyla ta akcja? ; ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:24 ---------- Przedewszystkim to powinienes pokasowac wszystkie bledy(uprzdnio zwracjąc uwage czy nie wniosą czegoś ciekawego do sprawy) po czym wersja 1) dokonac adaptacji kierownicy od nowa(jezeli masz MF) i potem skalibrowac. Mi swiecil sie abs, esp, i kierownica po wymianie na mf i modulu z pod kiery i to pomoglo.Wspomaganie tez nie dzialalo tak w 70% U ciebie jest problem szerszy ale narazie nie wiadomo czy jest to kilka osobnych ktore sie na to sklada czy jeden ogolny. Wiec zrobienie tego nic ci nie zaszkodzi a moze wyeliminowac czesc objawow. a) Jesli miga ci kontrolka recznego to mozesz miec uszkodzony silnik "recznego" lub jego przycisk. Vag powinien to wyjasnic. 2)Wersja druga bardziej prawdopodobna to ze masz gdzies zwarcie np przy zlączu obd lub dalej za nim ale na kablach lub dalszych złączach od niego 3)Wersja to ze wyswietla sie "steering columne lock" to znaczy ze blokada ale wersja 2) tez moze to powodowac. Ja bym najpierw zajrzal na kable za obd-jezeli ok to potem zrobil wersje 1) Jezeli by nic nie pomogla to wtedy dokladniej bym zerknal głębiej na kable i szyne can, po czym zająl sie blokada kierownicy. Ale generalnie skan lub chociaz opis bledow to podstawa
  2. Witam wszystkich. A mial ktos problem z nieszczelnym gdzies układem ze gwizdalo i syczało a olej nie ciekł? Auto (95tys ori na bank) ma moc normalną ale pogwizdywalo troche o dziwo po wymianie pompowtrysku jakos zaczelo(pewnie cos naruszyli), teraz na dodatek jeszcze zaczęło syczeć/świszczeć oprócz cichego gwizdu,odgłosy te są nawet jak odpuszczam gaz po podgazowywaniu. Orientuje sie ktos co musze uszczelnić zeby tych odglosow znowu nie bylo slychac? 5tys temu nie bylo ich wogole wiec dziekuje za rady ze to normalne ze turbina gwizdze lub syczy. Chetnie wyslucham kazdej opini a najbardziej osob ktore z gwizdami lub syczeniami spotkaly sie na wlasnej skorze i sie juz same z nimi uporaly.
  3. mielke, czytalem ten link o ebc,widze ze mają niezle produkty dopasowane do roznych potrzeb i mają nawet specjalny robiony pod kątem niskiego pylenia-redstuff. Sprawdzalem narazie na allgro i sa redstuffy ale za 415zl. Ale aż tyle za klocki to nie jestem gotow dac ---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:03 ---------- Najlepsze jest to ze gadalem dzisiaj z kims kto mial textary zalozone i mowi ze pylily mu bardzo, a czytalem wczesniej na forum ze komus z trzech roznych textary najmniej pylily. Z mechaniorem znajomym gadalem i mi mowil ze ate i textary sa miekkie a takie zawsze pylą i zebym sobie hart sport kupil bo te sa twarde.... Mysle ze moze byc tak ze sa rozne wersje klockow jednej firmy mimo iz do tego samego auta tak jak w Ebc i stąd roznice zdan...
  4. O, to bardzo ciekawy głos,i sporo wnoszący, tylko skad ja ci teraz nissin wezme. Juz patrzylem na allegro to nie ma wogole tego w klockach do zadnego auta...
  5. Ate sa spoko z tego co czytalem ale producent wiedząc o nich zalozyl Jurid i Trw a Ate tylko tarcze,a w pierwszym montazu to wiadomo ze montuje najlepsze,aby auto jezdzilo bez przeszkod w okresie gwarancyjnym, zaloze sie ze pozniej na wymiane jak sie przyjezdza to juz ci nie zmontuja Juridow bo za rzadko bys serwis odwiedzal. Jednak byl ten temat juz maglowany troche w tym wątu a ja poruszyłem nową sprawę a ktora bardzo mnie interesuje, mianowicie ktore klocki najmniej pylą? ---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:52 ---------- Na razie na podstawie mojej wiedzy(ktora moze sie zmienic do zakupu) klocki przod zaloze chyba Textar a tarcze ATE ale dalej ochoczo czekam na opinie KTORE KLOCKI NAJMNIEJ PYLĄ NA PRZODZIE? bo na tylnich kolach to wiem juz z autopsji ze TRW wogole nie pylą i takie będe zakładał na tył.
  6. Wiem. Ja znalazlem za 150 czy 160 chyba. Na tyl bym zakladal bez wahania bo mam takie i nic nie pylą ale tyl nie pracuje tak jak przod.Dlatego tez producent zalozyl na przod inne niz TRW a to o czyms swiadczy... Niestety Juridow nie moge znalezc pozatym mi nie chodzi o jak najdluzszy zywot ale najmniejsze pylenie.
  7. Właśnie tez juz sie doszukalem TRW na allegro Ale dzięki kolego, jednak z tego co poczytałem to Textary chyba beda miej pyliły niż te TRW, a ty jak myślisz?
  8. Dzieki za rade ale ceny to jakies z kosmosu tam maja, u mnie w sklepie mam textara za 170 a to klocki klase wyzsze chyba. Tylko ze mnie nie interesuje ktora klasa wyzsza, lub ktore na dluzej starcza czy lepiej hamuja. Interesuje mnie ktore najmniej pylą. Ma ktos jakies doswiadczenia?
  9. Panowie,a orientuje sie ktos ktore klocki najmiej pylą? Mam alusy i widze ze z tylu mam TRW (93 tys km),z przodu jeszcze nie wiem jakie ale to własnie ich zywot dobiegł teraz konca. Te z tylu pylą koło(w sumie to prawie wogole nie pylą) ze 3 razy mniej niz przednie. Mysle wiec nad TRW choc wiem ze tylnie mniej pracuja i tez z tad ta roznica. Priorytetem dla mnie sa jak najmniej pylące klocki, (wkurza mnie ze 3 dni po myjce szare/czarne felgi z przodu a treszta auta czyste)może ktoś mial juz takie doswiadczenia i cos poleci? Interesują mnie najmniej pylące. Czytalem tez cos o klockach Ferodo ktore sa wlasnie pod tym kątem robione sa zielone i ponoć pylą na srebno-spotkal sie ktos(nawet w innym aucie) z czyms takim?
  10. Mnie generalnie interesuje to aby jak najmniej pyliły,wiec jeszcze nie wiem czy są to TRW-te zauwazyłem że są z tylu a kolo ladne czyste, w przeciwienstwie do przedniego. Wiem ze auto tylnim hamuje ze 30% dlatego zapylenie rozne moze byc inne na tej samej firmie klocka ale zawsz jakis odnosnik narazie mam. Narazie wertuje wątki i czekam na podzielenie sie opiniami odnosnie najmniej pylących klockow.
  11. pikopiko na drugim kole pewnie bedziesz mial mniej.... A jakie klocki masz z przodu?-nie pylą ci za bardzo? I wogole to czemu tu nie ma zadnych komentarzy odnosnie klockow Valeo czy Bosch?
  12. Panowie,a orientuje sie ktos ktore klocki najmiej pylą? Mam alusy i widze ze z tylu mam TRW (93 tys km),z przodu jeszcze nie wiem jakie ale to własnie ich zywot dobiegł teraz konca. Te z tylu pylą koło(w sumie to prawie wogole nie pylą) ze 3 razy mniej niz przednie. Szukam wiec na przod TRW ale ani w sklepach na miescie(okolicach tez) ani na allegro nie moge znaleźć. Priorytetem dla mnie sa jak najmniej pylące klocki, (wkurza mnie ze 3 dni po myjce szare/czarne felgi z przodu a treszta auta czyste)może ktoś mial juz takie doswiadczenia i cos poleci? ---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:29 ---------- I na czujnik(kontrolke na pulpicie) to nie patrzcie wogole, przeciez mozecie miec go wyłączony vagiem,to raz. Dwa są wadliwe kabelki abs ktore wskazuja zuzycie mimo ze klocki sa ok, mozna zrobic samemu patentem ze kontrolka zgasnie ale wtedy juz sie nie zaswieci gdy żywot klocka naprawde bedzie juz sie konczyl... Czyli nasluchiwac, i oglądac, jak sie ma alu to widac jak na dloni nawet przez te o najwiekszej ilosci lopatek(moje maja 10 a i tak widze). Jak lampka sie zaswieci to wtedy poprostu zwiększona czujność a jezeli macie stalówki to zdjąć i obejrzeć.
  13. Tak, teraz to ja wiem ze samą blokade sie wymienia a mozna nawet i sam stycznik w niej ale kiedys wymieniali całą kolumne i do tego moduł komfortu.. nieźle co? I rozumiem ze ci mówią ze online się wgrywa bo ogólnie można tak powiedzieć jeśli pobierają kod immo przez sieć z centrali aby go wgrać w blokade, ale moim zdaniem juz wgranie samego immo nie musi sie odbywać przez internet i nie koniecznie oni przez net to robią,mimo ze mogą tym samym nawet komputerem i bedac caly czas pod obd to i tak normalnym trybem go mogą ładować a online jedynie pobierać kod immo.
  14. Przeciez napisalem ze wiadomo ze w kazdym aso jest inaczej i mogą wpuszczać i znajdzie się nie jeden co był ale z reguły to nie wpuszcają chyba żeby cos pokazac. I do doradcow nic nie mam.Po cichu tez nie raz sie dogadywalem z pracownikami(ale nie z VW) na fuchy czasem nawet w serwisie lub u goscia w garazu.Ceny byly znacznie nizsze niz na pół.A ze odraza jest to co sie dziwisz skoro pada ci stycznik za 5zl w blokadzie a wymieniaja całą kolmne kierowniczą i moduł komfortu... Albo chce wymienic żarówke xenon w megane II,koszt okolo 800zl z wymiana...kupilem sobie sam za 35zl,wymiana sama 180zl,przyjezdzam 50 min do zamkniecia serwisu a oni ze nie da rady bo to trwa 1-1,5h. Trzeba wyjąć reflektor,a zeby wyjąć reflektor trzeba zdjąć zderzak.(samo to już mówi samo za siebie-zostało specjalnie tak zrobione aby nie można było wymienić samemu i żeba aso zarabiało,rozumiem że musi zarabiać ale takie coś to już kur... stwo) Nadodatek bylem jeszcze w trasie,gdzie na polskich ekspresowkach i z dwoma swiatlami nic nie widac a co dopiero z jednym.. Po przyjezdzie wymienilem sobie sam robiac to pierwszy raz w 30min! A pozniej robilem to w 15-20... tak, mam warszawa,nie czytałeś postu po ktorym to zostalo napisane? Wtedy bys rozumial.. "U was w warszawie...." to byl cytat z poprzedniego postu a później co myśle o tej wypowiedzi. A ty odczytujesz to jak by bylo bez wielokropku jako jedno zdanie z resztą ---------- Post added at 03:15 ---------- Previous post was at 03:04 ---------- A wracając do tematu,to orientuje sie ktos jak wygląda adaptacja nowej blokady kierownicy? Bo tu ktoś pisał że online adoptują. A mi sie wydaje ze online to pobierają kod immo, a później wgrywają go normalnie adoptując blokade (nie przez internet), czyli jak sie ma immo to można to samemu zrobic Vasem. Czy nie mam racji?
  15. U was w Warszawie... podjeżdża mi troche taką miejską wersją rasisty, (do tego z kompleksami) Tutaj Wojtek wszyscy traktują się równo i pomagają sobie jak w rodzinie więc radził bym dołączyć do konwencji I jak widać w Warszawie przestrzegają reguł bo to zakaz jest regulaminowy- przebywania na hali a idąc tym tropem skoro tam gdzie byłeś są tacy luźni i nie przestrzegają reguł w takim wypadku to mogą i w innym tez aby np chodzić na łatwizne....a to nie wróży niczego dobrego. Ale to nie wazne. Sory, mogles byc na hali, co kraj to obyczaj jak to mowią a i Aso innemu Aso nie rowne. Jednak piszesz kolego ze dluzszy czas byles. Mozesz byc 95% czasu a na 5min wyjdziesz lub sie odwrocisz i przez ten czas zrobią sprawę kluczową a tobie ją tak opiszą żebyś sam na własna ręke nie zrobił. Przy sprawach oczywistych jak pompowtrysk to nie mają czego ukrywać i powodu aby oczy mydlić więc wiesz.... I w Aso on line to pin/kod immo dostają a nie blokade adoptują. I potem dalej juz mając ten kod, normalnie nie przez internet adoptują kompem.Który mógł być pod obd podłączony od początku-co cie mogło zmylić. Czyli jeżeli ktoś sam potrafi zczytać immo, a wiem że da rade to zrobić, to można samemu blokade zadaptować. Taka jest moja teoria którą tu chcialem się podzielić i ją zweryfikować bo moge sie mylic. Jednak twoje agrumenty dla mnie nie są wystarczające na jej obalenie. I Aso (ogólnie rzecz biorąc bo są i to nie pojedyńcze wyjątki) to wiadomo że najlepiej sie autkiem zajmie (kwestia tylko czy warte to swojej ceny) i nie zmienia to jednak tego co napisałem wcześniej co zresztą poza Aso występuje nie rzadziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności