zydek-z1 Zgłoś #1 Napisano 2 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam mam problem, którego nie mogę zrozumieć. passat 2.8 vr6, instalacja gazowa sekwencyjna z komputerem stag 200, próg przełączania na gaz: temperatura silnika ustawione 30 stopni, przełączanie przy 600obr/min ustawione więc na gaz przełącza szybko. problem jest taki że przy jeździe na gazie tak jakby pobiera jakąś dawkę paliwa, jeżdżąc dziennie 30km w ciągu tygodnia muszę wlać około 6l paliwa, na miesiąc tak średnio około 100-130zł wydaje na benzynkę jeżdżąc na gazie. Gdy paliwo w zbiorniku kończy się jest to odczuwalne przy jeździe na gazie (takie dziwne szarpnięcie przy około 3000obr/min na każdym biegu, tak jakby takie przydławienie przez sekundę. Spalanie gazu o.k między 12,5l-16l. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć co z tym zrobić?? Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez zydek-z1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 2 Sierpnia 2009 (edytowane) Najprawdopodobniej reduktor nie wyrabia i przełącza na Pb przy większym obciążeniu.Najlepiej podjechać do gaziarzy i podłączyć pod kompa sprawdzić jak spada ciśnienie pod obciążeniem. Edytowane 2 Sierpnia 2009 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #3 Napisano 2 Sierpnia 2009 jaki reduktor przecież to sekwencja nie ma żadnego reduktora a instalacja ma niecałe 2 miesiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #4 Napisano 2 Sierpnia 2009 jaki reduktor przecież to sekwencja nie ma żadnego reduktora No jak może nie być kolego. Takie okrągłe i wygląda jak jeż bo do niego idą przewody wodne i gazowe + elektrozawór i zapewne jakiś czujnik temp. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #5 Napisano 2 Sierpnia 2009 ale on chodzi cały czas na gazie i nie przełącza na benzynę bo jak by przełączył to pika w tej centralce i miga dioda a u mnie cały czas świeci. ale bywa tak że jak już naprawdę sucho w zbiorniku, co żadko się zdaża to wtedy przy wyższych obrotach właśnie piuknie i przełącza na pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #6 Napisano 2 Sierpnia 2009 (edytowane) ale on chodzi cały czas na gazie i nie przełącza na benzynę bo jak by przełączył to pika w tej centralce Nie wiem jak jest w stagu 200, ale stag300 podpiera się benzyną bez wiedzy użytkownika gdy braknie ciśnienia w reduktorze. W twoim przypadku może przełączać na pb przy 3000obr/min Edytowane 2 Sierpnia 2009 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #7 Napisano 3 Sierpnia 2009 Zaznacz opcję'' wyłącz przy pierwszym'' i pb będzie pobierał tylko do rozruchu i rozgrzania do zaprogramowanej temp:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #8 Napisano 3 Sierpnia 2009 A ja czegoś tu nie rozumiem . Czy pisząc posty w dziale gazowym nie można napisać co ma się zamontowane ?? Skąd niby mamy wiedzieć kto co ma ? Do stag200 można dorzucić dokładnie wszystko . Jak ktoś nie wie co ma to niech fotki wstawi , to sobie zgadniemy. Można w ciemno zgadnąć że kolega ma czerwone valteki albo niebieskie raile i alaskę do "170KM" i niby jak to ma działać. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #9 Napisano 3 Sierpnia 2009 dzięki kolego jest "wyłącz przy pierwszym" . mam nadzieję że problem z głowy. zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #10 Napisano 3 Sierpnia 2009 Jeżeli reduktor czy wtryski nie wyrabiaja obciazenia to albo wymiana na większe albo wspomaganie benzyna co wyłączyłes:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #11 Napisano 3 Sierpnia 2009 mam pytanko a jaki ustawić czas błedu ciśniena??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #12 Napisano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) Niestety problem nie będzie z głowy,jedynie będziesz świadom że jedziesz na Pb.Co tam masz pod machą oprócz staga.Ustaw 300 ms. Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #13 Napisano 3 Sierpnia 2009 o.k wszystko chodzi mam nadzieję że nie będzie pił paliwa tak dużo. przy bucie ciśnienie spadało do 0,6-0,5 a ustawione minimalne było 0,98 i dlatego połykał paliwo. tak mi się na logikę wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #14 Napisano 3 Sierpnia 2009 Czyli reduktor do wymiany,nie ma prawa spaść aż tak nisko,choć w KME to norma-a niby ma do 230KM silver. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #15 Napisano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) W moim vr6 zamontowałem zeta S, to jest minimum do tego silnika. ---------- Post added at 08:09 ---------- Previous post was at 08:01 ---------- Daj foto komory silnika, tak żeby było widać jak masz zamontowany reduktor, vr6 ma jedno słabe miejsce pod które gazownicy lubią podłączać ogrzewanie reduktora, tzn że może masz dobry reduktor ale źle podłączony Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #16 Napisano 4 Sierpnia 2009 przy bucie ciśnienie spadało do 0,6-0,5 a ustawione minimalne było 0,98 jak mozna to cisnienie sprawdzic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #17 Napisano 4 Sierpnia 2009 musisz mieć interfejs i laptopa, no i program - zależy jaki masz komputer sterujący gazem bo program może inny niż mój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #18 Napisano 5 Sierpnia 2009 Na zdjęciach widać błąd "drut teamu",kto zgadnie jaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #19 Napisano 5 Sierpnia 2009 Na zdjęciach widać błąd "drut teamu",kto zgadnie jaki? Centralkę kompa za blisko parownika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #20 Napisano 5 Sierpnia 2009 Myślę że chodzi o czujnik pomiarowy przed filtrem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach