stryjek Zgłoś #201 Napisano 11 Września 2014 hej, W sumie halogeny mam już założone, ale nie przeze mnie. Halogeny zakładał mi elektryk i działają na zasadzie, że po przekręceniu kluczyka zapalają się halogeny jako dzienne, a po zapaleniu świateł pozycyjnych gasną i działają "normalnie ", czyli zapalają się dopiero po pociągnięciu włącznika do siebie. Instalacja jest na przekaźnikach od audi ( 2szt ) 646/ 4H0951253C I teraz pytanie, jak przerobić tą instalację, żeby światła działały tak jak w oryginalne, czyli włączały się tylko po pociągnięciu włącznika do siebie? Czy mogę zostawić te przekaźniki czy musze kupić uniwersalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakiCMG Zgłoś #202 Napisano 19 Września 2014 ja mam pytanie z innej beczki. mialem ori halogeny w lampach ale poprzedmi wlasciciel zalozyl depo soczewki a w nich nie ma halogenów. kupilem halogeny w kratki i teraz moje pytanie: który z kabli idących do reflektora jest kablem od halogenów żebym mógł sie pod nie wpiąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #203 Napisano 20 Września 2014 We wtyczce masz 5 pionów, a w lampie tylko cztery. Zobacz który pin z wtyczki nie ma pary - on jest od halogenow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #204 Napisano 20 Września 2014 Bodajże zielono - jakiśtam.... Ale głowy teraz urąbać nie dam:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #205 Napisano 21 Grudnia 2014 Nie chcem zakładać nowego tematu, więc spytam się tutaj , które to są konkretne kable od halogenów , interesuje mnie który kabel odpowiada za lewy a który za prawy halogen . Niby od halogenów jest przewód biało zielony , ale przy nogach w kostkach takiego nie mogę znaleźć , z drugiej strony przy włączniku świateł kable od halogenów to zielono szary , i żółto czarny , bynajmniej po odłączeniu halogeny się nie zapalały. Chcem podłaczyć doświetlanie zakrętów i tylko te dwa kable od halogenów mnie powstrzymują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #206 Napisano 21 Grudnia 2014 wg schematu: - biało-żółty wychodzący z włącznika do przekaźnika -od przekaźnika do halogrnów biało-zielone. I chyba nie ma podziału na prawy/lewy halogen. Pewnie dająn napiecie na jeden zaświeci także drugi więc trzeba bedzie zastosować diody jednokierunkowe w obwodzie (ale to tylko moje podejżenia;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #207 Napisano 21 Grudnia 2014 to ja sie podepne co zmostkowac aby halogeny sie nie wylaczaly gdy przelacze swiatla na drogowe przerobilem w moim pastuchu halogeny w zderzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #208 Napisano 22 Grudnia 2014 kajos ze schematu wygląda to tak jakby z przekaźnika halogenów (na schemacie nr 36) trzeba było odpiąć biało-czarny przewód bo on ma połączenie z drogowymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #209 Napisano 22 Grudnia 2014 (edytowane) kajos ze schematu wygląda to tak jakby z przekaźnika halogenów (na schemacie nr 36) trzeba było odpiąć biało-czarny przewód bo on ma połączenie z drogowymi dzieki :ok wprawdzie nie przygladalem sie dokladnie temu schematowi ale po swietach popatrze w skrzynke ale jak sie tak dokladnie dojrzalem to wynika z tego ze ten przekaznik jest tylko po to zeby odlaczac halogeny gdy wlaczy sie sw drogowe w takim razie caly pobor pradu idzie przez wlacznik swiatel Edytowane 22 Grudnia 2014 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #210 Napisano 22 Grudnia 2014 wg schematu:- biało-żółty wychodzący z włącznika do przekaźnika -od przekaźnika do halogrnów biało-zielone. I chyba nie ma podziału na prawy/lewy halogen. Pewnie dająn napiecie na jeden zaświeci także drugi więc trzeba bedzie zastosować diody jednokierunkowe w obwodzie (ale to tylko moje podejżenia ) dzięki , w środę oblukam Fakt , w zestawie są dwie diody . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #211 Napisano 29 Grudnia 2014 A więc tak , dopiero dzisiaj miałem okazję zaglądnąć do auta i tak : po wyjęciu przekaźnika nr.370 halogeny zgasły , po sprawdzeniu co za kable są w tej wtyczce co przekaźnik , to mam dwa przewody , biało zielony i czarno żółty , innych przewodów nie ma , a jak odciąłem kabel biało zielony to halogeny dalej się paliły , więc teraz już nie wiem co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #212 Napisano 15 Stycznia 2015 kajos ze schematu wygląda to tak jakby z przekaźnika halogenów (na schemacie nr 36) trzeba było odpiąć biało-czarny przewód bo on ma połączenie z drogowymi dzis sie wzialem za to wiec jest tak przekaznik jest tylko po to zeby wylaczal zasilanie gdy sw drogowe sie wlacza odciecie przewodu spowodowalo ze wcale przeciwmgielnych nie bylo trzeba poprostu zmostkowac grube przewody co oda do przekaznika ja to zmostkowalem przekaznik zeby nie ingerowac w instalacje elektryczna teraz gdy wlacze przeciwmgielne swieca caly czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #213 Napisano 6 Listopada 2015 Panowie, a mógłby ktoś dodać zdjęcie z zaznaczonym tym złączem/zaciskiem nr 30? Przygotowuje się do montażu halogenów, mniej więcej już wiem co gdzie i jak, ale nie kojarzę gdzie podłączyć to zasilanie. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #214 Napisano 6 Listopada 2015 jak zdejmiesz osłone pod kierownica to nie da soie go niezauważyć zaraz nad podstopnicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #215 Napisano 20 Marca 2016 Dostałem wiązkę wyciągniętą z passata więc powinno byc p&p, ale widzę że kable w ogóle nijak się mają do schematów. Stąd pytanie do Was, dlaczego 30 i 86 w przekaźniku są sparowane? A masa - biało czarny jest zakończony konektorkiem? Do niego przyklejono również na taśmie bezpiecznik więc to był plus. Coś jest pokombinowane wg.mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #216 Napisano 10 Grudnia 2016 Witam, panowie a co powiecie na taki zestaw? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6634733236 Moze ktos juz ma cos takiego w swoim autku? Prosze o opinie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #217 Napisano 11 Grudnia 2016 Z własnego doświadczenia powiem tak o tym zestawie. Zamiennik kratki zderzaka do paska kosztuje nie wiele ale za dokładnie wykonany nie jest i czasami cięzko go dopasować jak większośc tanich zamienników, dobre światła led dzienne kosztują od 150 zł w górę tak żeby się nie denerwować szumami w radiu mruganiami zakłóceniami w cb. Auto mam z 5 lat i może z 3 godziny używałem halogeny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #218 Napisano 11 Grudnia 2016 po co te halogeny ? kratke ori kupisz za 40 zyko zasztuke , dobre ledy philipsa 220-340 zł , troche rzezby przy kratkach i smigasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilson_92 Zgłoś #219 Napisano 14 Grudnia 2016 Fakt. Wygląda to strasznie tandetnie... A Co myślicie o module świateł dlugich 30% mocy? Na allegro sa takie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #220 Napisano 14 Grudnia 2016 Ja własnie taki moduł założył do długich bo po 4 latach jazdy i 2 zestawach led wywaliłem ten syf. Długie 30 % jest ok. W miarę wygląda nie wariuje elektronika a z legalnością to jak i z hidami jak trafisz na uja to jest problem.Lampy nie mają homologacji na drl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach