Skocz do zawartości
szuwax

Montaż halogenów B5 FL

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

 

W sumie halogeny mam już założone, ale nie przeze mnie. Halogeny zakładał mi elektryk i działają na zasadzie, że po przekręceniu kluczyka zapalają się halogeny jako dzienne, a po zapaleniu świateł pozycyjnych gasną i działają "normalnie ", czyli zapalają się dopiero po pociągnięciu włącznika do siebie.

 

Instalacja jest na przekaźnikach od audi ( 2szt ) 646/ 4H0951253C

 

I teraz pytanie, jak przerobić tą instalację, żeby światła działały tak jak w oryginalne, czyli włączały się tylko po pociągnięciu włącznika do siebie? Czy mogę zostawić te przekaźniki czy musze kupić uniwersalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie z innej beczki.

 

mialem ori halogeny w lampach ale poprzedmi wlasciciel zalozyl depo soczewki a w nich nie ma halogenów. kupilem halogeny w kratki i teraz moje pytanie:

 

który z kabli idących do reflektora jest kablem od halogenów żebym mógł sie pod nie wpiąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wtyczce masz 5 pionów, a w lampie tylko cztery. Zobacz który pin z wtyczki nie ma pary - on jest od halogenow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bodajże zielono - jakiśtam.... Ale głowy teraz urąbać nie dam:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcem zakładać nowego tematu, więc spytam się tutaj , które to są konkretne kable od halogenów , interesuje mnie który kabel odpowiada za lewy a który za prawy halogen . Niby od halogenów jest przewód biało zielony , ale przy nogach w kostkach takiego nie mogę znaleźć , z drugiej strony przy włączniku świateł kable od halogenów to zielono szary , i żółto czarny , bynajmniej po odłączeniu halogeny się nie zapalały. Chcem podłaczyć doświetlanie zakrętów i tylko te dwa kable od halogenów mnie powstrzymują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

p-mgielne.jpg

wg schematu:

- biało-żółty wychodzący z włącznika do przekaźnika

-od przekaźnika do halogrnów biało-zielone.

 

I chyba nie ma podziału na prawy/lewy halogen. Pewnie dająn napiecie na jeden zaświeci także drugi więc trzeba bedzie zastosować diody jednokierunkowe w obwodzie (ale to tylko moje podejżenia;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja sie podepne

co zmostkowac aby halogeny sie nie wylaczaly gdy przelacze swiatla na drogowe

przerobilem w moim pastuchu halogeny w zderzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kajos ze schematu wygląda to tak jakby z przekaźnika halogenów (na schemacie nr 36) trzeba było odpiąć biało-czarny przewód bo on ma połączenie z drogowymi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kajos ze schematu wygląda to tak jakby z przekaźnika halogenów (na schemacie nr 36) trzeba było odpiąć biało-czarny przewód bo on ma połączenie z drogowymi

 

dzieki :ok

wprawdzie nie przygladalem sie dokladnie temu schematowi ale po swietach popatrze w skrzynke

:D

ale jak sie tak dokladnie dojrzalem to wynika z tego ze ten przekaznik jest tylko po to zeby odlaczac halogeny gdy wlaczy sie sw drogowe

w takim razie caly pobor pradu idzie przez wlacznik swiatel

Edytowane przez kajos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wg schematu:

- biało-żółty wychodzący z włącznika do przekaźnika

-od przekaźnika do halogrnów biało-zielone.

 

I chyba nie ma podziału na prawy/lewy halogen. Pewnie dająn napiecie na jeden zaświeci także drugi więc trzeba bedzie zastosować diody jednokierunkowe w obwodzie (ale to tylko moje podejżenia )

 

dzięki , w środę oblukam :) Fakt , w zestawie są dwie diody .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak , dopiero dzisiaj miałem okazję zaglądnąć do auta i tak : po wyjęciu przekaźnika nr.370 halogeny zgasły , po sprawdzeniu co za kable są w tej wtyczce co przekaźnik , to mam dwa przewody , biało zielony i czarno żółty , innych przewodów nie ma , a jak odciąłem kabel biało zielony to halogeny dalej się paliły , więc teraz już nie wiem co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kajos ze schematu wygląda to tak jakby z przekaźnika halogenów (na schemacie nr 36) trzeba było odpiąć biało-czarny przewód bo on ma połączenie z drogowymi

 

 

dzis sie wzialem za to wiec jest tak

przekaznik jest tylko po to zeby wylaczal zasilanie gdy sw drogowe sie wlacza

odciecie przewodu spowodowalo ze wcale przeciwmgielnych nie bylo

 

trzeba poprostu zmostkowac grube przewody co oda do przekaznika

ja to zmostkowalem przekaznik zeby nie ingerowac w instalacje elektryczna

 

teraz gdy wlacze przeciwmgielne swieca caly czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a mógłby ktoś dodać zdjęcie z zaznaczonym tym złączem/zaciskiem nr 30? Przygotowuje się do montażu halogenów, mniej więcej już wiem co gdzie i jak, ale nie kojarzę gdzie podłączyć to zasilanie. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zdejmiesz osłone pod kierownica to nie da soie go niezauważyć

zaraz nad podstopnicą

 

65883d1267668692-stri-smoke-lense-boost-gauge-installation-75x_black_yellow_distrocenter.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wiązkę wyciągniętą z passata więc powinno byc p&p, ale widzę że kable w ogóle nijak się mają do schematów. Stąd pytanie do Was, dlaczego 30 i 86 w przekaźniku są sparowane? A masa - biało czarny jest zakończony konektorkiem? Do niego przyklejono również na taśmie bezpiecznik więc to był plus. Coś jest pokombinowane wg.mnie. uploadfromtaptalk1458499950729.jpg

uploadfromtaptalk1458499911820.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia powiem tak o tym zestawie. Zamiennik kratki zderzaka do paska kosztuje nie wiele ale za dokładnie wykonany nie jest i czasami cięzko go dopasować jak większośc tanich zamienników, dobre światła led dzienne kosztują od 150 zł w górę tak żeby się nie denerwować szumami w radiu mruganiami zakłóceniami w cb. Auto mam z 5 lat i może z 3 godziny używałem halogeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co te halogeny ? kratke ori kupisz za 40 zyko zasztuke , dobre ledy philipsa 220-340 zł , troche rzezby przy kratkach i smigasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Wygląda to strasznie tandetnie... A Co myślicie o module świateł dlugich 30% mocy? Na allegro sa takie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja własnie taki moduł założył do długich bo po 4 latach jazdy i 2 zestawach led wywaliłem ten syf. Długie 30 % jest ok. W miarę wygląda nie wariuje elektronika a z legalnością to jak i z hidami jak trafisz na uja to jest problem.Lampy nie mają homologacji na drl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności