kawisbike Zgłoś #1 Napisano 20 Lipca 2009 Witam mam problem, kiedy samochód stoi całą noc i rano go odpalam i wciskam sprzęgło bo zazwyczaj zostawiam na biegu, pedały jakby wpada do środka i ma strasznie mało skoku. Musze jakby nogą go podważyć podciągnać do siebie, popompować go i wtedy jest ok. Aczkolwiek wydaje mi sie ze ma jakby ciagle za maly skok i czasami przy zmianie biegow zachrupie mi skrzynia, bo dzieje się tak jakby sprzeglo nie rozlaczalo skrzyni od napedu. Ma ktos jakis pomysł od czego zaczac rozwiązywanie problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #2 Napisano 20 Lipca 2009 Dziwne bo pedał powinien zawsze "pdonieść sie" do góry, niezależnie od ew. nieprawidłowości działania samego sprzęgła jak i układu hydraulicznego. Nie wpadło Ci coś pod pedał(lub okolice mechanizmu wewnątrz kabiny), że blokuje jego luźną/swobodna pracę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #3 Napisano 20 Lipca 2009 A sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego? Może trzeba odpowietrzyć sprzęgło jak po pompowaniu pedałem jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2009 Jak masz sprzeglo sterowane hydraulicznie to zobacz czy nie ubywa Ci plynu hamulcowego i czy nie ma wycieku gdzies. Kiedy jest nieszczelny uklad to jak pedal wpadnie w podloge, to sie sam nie podniesie, trzeba go reka wziac i pociagnac. Przy odpowietrzaniu tak sie wlasnie dzieje. Jezeli nie ma wycieku i plynu nie ubywa to trzeba sprobowac odpowietrzyc uklad i wtedy zobaczyc jak bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #5 Napisano 20 Lipca 2009 Chyba, że Ci się pompka sprzęgła kończy. Nie masz takich objawów, że pedał nagle Ci wpada w podłogę i za żadne skarby nie można go wyjąć? Miałem tak w B3, fajnie się jechało, bo miałem do pedała przywiązany bandaż z apteczki i jak wpadał, to go ręką wyciągałem. Jazda na maksa. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kawisbike Zgłoś #6 Napisano 20 Lipca 2009 Dzięki wielki za pomoc:) może najpierw to odpowietrze i zoabcze co z tym sie dalej będzie działo jak nie to moze ta pompka. bede walczył i skrobne co z tego wyszlo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol Zgłoś #7 Napisano 20 Lipca 2009 miałem niedawno podobny problem w swoim pasku najpierw zaczeło sprzegło nisko brac po paru dniach na kazdym biegu zgrzytał a potem wpadało mi sprzegło i nie zawsze odbijało i okazalo sie ze pekła łapa która dociska sprzegło, oczywiscie trzeba było wyciagnąć skrzynie zeby to zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kawisbike Zgłoś #8 Napisano 20 Lipca 2009 carol ile to kosztowało tak z ciekawowsci bo u mnie objawy sa identyczne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol Zgłoś #9 Napisano 21 Lipca 2009 ja robiłem to akurat w niemczech, i ta łape dostałem dopiero w serwisie wv koszt to 18euro tak wiec nie tak straszne (ta łapa odpowiedzialna jest za docisniecie sprzegła a jak jest peknieta to sie wygina i nie dociska go dobrze). miełem tez luzy na dwumasie i wymieniłem go razem ze sprzegłem i dociskiem firmy LUK koszt to 1200zł kupiłem na alegro. troche duzo to kosztowało ale jestem zadowolony bo sprzegło chodzi jak w nowym aucie i wszystkie drgania znikneły. moze sie myle ale ty chyba nie masz dwumasu tak wiec koszt sprzegła jest o połowe tanszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach