Skocz do zawartości

TUREK (SP7GTU)

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O TUREK (SP7GTU)

  • Urodziny 25.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec Św

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Rada jest taka!!!!. Niech producenci obniżą ceny sprzedaży i marże to ludzie więcej będą kupować firmowych produktów. My będziemy zadowoleni i oni więcej zarobią.
  2. Udało się to mi wyciągnąć. Czy na końcu tej rurki to jest jakiś oring, bo u mnie nie było?.
  3. Witam!!!!. Od pewnego czasu poci mi się spod rurki bagnetu która wchodzi w blok silnika. Odma jest drożna, bo sprawdziłem już to. Mam pytanie jak zdemontować tą rurkę ?. Ponieważ próbowałem ją wyciągnąć do góry i odkręcić i nic to nie dało.
  4. Ja mam BLOSA i nie chcę nic więcej w tym samochodzie. Tak jak ci piszą, w tym silniku mikser to porażka.
  5. OK. REMEK - "Bazgram w wątku":). Też się namordowałem aby wyjąć tą chłodniczkę, a zrobienie tego bez rozpięcia węży nie jest możliwe bo blokują. Próbowałem tak zrobić. Mnie udało się wyjąć chłodniczkę bez wykręcania tego krócca choc nie było łatwo. Pozdrawiam i cieszę się że mogłem pomóc.
  6. JACU6/6 Nad filtrem też miałem czysto, gdyby był w oleju to każdy by wiedział i nie było by tematu.
  7. Dopiero odpisałem na Forum Golfa, ale widzę że i tu są te same problemy. Więc wkleję to co opisałem: "Nie piszcie koledze głupot że, bagnetem wyleciał olej. Odkręć filtr oleju, spuść płyn chłodniczy - rozepnij wężę które dochodźą do chłodnicznki oleju (ta część nad filterm). Od spodu masz nakrętkę chyba na klucz 27, odkęć ją i ściągnij chłodniczkę. Na górze jest oring gumowy, który ze starości napewno stwardniał i pękł. Weż sobie go na wzór razem z chłodniczką i jedż do sklepu gdzie sprzedają paski klinowe itp itd - na miejscu ci dopasują koszt około 1.50zł. Przerabiałem to w Listopadzie zeszłego roku. Pozdrawiam".
  8. Ja też mogę ci polecić 2E. Jak przesiadałem się z innego auta to szukałem tylko Passata i to 1.8 - teraz wiem że bym żałował gdybym znalazł w takim stanie jak mój. Ceny części są śmiesznie tanie i prosty do naprawy jak lubisz dłubać. Co do gazu do tego silnika to tylko BLOS i problemy się skończyły(falowanie obrotów i brak mocy), kupiłem go z mikserem i 1 gen(masakra). Pozdrawiam i śmiało kupuj 2E.
  9. A ja napiszę ci swoją receptę na te silniki zasilane LPG - "BLOS".
  10. podłączyłem żółty i żółto - czarny z plusem, biały i biało - czarny do sterowania, niebieski przez diody do kierunków. Wiadomo czarny - masa, czerwony do plusa, zostały wolne pomarańczowy i pomarańczowo biały
  11. Witam!!!. Mam mały problem po dołożeniu centralki centralnego zamka. Kupiłem ten model:http://allegro.pl/item772132188_sterownik_central_zamka_kierunki_dodatkowy_kanal.html zamontowałem przy pomce w bagaźniku. Sterownik zamyka i otwiera, podłączyłem kierunki przez diody lecz po zamknięciu auta kierunki migają przez cały czas. Czym to może być spowodowane???. Gdzie szukać przyczyny???.
  12. Załuż BLOSA tak jak ci radzą!!!. Ja mam od 2 Lat w swoim i zero problemów, w mieście pali mi 10-11L a w trasie 8,5 do 10L w zależności jak go poganiam. Nie zapomnij o przestawieniu zapłonu o 2 stopnie do przodu i regulacji na analizatorze spalin a twoje problemy się skończą. Montaż blosa do tego silnika jest banalnie prosty i fotoporada znajduje się na Forum więc sobie napewno poradzisz.
  13. Jak bardzo ci dymi na gazie i jeśli dysponujesz kanałem to wejdź pod Auto i poruszaj za ostatni tłumik. Jeśli usłyszysz przelewanie się wody i poczujesz że tłumik jest bardzo ciężki to weź wiertarkę i wiertło 3,4 mm i zrób małą dziurkę w najniźszym miejscu ostatniego tłumika. Ja tak zrobiłem i pomogło.
  14. . Na oko to chłop.......?. Ja mam na lampę przyśpieszony 8st i obrotomierz pokazuje 950.
  15. Czyli wszystko jasne!!!!!. Sprawdź czy klapka w przepływomierzu przypadkiem nie zaciera gdzieś o ścianki bo to jest najprawdopodobniej przyczyną, po strzale. Blosa montujesz w rurę dolotową. Montaż polega na przecięciu jej i włożeniu Blosa, poskręcania tego opaskami. Oczywiście demontujesz mikser i klapę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności