sipowitz Zgłoś #101 Napisano 19 Czerwca 2007 Zrobiłem mały wywiad mejlowy z jego klientami. Podobno odpady produkcyjne Skody. Takie są domysły. Poza tym wszystkie z jego manetek nie mają podobno naklejki z oznaczeniami sześcioznakowymi. piotrmag1, zrobiłeś już sobie tego tempomata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #102 Napisano 20 Czerwca 2007 Nie ma nawet pół oznaczenia ze to VW audi skoda czy seat nic....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #103 Napisano 20 Czerwca 2007 I kolejna niepochlebna opinia na temat tego cuda. Niestety, czas kupić oryginał, zważywszy, że jego cena jest niewiele wyższa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #104 Napisano 20 Czerwca 2007 Mechanicznie zainstalowane ale wisze z podlaczeniem elektrycznym jako ze opisy sa zgola sprzeczne . Ma ktos dobry opis do passata?? Navkol, mógłbym dostać tą instrukcje?\ na: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #105 Napisano 20 Czerwca 2007 Ależ bardzo proszę TUTAJ do AFNa oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #106 Napisano 20 Czerwca 2007 Po kilku godzinach walki (szukania) pelen sukces. Tempomat działa. Jak wcześniej wspomniałem tempomat (manetkę) kupiłem od Słowaka (baltic-car) wyglada tak Porównanie wychodzi gołym okiem według mnie lipa ale ..... Kolejna sprawa to ze wiązka od niego ma inne kolory przewodów i to nieco komplikuje U mnie: 2- niebieski 3 żółty/czerwony 4 i 7 - żółty 2 przewody podłączone razem 5 - biały 6 niebieski/szary wiec opisów wiele jak pewnie samochodów a ja potrzebowałem do AFN z 1998roku i jako ze opisy jakie znazłem nie były pewne, więc obciełem końcówki (wtykane do kostek) i po prostu przylutowalem do przewodów przy kostkach obie wyjete z kostek połączenie odpowiednio Przewód niebieski/czarny manetki (6) dolutowałem do czerwony/biały kostki pomarańczowej. Resztę przewodów podłączamy do kostki bialej niebieski manetki (2) z niebieskim kostki białej żółte 2x manetki (4 i 7) do czarny/żółty kostki białej żółty/czerwony manetki (3) z czerwony?żółty kostki białej biały manetki (5) czerwony/szary kostki białej Kodowanie tradycyjnie jak wszędzie jest napisane ja zrobiłem w zeszłym tygodniu I to już wszystko Powodzenia to jest naprawdę proste.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #107 Napisano 22 Czerwca 2007 wiec opisów wiele jak pewnie samochodów a ja potrzebowałem do AFN z 1998roku i jako ze opisy jakie znazłem nie były pewne, więc obciełem końcówki (wtykane do kostek) i po prostu przylutowalem do przewodów przy kostkach obie wyjete z kostek Mam juz (chyba) wszystkie elementy do zalozenia tempomatu ale im wiecej czytam i ogladam zdjec tym wiekszy metlik w glowie. Mam kilka watpliwosci: Przewody od manetki przychodza do kostki pomaranczowej ale do gniazda czy do wtyczki? Wydaje mi sie ze jest kilka rodzaji wiazek, ja mam z jednej strony wtyczke do manetki, a z drugiej strony mam 4 koncowki przypominajace te w pomaranczowym gniezdzie i jeden przewod bez zadnej koncowki. Widzialem rowniez na stronach wiazki wogole bez koncowek. Podejzewam ze sa dwie wiazki przewodow, jedna od manetki do kostki pomaranczowej i druga od kostki pomaranczowej do ECU. I jesli sie nie myle mozna pomaranczowa kostke ominac. Nastepna sprawa to podlaczenie przewodow z ECU. Tam potrzebne sa gole przewody czy jakies koncowki? Od czego jest ta biala kostka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #108 Napisano 22 Czerwca 2007 Ja wszystkie (prawie) przewody podlaczylem do kostki bialej. Wpielem sie z 5 przewodami w miejscu oznaczonym TU A tylko jeden pzewod do pomaranczowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #109 Napisano 22 Czerwca 2007 Ja wszystkie (prawie) przewody podlaczylem do kostki bialej. Wpielem sie z 5 przewodami w miejscu oznaczonym TU A tylko jeden pzewod do pomaranczowej. A skad to wiedziales, nie znalazlem opisu gdzie ktos podlaczal tempomat wlasnie do tej kostki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #110 Napisano 22 Czerwca 2007 Podesłałem mu mejla z niemiecką dokumentacją PDF instalacji tempomatu do silników AFN/AHH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #111 Napisano 22 Czerwca 2007 Podesłałem mu mejla z niemiecką dokumentacją PDF instalacji tempomatu do silników AFN/AHH. Aha to moze ja tez poprosze ta instrukcje chyba ze masz do modelu AWT. krzysztof_zaremba(at)poczta.fm. Z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #112 Napisano 22 Czerwca 2007 Ciekawe rozwiązanie wychodzi na to że w afn-ach były jakieś dwa rozwiązania bo ja w swoim podłączałem przewody do żółtej czarnej i brązowej i wszystko śmiga . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #113 Napisano 22 Czerwca 2007 mogę również poprosić schemat podłączenia tempomatu na maila [email protected] także zaopatrzyłem się w manetkę tempomatu (z tym że z setem i resetem w guziku) oraz w wiązeke od balticar i chciałbym zamontować sobie ten wypas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arecki Zgłoś #114 Napisano 24 Czerwca 2007 witam. może ktoś pomoże jak sprawdzić albo może ktoś wie czy tampomat o tym symbolu OE 1J0 953 513 będzie pasował do mojego passacika?? 99 rok, tdi 110KM. manetka wygląda jak teraz ta od kierunków tyle ze ma ON i OF przesuwane i z boku RES-SET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #115 Napisano 24 Czerwca 2007 witam. może ktoś pomoże jak sprawdzić albo może ktoś wie czy tampomat o tym symbolu OE 1J0 953 513 będzie pasował do mojego passacika?? 99 rok, tdi 110KM. manetka wygląda jak teraz ta od kierunków tyle ze ma ON i OF przesuwane i z boku RES-SET będzie pasować, zresztą cofnij parę stron w tym temacie to zobaczysz post odnośnie mantek z tempomatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #116 Napisano 24 Czerwca 2007 Wydaje mi sie ze wszystko juz zostalo powiedziane w tym temacie. Ja osobiscie nie widzialem nigdie schematu a jedynie opisy. Uscislilem opis nieco oraz przetestowalem na swpim pasku w ktorym kostki sa takie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #117 Napisano 26 Czerwca 2007 dodatek dla paska znalazłem na forum diagtronika. Opis jest krok po kroku więc myślę, że nie będzie problemu. a możesz podać linka bo szukam tego dodatku na forum diagtronika lecz niestety nie mogęznaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #118 Napisano 19 Lipca 2007 A jak to wygląda z tym biało/czerwonym kabelkiem (foto) ?? Z tego co wyczytałem z tego "hiszpańskiego" poradnika to jest to kabel zasilający. Znalazlem instrukcje montazu i fotka powyzej chyba do niej pasuje. Ma ktos dokladnego linka do "hiszpanskiego" poradnika? 1 2 3 4 5 Moze ktos wie jak podlaczyc tempomat do silnika benzynowego AWT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arecki Zgłoś #119 Napisano 25 Lipca 2007 manetki założyłem. ma ktoś jasną czytelną instrukcję montażu tzn połączenia tego tempomatu do AFN 99rok w 110 KM?? prosze o maila [email protected] dzięki z góry pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #120 Napisano 26 Lipca 2007 manetki założyłem. ma ktoś jasną czytelną instrukcję montażu tzn połączenia tego tempomatu do AFN 99rok w 110 KM?? prosze o maila [email protected]dzięki z góry pozdrawiam Jasna i czytelna instrukcja jest dwa posty wyzej, pod warunkiem ze masz oryginalna wiazke. Jesli jednak nie to: T10................T15a 2 --------------- 8 3 --------------- 9 4 --------------- 10 5 --------------- 7 7 --------------- 10 Pin numer 6 to wlasnie ten rozny dla silnika benzynowego i diesla. T10 to wtyczka do manetki tempomatu. T15a to biala w komorze silnika. Chyba ze chcesz mniej oryginalnie: link1 Ja jutro sie zabieram za montaz. UPDATE: Tempomat zamontowany i co najwazniejsze dziala. Link do opisu bedzie w moim podpisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach