vipereeek Zgłoś #141 Napisano 19 Sierpnia 2014 Gdzieś czytałem (chyba nawet tutaj), że ktoś też próbowął ustawić synchronizację na "0" i miał 0.0 - 0.6 - 1.1... czyli tak jak ja. Ale twoje wartości są w minusie dlatego piszę abyś zbliżył się bliżej zera. :ok Dziwne jest jedynie to, że w trasie trzyma temperaturę... Wydaje ci się. Licznik już przy temperaturze silnika 75'C pokazuje że jest 90'C. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #142 Napisano 20 Sierpnia 2014 Ale twoje wartości są w minusie dlatego piszę abyś zbliżył się bliżej zera. :ok Wydaje ci się. Licznik już przy temperaturze silnika 75'C pokazuje że jest 90'C. Pozdro. Aaaa, to zmienia postać rzeczy - w takim razie już wiem że na pewno termostat do wymiany Dzisiaj już nie zdarzę ale jak wrócę z wakacji to załątwię temat - dzięki za info. Termostat najlepiej WAHLERA co nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #143 Napisano 20 Sierpnia 2014 Termostat najlepiej WAHLERA co nie ? Jak nie chcesz szybko wracać do tematu i wywalać kasę na darmo, to wyłącznie ori z serwisu. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #144 Napisano 21 Sierpnia 2014 Jak nie chcesz szybko wracać do tematu i wywalać kasę na darmo, to wyłącznie ori z serwisu. :okPozdro. Ok dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #145 Napisano 21 Sierpnia 2014 Jak nie chcesz szybko wracać do tematu i wywalać kasę na darmo, to wyłącznie ori z serwisu. :okPozdro. Potwierdzam słowa kolegi Wojtka Termostat Wahlera u mnie działał okay do pierwszego pełnego otwarcia, później zaczął się otwierać przy ~70*C... Kilka dni później w silniku był już Ori i jak dotąd (20kkm) jest tak jak powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #146 Napisano 22 Sierpnia 2014 witam ,ja miałem termostat wahlera w kilku passatach i audi a6 i jakoś nigdy nie było z nimi problemów,może to zależy czy trafi sie na oryginał czy podróbke....temat gryzącego dymu miałem w poprzednim pasku AWX ale nie zdążyłem nic z tym zrobić bo auto skradziono,w obecnym ten problem nie występuje,przynajmniej narazie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #147 Napisano 24 Sierpnia 2014 Cześć Panowie, Utwierdza mnie to w przekonaniu żęby kupić oryginał termostatu. Pytanie jaki będzie najlepszy do mnie ? Auto Passat B5FL 131KM (AVF) 2001r - podrzucicie jakiegoś linka na Allegro ? Może orientujecie się ile kosztuje w ASO ? Może lepiej dołożyć kilka PLN i w razie "W" wymienia mi w ASO od reki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #148 Napisano 24 Sierpnia 2014 http://allegro.pl/termostat-vw-bora-golf-polo-passsat-sharan-t4-jyy-i4513608623.html Z wymianą dużo roboty nie ma, sam możesz to zrobić pod domem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #149 Napisano 24 Sierpnia 2014 W ASO płaciłem za oryg. jakieś chyba 87zł czy jakoś tak i jest ok od wtedy czyli ze dwa lata... Uważam że takie części jak np termostat warto kupować w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skywalker1977 Zgłoś #150 Napisano 24 Sierpnia 2014 U mnie gryzący zapach dymu AVF zniknął po wymianie katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #151 Napisano 25 Sierpnia 2014 W ASO płaciłem za oryg. jakieś chyba 87zł czy jakoś tak i jest ok od wtedy czyli ze dwa lata...Uważam że takie części jak np termostat warto kupować w ASO. tak też zrobię.. zapłacę trochę więcej ale w razie "W" nie będzie problemów z wymiana wadliwego elementu - mam nadzieję! U mnie gryzący zapach dymu AVF zniknął po wymianie katalizatora. a jakiego kata kupowałeś ? oryginalny czy zamiennik ? Jak sprawdzić czy mam kata ? Bo może mam tylko zaspawana puszkę... aczkolwiek auto kupowałem bezpośrednio z DE więc zapewne nie bawiliby się w puszkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skywalker1977 Zgłoś #152 Napisano 25 Sierpnia 2014 Kata bralem z zamienników, ale zwracałem uwagę żeby miał certyfikaty dopuszczające używanie. Jak sprawdzić czy masz, nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #153 Napisano 25 Sierpnia 2014 pytanie ws. rury od intercoolera (ta w kształcie litery "S") https://www.youtube.com/watch?v=5nEVLWOBzbk Moja rura tez lekko lata przy mocowaniu (od strony intercoolera) - lata dużo mniej ale lata - pytanie czy jest pęknięta czy może tak latać ? Dodam, że słyszę syk powietrza podczas przzyśpieszania i auto ma wyraźnie mniej mocy (ale nie zostawiam chmury dymu za sobą) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #154 Napisano 25 Sierpnia 2014 Jaki koszt takiego kata ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #155 Napisano 27 Sierpnia 2014 Pomoże mi ktoś ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #156 Napisano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Pomoże mi ktoś ??? A ile stawiasz ? :haha Moja rura tez lekko lata przy mocowaniu (od strony intercoolera) - lata dużo mniej ale lata - pytanie czy jest pęknięta czy może tak latać ? Ten typ tak ma, zawsze lekko lata. :ok Jak ,,lata za mocno i syczy,, to wymień oring. Jest dość charakterystyczny w tzw. kształcie ,,X,, P.S. Numer fabryczy: 3C0145117F Pozdro. Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #157 Napisano 28 Sierpnia 2014 Ciężko powiedzieć czy lata mocno czy słabo... generalnie lata, a z drugiej strony (nie od IC tylko tam wyżej) jest ocieknięte olejem, więc domyslam się, że tam gdzieś pękło.. Jak zdemontować tą rurę, żebym mógł ją później ponownie wsadzić w razie "W" ? @ vipereeek Ty to u mnie już zbierasz sobie na nagrodę :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #158 Napisano 30 Sierpnia 2014 W ASO płaciłem za oryg. jakieś chyba 87zł czy jakoś tak i jest ok od wtedy czyli ze dwa lata...Uważam że takie części jak np termostat warto kupować w ASO. Dzwoniłem i wołają 1 zł i pytanie brać czy szukać oryginału gdzieś indziej taniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #159 Napisano 30 Sierpnia 2014 wołają 1 zł Prezent ! Weź dla mnie ze 4 na zapas. :haha Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #160 Napisano 30 Sierpnia 2014 Upss 103zl ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach