faren Zgłoś #1 Napisano 29 Lipca 2009 (edytowane) W moim passacie jest fabryczny centralny zamek i chciałbym go doposażyć w sterowanie pilotem.Kupiłem zestaw(centralka+dwa piloty+schemat).Próbowałem ustalić przewody które zasilają pompę centralnego zamka i z moich ustaleń wynika że: czerwony-stały+12v, brązowy-masa, niebiesko żółty-zamek przedni prawy(jak jest otwarty to na zacisku pompy jest+12v), niebieski-zamek tył prawy( j.w +12v) niebiesko czarny-zamek tył lewy(j.w.+12v) żółty stały +12v czarny stacyjka +12v czarno żółty ??? czarno biały ??? czerwono żółty ??? Przepraszam za słabą jakość schematu.Dodaje drugi plik, tym razem chyba lepszy. Może się mylę przy moich ustaleniach więc proszę o pomoc.Dodam jeszcze schemat sterownika bo nie wiem którego się trzymać(są trzy różne).Z góry dziękuję za pomoc. IMG.pdf Edytowane 2 Sierpnia 2009 przez faren Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cavo Zgłoś #2 Napisano 29 Lipca 2009 kolego jeśli potrzebujesz pomocy w tym temacie to masz tu dane do mojego kuzyna-napisz, powinien Ci pomoc, tylko musisz troszkę poczekać na odpowiedź: [email protected] lub gg:7999939 napisz mu, że jesteś od Sławka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #3 Napisano 29 Lipca 2009 (edytowane) Ten schemat jest trochę za mały, nic nie można odczytać. Przeczytaj ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47377. Było w nim poruszane o podłączeniu centralki na pilota. Ale jak piszesz o zamkach przedni lewy, tylny itd., to nie ma to znaczenia. Liczą się te przewody które idą od zamka kierowcy i dają sygnał na otwieranie/zamykanie, a są to zielony i szary, ale sprawdź który otwiera, a który zamyka. Nie jestem pewien, czy w B3 jest tak samo. Jak możesz to daj schemat większy . Edytowane 29 Lipca 2009 przez RAFAL10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 29 Lipca 2009 Zamontuj centralkę przy oryginalnej pompce centralnego, musisz wybrac opcje sterowanie minusem jeśli masz, w pasku są siłowniki pneumatyczne, wiec całe sterownie to obroty pompki , zresztą po co ja tu piszę było tyle tematów TUTAJ masz jeden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #5 Napisano 29 Lipca 2009 lebow, w Passacie jest sterowanie PLUSEM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 29 Lipca 2009 A to przez to że wszystkiego nie pamiętam ,zacząłem sie niepotrzebnie rozpisywać,po to jest to forum aby wklepać w szukaj co chcę wiedzieć a nie zaprzątać sobie głowy takimi tam...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #7 Napisano 29 Lipca 2009 Dokładnie, sterowanie plusem, można zostawić krótki impuls (0,5s) jak do zamków z siłownikami elektrycznymi, działa normalnie. Nie mogę odczytać z Twojego schematu ale jeśli będziesz podłączał kierunkowskazy i masz tylko jeden kabelek na wyściu ze sterownika do kierunków to musisz zastosować dwie diody prostownicze 3A, aby nie mrugały zawsze wszystkie kieruki razem . Kieruj się opisem w linku podanym wcześniej :http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47377 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #8 Napisano 29 Lipca 2009 A ja polecam mój temat, który znajduje się w dziale warsztat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #9 Napisano 31 Lipca 2009 Wstaw przekaźniki (włączające obwód podobne jak np. przy światłach), , ja tam mam przy domykaniu szyb musiałem zamienić minus na plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TUREK (SP7GTU) Zgłoś #10 Napisano 19 Października 2009 Witam!!!. Mam mały problem po dołożeniu centralki centralnego zamka. Kupiłem ten model:http://allegro.pl/item772132188_sterownik_central_zamka_kierunki_dodatkowy_kanal.html zamontowałem przy pomce w bagaźniku. Sterownik zamyka i otwiera, podłączyłem kierunki przez diody lecz po zamknięciu auta kierunki migają przez cały czas. Czym to może być spowodowane???. Gdzie szukać przyczyny???. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #11 Napisano 19 Października 2009 Witam!!!. Mam mały problem po dołożeniu centralki centralnego zamka. Kupiłem ten model:http://allegro.pl/item772132188_ster...owy_kanal.html zamontowałem przy pomcew bagaźniku. Sterownik zamyka i otwiera, podłączyłem kierunki przez diody lecz po zamknięciu auta kierunki migają przez cały czas. Czym to może być spowodowane???. Gdzie szukać przyczyny???. Może po prostu wciskasz przez przypadek przycisk funkcji Panic? Ta funkcja działa właśnie na takiej zasadzie, że kierunki migają cały czas, ma to niby pomóc w znalezieniu auta na parkingu. Sprawdź jeszcze raz połączenia, bo może coś pomieszałeś z tymi kierunkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TUREK (SP7GTU) Zgłoś #12 Napisano 20 Października 2009 podłączyłem żółty i żółto - czarny z plusem, biały i biało - czarny do sterowania, niebieski przez diody do kierunków. Wiadomo czarny - masa, czerwony do plusa, zostały wolne pomarańczowy i pomarańczowo biały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach