Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pasacika który ma przejechane 13000 km silnik 2.0 TDI 140 KM Common Rail. problem polega na tym, że gdy silnik jest zimny jade na 2 biegu z prędkością 20 km/h silnik szarpie!!!

byłem z ta usterka u dealera, bo autko ma gwarancje, pan po podłączeniu do komputera stwierdził, że żadnej usterki nie ma, odbyliśmy jazdę próbną- no i wszystko było oki-bo silnik był ciepły.

dogadaliśmy się,że napisze do importera informacje z zapytaniem co to jest???

po kilku dniach importer odpisał, że usterka tkwi w oprogramowaninu, które musi byc wgrane najnowsze do tego silnika.

kolejna wizyta w servisie i Panowie stwierdzili, że oprogramowanie jest od nowości wgrane najnowsze, diagnoza komputerowa niczego nie wykazuje, jazda próbna też i Pan stwierdził, że wszystko jest OKI!!!!

Po powrocie do domu i porannym rozruchu auta oczywiście utwierdziłem sie w przekonaniu, że coś jest nie TAK, bo silnik szarpie.

Zastanawiam sie zatem co dalej, i czy ktoś miał podobny problem???

Usterka pewnie tkwi w układzie zasilania-który jak wiadomo idealny nie jest???

Pozdrawiam i dzięki za informacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobną sytuację z silnikiem 1.6 FSI, też szarpie na dwójce szczególnie na nierównościach. Ciężko jest też wyczuć sprzęgło, często szarpie i to w szczególności na wyższych biegach. przypuszczam, że wina leży po stronie koła dwumasowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przypuszczam, że wina leży po stronie koła dwumasowego.
tylko ze Ty nie masz diesla zeby miec kolodwumasowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie jestem pewien czy mam dwumasa, ale wiem, że 2.4 v6 z audi mają. Niekoniecznie tylko diesel ma dwumasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie 1.6 benzyna....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak masz daleko do tego aso ale ja bym podjechał autem wieczorem, zostawił na noc na parkingu a następnego dnia zaprosił mądrych panów mechaników na przejażdżkę zimnym autem. Oczywiście wiem, że niektórzy mają po 100km do serwisu no ale i tak chyba przyjdzie Ci zostawić tam auto na diagnozę.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ma może ktoś jakieś dane np. z ETKI, czy mam tego dwumasa czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak chyba zrobie za dwa tysiace jade na przegląd zostawie auto i jak ostygnie podjede i odbęde z madrymi panami jazde, tylko co oni mi moga zrobic jak komputer nic nie wykazuje ( nie widzi żadnej usterki). tak se mysle, że zostawie im samochód i niech robią z nim co chcą, ja takiego samochodu nie chce. najgorsze, że w VW nie ma auta zastępczego trzeba za niego płacić-totalna porażka.

Auta reklamowane z winy producenta i mam sobie zapłacic za samochód!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem niedawno podobną sytuację z citroenem c4.

Jest bardzo wskazane, żebyś był na tej próbnej jeździe. Pokaż im, że przerywa, pojedź w ten sposób, żeby było to jak najbardziej widoczne. Inaczej poprostu Cię oleją i powiedzą, że wszystko jest ok, brak błędów na Vag'u itd.. Tak jest w wielu aso, nie tylko vw.

Dobrze Ci radzę umów się z nimi rano przy zimnym aucie.

I nie zrażaj się do paska - to pewnie tylko jakiś sensor - trza go wyłowić i będzie po problemie.

W tym C4 problem był z sondą lambda - auto "użytkowane przez kobietę" - zamulone - sonda się przytkała sadzą i przestała dawać sygnał. Silnik rzadko widział więcej niż 2500rpm ;)

Serwis nie stwierdził problemu na kompie. Dopiero jak pojechałem do kumpla, który robi te cudeńka to od razu wyszło mu na skanerze.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Tomek_glw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czy w moim 1.6 FSI jest ten dwumas czy nie? Chodzi mi o pewną informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pasacika który ma przejechane 13000 km silnik 2.0 TDI 140 KM Common Rail. problem polega na tym, że gdy silnik jest zimny jade na 2 biegu z prędkością 20 km/h silnik szarpie!!!

 

miałem to samo w moim też mi szarpało, ale od czego miałem olej prawie na minimum dolałem olej i jest jak nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj vin tego FSI 1.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam przejechane 14000 i mam podobnie silnik 2,0 170KM CR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam przejechane 14000 i mam podobnie silnik 2,0 170KM CR

 

jak pisałem wcześniej sprawdziłem dolałem i jest jak nowy ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oleju mam na maxa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie również chyba to spotkało... pare razy w ciągu miesiąca zdarzyło się już że chciałem śmignąć z jedynki a tu nagle przerwa w przekazywaniu gazu i zaraz powrót do normalności... na wyższych biegach mi się nie zdarzyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

no troche mi to podobnie wyglada do mojego problemu z pompowtryskiem, jestes pewien ze masz CR a nie PD?

 

Pozdrawiam,

B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktos już doszedł dlaczego te cr szarpią na zimnym??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam passata tdi cr 4motion przebieg 8000 objawy identyczne jak piszesz na zimnym silniku kiedy obroty są bliskie 1000 szarpie na drugim i czwartym biegu, początkowo myślałem że to wina paliwa, ale po zmianie stacji jest tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoc pomaga wymiana oprogramowania na nowe (dokladnie mapa ukladu zaplanu/ czy ukladu paliwowego ). Mam ten sam objaw i wlasnie kolega podpowiedzial mi, ze mial to samo w Audi A4 2.0TDI i powyzsze pomoglo mu.

Wymienialem tez filtr paliwa, bo myslalem, ze moze to jest przyczyna ale jednak nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności