-
Liczba zawartości
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O TUREK (SP7GTU)
- Urodziny 25.09.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostrowiec Św
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
TUREK (SP7GTU) obserwuje zawartość → Jak jest "zimny" nie jedzie na LPG, Kupiłem wahacz - pytanie czy jest on nowy czy regenerowany?, Cieknie olej spod rurki bagnetu oleju. i oraz 6 innych
-
Kupiłem wahacz - pytanie czy jest on nowy czy regenerowany?
TUREK (SP7GTU) odpowiedział Gajdzi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Rada jest taka!!!!. Niech producenci obniżą ceny sprzedaży i marże to ludzie więcej będą kupować firmowych produktów. My będziemy zadowoleni i oni więcej zarobią. -
Cieknie olej spod rurki bagnetu oleju.
TUREK (SP7GTU) odpowiedział TUREK (SP7GTU) → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Udało się to mi wyciągnąć. Czy na końcu tej rurki to jest jakiś oring, bo u mnie nie było?. -
Witam!!!!. Od pewnego czasu poci mi się spod rurki bagnetu która wchodzi w blok silnika. Odma jest drożna, bo sprawdziłem już to. Mam pytanie jak zdemontować tą rurkę ?. Ponieważ próbowałem ją wyciągnąć do góry i odkręcić i nic to nie dało.
-
Ja mam BLOSA i nie chcę nic więcej w tym samochodzie. Tak jak ci piszą, w tym silniku mikser to porażka.
-
OK. REMEK - "Bazgram w wątku":). Też się namordowałem aby wyjąć tą chłodniczkę, a zrobienie tego bez rozpięcia węży nie jest możliwe bo blokują. Próbowałem tak zrobić. Mnie udało się wyjąć chłodniczkę bez wykręcania tego krócca choc nie było łatwo. Pozdrawiam i cieszę się że mogłem pomóc.
-
JACU6/6 Nad filtrem też miałem czysto, gdyby był w oleju to każdy by wiedział i nie było by tematu.
-
Dopiero odpisałem na Forum Golfa, ale widzę że i tu są te same problemy. Więc wkleję to co opisałem: "Nie piszcie koledze głupot że, bagnetem wyleciał olej. Odkręć filtr oleju, spuść płyn chłodniczy - rozepnij wężę które dochodźą do chłodnicznki oleju (ta część nad filterm). Od spodu masz nakrętkę chyba na klucz 27, odkęć ją i ściągnij chłodniczkę. Na górze jest oring gumowy, który ze starości napewno stwardniał i pękł. Weż sobie go na wzór razem z chłodniczką i jedż do sklepu gdzie sprzedają paski klinowe itp itd - na miejscu ci dopasują koszt około 1.50zł. Przerabiałem to w Listopadzie zeszłego roku. Pozdrawiam".
-
Doradzcie jaki wybrać silnik do passata ?
TUREK (SP7GTU) odpowiedział temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ja też mogę ci polecić 2E. Jak przesiadałem się z innego auta to szukałem tylko Passata i to 1.8 - teraz wiem że bym żałował gdybym znalazł w takim stanie jak mój. Ceny części są śmiesznie tanie i prosty do naprawy jak lubisz dłubać. Co do gazu do tego silnika to tylko BLOS i problemy się skończyły(falowanie obrotów i brak mocy), kupiłem go z mikserem i 1 gen(masakra). Pozdrawiam i śmiało kupuj 2E. -
przeniesienie mixera blizej przepustnicy
TUREK (SP7GTU) odpowiedział anprzybylo → na temat → Instalacja gazowa
A ja napiszę ci swoją receptę na te silniki zasilane LPG - "BLOS". -
Radiowe sterowanie centralnym zamkiem
TUREK (SP7GTU) odpowiedział faren → na temat → Elektryka, oświetlenie
podłączyłem żółty i żółto - czarny z plusem, biały i biało - czarny do sterowania, niebieski przez diody do kierunków. Wiadomo czarny - masa, czerwony do plusa, zostały wolne pomarańczowy i pomarańczowo biały -
Radiowe sterowanie centralnym zamkiem
TUREK (SP7GTU) odpowiedział faren → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam!!!. Mam mały problem po dołożeniu centralki centralnego zamka. Kupiłem ten model:http://allegro.pl/item772132188_sterownik_central_zamka_kierunki_dodatkowy_kanal.html zamontowałem przy pomce w bagaźniku. Sterownik zamyka i otwiera, podłączyłem kierunki przez diody lecz po zamknięciu auta kierunki migają przez cały czas. Czym to może być spowodowane???. Gdzie szukać przyczyny???. -
Załuż BLOSA tak jak ci radzą!!!. Ja mam od 2 Lat w swoim i zero problemów, w mieście pali mi 10-11L a w trasie 8,5 do 10L w zależności jak go poganiam. Nie zapomnij o przestawieniu zapłonu o 2 stopnie do przodu i regulacji na analizatorze spalin a twoje problemy się skończą. Montaż blosa do tego silnika jest banalnie prosty i fotoporada znajduje się na Forum więc sobie napewno poradzisz.
-
Jak bardzo ci dymi na gazie i jeśli dysponujesz kanałem to wejdź pod Auto i poruszaj za ostatni tłumik. Jeśli usłyszysz przelewanie się wody i poczujesz że tłumik jest bardzo ciężki to weź wiertarkę i wiertło 3,4 mm i zrób małą dziurkę w najniźszym miejscu ostatniego tłumika. Ja tak zrobiłem i pomogło.
-
. Na oko to chłop.......?. Ja mam na lampę przyśpieszony 8st i obrotomierz pokazuje 950.
-
Czyli wszystko jasne!!!!!. Sprawdź czy klapka w przepływomierzu przypadkiem nie zaciera gdzieś o ścianki bo to jest najprawdopodobniej przyczyną, po strzale. Blosa montujesz w rurę dolotową. Montaż polega na przecięciu jej i włożeniu Blosa, poskręcania tego opaskami. Oczywiście demontujesz mikser i klapę.